|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik anders ook hoor. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
vienna is een mooi nummer de rest van de plaat is nog beter Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
de rest ken ik niet, maar aangezien je duran duran leuk vindt zit het wel goed |
|
fijn Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
wel grappig dat er op sommige dagen opeens veel nieuwelingen zijn. Zoals vandaag. Waar kom dat door vraag ik mij dan af |
|
quote: Ha die Chantal! Goh, jou niet verwacht hier... Twente gaat nog overheersen hier! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: nix mis mee |
|
quote: Die zijn idd heel erg vet, Enola Gay, you've should have staid home yesterday, oho I can't describe.. en Electricity, ook zo'n heerschnummer Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Nope! <- wel Grolsch uiteraard! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Heej, doe eens lief! Hij heeft wel m'n Wacken/Occultfest site gemaakt, en daar hebben jullie allemaal van kunnen meegenieten! Zo... En trouwens, wat maakt 'n nickname nou uit? Nou, NecroDemon, welkom hier! Dat je nog maar lang sites voor mij mag bouwen ! [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 16-09-2003 1:26] ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Jazeker, ik studeer Industrial Design (prutsen op academisch niveau)aan de TU/e zijn hier meer kindertjes uit Eindhoven? |
|
quote:Die heb ik ook nog op CD... alleen dan van Clawfinger I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Godver je bent jonger dan mij en studeert! |
|
quote: ikkeeeee! Nouja.. ik studeer er in ieder geval. Grafisch Lyceum. Welkom trouwens! |
|
quote:.. wonder why.. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: je was me voor Bruce Banner |
|
quote: Misschien omdat hij weet dat het: Jonger dan IK, moet zijn. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: hehe awesome!! twentuhhh!!! |
|
quote: |
|
quote: Jup, ik doe scheikundige technologie daar, 4e jaar inmiddels. |
|
quote: Omdat ik een jaar langer gekleuterd heb en ik moet zeggen dat ik dat helemaal niet erg vind. |
|
En daarom kun je geen fatsoenlijk Nederlands? |
|
quote: nee daardoor kan ik niet spellen. |
|
quote: Hee, dan moet je zeker en vast ook met 3D tekenprogramma's werken, met dewelke moeten jullie werken? O ja, van harte welkom op ZM Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |