|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: vond het wel ff belangrijk om dit nogmaals te posten |
|
oh shit...no elvish...sorry! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
"now I am to be new Elvenking" Bruce Banner |
|
quote: Eej dat ben ik - Elfje |
|
quote: Tsss ..ok...ben ik wel een wannaB ( ) - Elfje |
|
Welcome... MUAHAHAHAHAHHAHA |
|
quote: hey heb jij de laatste tijd nog goede (of slechte) bands gezien? zo ja, vertel het me (ons, *gollem, gollem*) in de juischte topics Bruce Banner |
|
Welkom noobs |
|
quote: *denkt hard na* ..hmmm... en thnx Elfensteen - Elfje |
|
Damn, nog meer elfjes *pakt vliegenmepper* [Dit bericht is gewijzigd door Dunne_Hein op 20-09-2003 11:29] I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Bazzio Attacks!!! |
|
quote: |
|
quote: *ren* Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Hey geen elvjes vermoorden! Sommige zijn best lief. |
|
quote: *splut* I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
|
|
Dag, psychopathologist hier, a.k.a. cerebral sander. of gewoon sander natuurlijk 21 jaar, studerend te Eindhoven. e-mail: psychopathologist@totaldeath.com Ben gitarist in cerebral tumor, death/grind band uit drenthe www.cerebraltumor.com grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
quote: hey nog iemand die in Eindhoven studeert!! Welkom! Geocities laat geen links door, dus je moet je avatar even ergens anders uploaden. |
|
Welkom Psychothingie! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
bedankt,bedankt, en het plaatje kwam net wel door!? dat ding is maar 21 Kb grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
quote: ligt aan geocities.. mail het plaatje maar even aan mij dan upload en verander ik het. edit - er klopt ook absoluut niks van de url.. mailen maar! [Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 22-09-2003 20:54] |
|
oke is gemaild, maar hoe zit dat met die URL, als ik hem later nog wil veranderen zou ik hem toch moeten kunnen linken via de cerebral tumor site? grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
Welkom Yep, moet kunnen..Bij je profiel gewoon de URL invullen bij User icon, bijv: http://www.cerebraltumor.com/Index_r1_c1.gif Dan zie je dus: Overigens..mocht je dat willen dan kun je de site onderaan ook als link vermelden.. Profiel --> bij Signature dit invullen: <url=http://www.cerebraltumor.com]cerebral tumor[/url> < & > vervangen door [ & ] |
|
aha, bedankt myth of fury, ik heb nog een paar keer zo'n link geprobeerd maar telkens komt forum.zwaremetalen.com voor de link die ik gebruik, heb nu maar even de link weggehaald, ik probeer later wel weer eens een keer -edit ik heb het over de user icon link natuurlijk -edit2 nu doet hij het wel thanks to morgil! [Dit bericht is gewijzigd door psychopathologist op 23-09-2003 0:14] grind on . . . . . . . cerebral tumor |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |