|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Hoi vader! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: nope, die van mij heeft een zwarte achtergrond, maar ik verander em wel want dit is niet echt handig respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote:iew daar ben ik na 2,5 jaar mee gekapt *Sights and visions, prophecies and horror, they all come in one.* |
|
Mijn persoontje luistert (wanneer het haar uitkomt) naar de naam Mandy. Samen met Robert (mijn lief), Josey (ons zoontje), Moonspell, Vampire, Lot, Bas & Angel (de katten), Demon, Devil, Diablo & Shrek (de fretten) bewonen we een flatje in het o zo geweldige Zandvoort Afgelopen Halloween heb ik de respectabele leeftijd van 26 bereikt. |
|
Damn nog een Schizofreentje....anyway After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Welkom! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
ben hier net nieuw ben een black metal fan en ik kom uit Kollum (van dat AZC gebeuren). ik zit op het MBO in Leeuwarden (friese poort) voor de rest niet echt veel te melden. |
|
quote: Hey weer een provinciegenoot! Welkom Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: welkom en stombing = stomping KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: toch niet op wilgaarderburen anders you're fucked !(1ste klas KUTSCHOOL) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik ben Heiden, dus niet nieuw. Maar ik kan al 2 dagen niet inloggen op mijn Heiden-account, godverdomme. En ik ben niet geband volgens Helmet. Dus heb ik maar een nieuwe account geopend. Each Doorway Exists. Opening New Worlds. One is Born to Obey. Another to Destroy. |
|
Hehehe, net een mailtje teruggekregen van Paul met een nieuw password voor Heiden. Paul, ban die Surtur maar, die vuile klootzak! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
grin..welkom terug Heiden! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Dankjewel, Vampie! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Hallo allemaal! Ik ben hier dus onder de nickname 'Elvenking'. Elvenking kun je verstaan onder het genre 'folk metal', wat ik echt prachtig vind! Verder bands die ik erg vind heerschen: - Iron Maiden - Sonata Arctica - At Vance - Rammstein (nu-metal, maar het schopt nog altijd aarsen, behalve het mutter album ) - Stratovarius - Helloween - Gamma Ray - Nightwish - Lost Horizon - Children of Bodom - Iced Earth - Soilwork - Rhapsody (en de Luca Turilli band) En nog véél meer, maar dan ken ik wel door blijven gaan..das nie de bedoeling. Nah ik woon dus in Vlaardingen, zit op school in Rotterdam (Grafisch Lyceum) en heb het erg naar me zin daar kheb zelfs MSN, erg sociale bezigheid van me (:p) .. kotsvlok@hotmail.com, voor als je met me wilt praten ofzo. Groetjes, Muaaaaargh! - Elfje |
|
quote: Elvenking heerscht (de band dan he ) Ik heet je met heel mijn powerheart welkom Bruce Banner |
|
Thnx Lord Lain Je hebt zie ik een avatar van Dragonforce, geniale band ook! - Elfje |
|
welkom gast, veel plezier op dit forum Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
grin..elven united! Welkom elvenking Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Bedankt Invictis en Vampie - Elfje |
|
quote: (remember: no Elvish ) Bruce Banner |
|
quote:NOG een elfje?! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Hmm..Invictis is geen elfje dacht ik..wel een Lirimaer Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:wtf! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |