|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik ook niet nee... Voorlopig in ieder geval nog lang niet... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Hmm heb bijna alles al wat ik wil Een mooi huisje samen met m'n meissie ... |
|
100 miljard euro op m'n chipknip No meat is sweater |
|
kan volgens mij maar 150 op hoor ... |
|
quote: Vaker gehoord.... quote: AHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
ik wel http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
Ik wil gewoon veeeeel te veel FREEZE |
|
quote: Bwo, als je zelf geen koters eruit wilt persen is het toch leuk om te weten dat die van een ander Belastingen en sociale bijdragen gaan betalen om jou van pensieon en de nodige zorgen te voorzien? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Dat die zoon van mijn mogelijk toekomstige baas zijn goedkeuring geeft zodat ik daar kan beginnen tekenen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
het willen krijgen en grootbrengen van kinderen heeft vast iets met hormonen te maken .in sommige culturen gebeurt het ook wel ,dat onder druk van de omgeving men een gezin begint . dat is wel jammer denk ik . het leukste is om de natuur zijn gang te laten gaan |
|
quote: Tuurlijk, elke man wil neuken. |
|
-een ubercomp -2 zevensnarige gitaren -een babe |
|
quote: Good thinking Maar het element 'wereldreis' droeg ook bij tot mijn onbegrip.. Ik hoor tamelijk veel mensen zeggen dat ze het belangrijk vinden om eerst 'de wereld te zien', en zich daarna zullen storten op een gezinsleven. Dat vind ik een vreemd plan. In mijn oren klinkt dat als: "ik ga eerst wat van mijn leven genieten, en daarna cijfer ik me gezellig weg in wat ik traditioneel hoor te doen." Zoiets. Hoe meer ik reis, hoe meer ik ervan overtuigd ben dat ik geen kinderen wil. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Idd, een vaag gebeuren maar als mensen dat willen hou ik ze niet tegen. Moet er alleen zelf niet aan denken. |
|
hey ik moet toch iemand achterlaten die minstens zo goed is als ik? |
|
quote:Koop vlak voor je dood gaat een parkiet? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ja maar die overleeft niet lang zonder mij he slimmerd ,..,. |
|
quote:Laat 'm na aan Shera? Ontopic: Momenteel wil ik vooral lunchpauze en dat een bepaald persoon mij eindelijk eens terugmailt I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
nee twan ik ga je niet mailen, dat wil ik niet |
|
quote:Jij zou niet eens weten HOE je moet mailen als je leven er van af hing! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Jawelk, postduif vangen, briefje in kokertje, zachtjes in zijn oortje fluisteren "naar die hippie brengen" (duif kijkt dan erg vies) en dan beest een end de lucht in mikken KLLAAAR |
|
Op dit moment wil ik alleen maar verder kunnen met m'n stageopdracht...ik zit vast Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ik wil bier ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: --> en wat met de vrouw??? wij hebben ook zo onze behoeftes zulle. Ok, de natuur haar gang laten gaan, maar als ik er zin in heb!! Eerst mijn goesting doen en dan klein mannen. Tis voor de rest van je leven dat ze je blijven achtervolgen, dus waarom eerst niet goed profiteren???? Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |