|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Je gaat me niet vertellen dat dat Nederlands is? In ieder geval niet zoals ik het heb geleerd. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Vertaling: "Korte denkpauze" *zet DJ Tiesto op* Veel valt er EIGENLIJK niET te VERTELLEN... IK BEN 18 JAAR, VROUWelijk en naar HEt schijnt iets gescheten (WTF is that supposed to mean). MoCHT Het zijn daT Je Een meedogenloze drang zou hebben om mij beter te leren kennen (NEE), ik zweef altijd wel ergeNs rond op msn. aCh ja, voor mij HoeFt er geen warm onthaal TE zijn, ik zweet zo al genoeg (haha) dag (is dIE mENEER aan HEt kwijlen ofzo?) zoiets? [Dit bericht is gewijzigd door Rammoth op 05-08-2003 21:00] Don't touch me. I'm evil. |
|
laat mij raden : hollanders? |
|
quote:Ja, dat klopt er zitten hier ook een aantal Belgen hoor. Maar het is misschien makkelijker om gewoon in "ABN" te praten, zodat iedereen er een beetje wijs uit wordt welkom overigens! |
|
nochtans spreek ek verre van dialect (rammoth,ge komt nogal vrij nerdish over door mij zo te verbeteren) nerdish = overijverig |
|
quote: We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:En toch ben ik van mening dat het hier voor iedereen verstaanbaar moet blijven, ik denk dat veel Nederlanders er weinig wijs uit worden. Proost! [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 05-08-2003 22:21] |
|
Voor mij geen enkel probleem,maar dat kon mij wel op een andere manier duidelijk gemaakt worden. shol elfensteen |
|
elfensteen is onze nieuwe mod maar hij moet het vak nog leren dus let niet op hem Je moeder. |
|
weer nieuwe... welkom |
|
quote: Haha, volgens mij kan ik dit alleen volgen als ik wat bier op heb I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: niet leuk... Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: ROFLOL! Ja idd. |
|
quote: Don't touch me. I'm evil. |
|
Welkom raaskallende prakkers. |
|
precies, dronken vocabulaire prutsers I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Neem er nog een Hein, dan kan je hun geheimtaal verstaan. Misschien bestaat er naast BreEzAh taal ook wel taal. |
|
Goed idee, als ik de encryptie code vind laat ik het wel weten I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Bij mij zit het in begrepen |
|
na, hoi, ik ben corvus odonthalia, ofwel Han Kraai...ik woon ergens in Hrdenberg en ik heb een schijthekel aan die Hagarthowulfv |
|
quote:vriendje geef me me geld terug en sterf daarna een gruwelijk pijnlijke gaylord dood We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:lol, welkom , je kent HgarrothwulfF, dus ik neem aan dat je veel BM luisterd? |
|
quote:en toen was hij weer off haha We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:komt door JOUW virus leuter ja, bm is toch wel het beste wat er bastaat, maar sommige 50 tot 80'er jaren is ook goed... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |