|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik lees op dit forum wel weirdere statements! Oud Vuil. |
|
quote: op wacken, morgen terug *Loving Orion |
|
Iedereen is ook gewoon op Wacken he... Waarom zit ik hier ook alweer thuis? What's my motivation? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
En ik spreek geen Br33z4|-| T44|_ \/\/4|\|T |>4T G44T z0w @!##@$#@$#@%^&&*( (hierboven staat: en ik spreek geen breezertaal want dat gaat zo ^^^^^) *Loving Orion |
|
AAAARRGH You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
^^^^, wat betekent dat dan? ik lust geen breezers, vandaar. Oud Vuil. |
|
quote: Onleesbaar haaaaeee *Loving Orion |
|
quote: nee ik ook niet *Loving Orion |
|
okeej, dus je bent in luv met orion en lust geen breezers, dat was het? Oud Vuil. |
|
quote: Gut wat ben je daar snel achter Lol *Loving Orion |
|
En ze werkt op een piratenschip...die was je nog vergeten You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Mjajajaja verder nog iets? *Loving Orion |
|
werken bij de efteling... Oud Vuil. |
|
Euh, ze houdt ook nog van melk? Op een manier waar ik nog niet achter ben? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
een piraat met een melksnor. Oud Vuil. |
|
stel grapjassen *Loving Orion |
|
Hehehe... johoho and a bottle of milk You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Dag allemaal. ik heb mezelf net aangemeld ........As you're clinging to your last breath.....You realize there is nothing fluffy about death ....... |
|
welkom in deze hoop stront We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Vertel is wat over jezelf? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Jeuj weer breezersletten afkraken?! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Yo Maarten!! Welkom in deze hellhole! Nu kun je je eindelijk een Zetemmer noemen nadat je compleet Wacken met sommige halvegaren (moi incluis) van dit forum heb doorgebracht! Maar nu schop ik je voor de tv weg en laat jou eens even wat over jezelf vertellen. Mensen kunnen niet wachten!!!! |
|
quote: Ehm, klein misverstand denk ik. Maar aan de andere kant, als zelfs jij enthousiast bent moet het bijna wel goed zijn. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
waar zal ik beginnen?? ik ben een 18jarige Zwollenaar. lang haar (verassend), 1m85cm lang, over het algemeen gesproken ben ik vrij blij en vrolijk. Mijn papa komt m'n spullen van Wacken open air ophalen dus moet ik helaas weg Maar wees niet getreurd ik kom weer een keer terug. Toedeledokie!!!!! ........As you're clinging to your last breath.....You realize there is nothing fluffy about death ....... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |