|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
volgens mij ben je saai en heb je geen leven als je op een forum zit te spammen... We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: dat is dus mijn mark, harm Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ja, ik zag het al, holtor this user is dead |
|
quote: hoe saaier hoe leuker! welkom! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
ik ben niet nieuw, maar ik zal me nog ff voorstellen...hoi, ik ben corvus odonthalia, en ik ben gedwongen door HgarrothwulfF om me aan te melden in deze schijthoop als hij het noemt... mijn muzikale voorkeur is toch wel blackmetal me favoriet drank is Hertog Joost ( you HgarrothwulfF) en dat was ik... |
|
Welkom nieuwelingen . |
|
quote: Gay Frust Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Bite my Shiny Metal Ass |
|
quote:Ende welkomme ! edit:sorry Jeb [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 16-08-2003 19:56] |
|
quote: Heeft ie al gedaan, bij de les blijven Mod [Dit bericht is gewijzigd door Jebes op 16-08-2003 19:56] Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ik ben wonende in de buurt van Arnhem, een klein gehucht dat naar alle waarschijnlijkheid geen mens hier kent. Ik heb verder weinig bijzonderheden te melden, ik ga naar school, werk een beetje, hang een beetje de metalbeer uit, en doe nutteloze dingen. Mja,en ik heb een hele stoere rat en een te dikke cavia, die uiterst puik zijn. [Dit bericht is gewijzigd door drown myself op 17-08-2003 13:15] Jeder sprecht von mein saufen, aber kein van mein Durst |
|
Dat klinkt wel vet I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Wij zijn nieuw hier. wij zien rond de leeftijd van 19 denken wij en houden van de kunst vorm black metal verder drummen wij een beetje en spelen wij een beetje piano en zijn wij voor ongeveer een half jaartje in ons eentje naar Noorwegen geweest en hebben het erg naar ons zin gehad. Nu beginnen wij aan een aantal jaartjes hoge school voor kunsten te Utrecht en gaan wij half september met een leuk projectje beginnen waar wij u later uitgebreid overgaan informeren. |
|
welkom HEERSCHT |
|
quote: Waar in de buurt van Arnhem? |
|
Hallo...wij Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
wij... meervoudige persoonlijkheid?? Welkom, iig! It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: Giesbeek bijvoorbeeld, Giessssssssbeach |
|
Welk dorp i.d. buurt van Arnhem. Kom zelf uit Angeren, reteklein plaatsje aldaar |
|
Wil me bij deze toch nog ff uitroduceren. |
|
quote: Houdoe en bedankt olee olee! *zwaait* Zenial |
|
ya leavin'? |
|
Nou, was allang vertrokken, nu officieel. |
|
quote:Face it! Je kan niet zonder ZM |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |