|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Welkom Psychopathologist, iets zegt me dat je de oude Carcass goed vind. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Necroticism |
|
Als ze die overnieuw zouden opnemen (Nu zal Dwaal wel beginnen dat opnamekwaliteit niet/nauwelijks boeit ) |
|
Céad mile fáilte chuig ZM, noa ZM'ers [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 23-09-2003 0:38] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Erm, Gaelic. Nu in het Nederlands a.u.b. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Raad het Nederlandsch eens Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Daar zeg je zo wat, is best een ernstige kutsound op die plaat. Maar ja . |
|
WOW!!! Daar drinken we op |
|
jullie hebben me door, maar je met een nickname geript van een carcass nummer en een bandnaam geript van ........ wacht, die laat ik raden, een test voor de fans... [Dit bericht is gewijzigd door psychopathologist op 23-09-2003 0:47] grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
Behoorlijk brak geluid ja, en dan die 20 verschillende soorten zang. -I like to slide my hand in your stomach -And rip out the putrid remains -I like doing autopsies on festering carcasses -I get high sniffing on all of the fumes. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Welkom op ZM, nieuwe ZM-ers? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Bijna, het is Duizend maal welkom op ZM, nieuwe ZM'ers Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
nou breekt m'n klompvoet, duizend maal dank dan maar grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
|
|
Ey Beli! wij geen elfs jij geen Gaelic! [Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 23-09-2003 1:10] Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Precies! Modereer jezelf. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
lol |
|
quote: hey hallo daar! Welkom hier! En leuk optreden op Occultfest! |
|
quote: Ik denk al, waar kén ik die band van???? Maar van Occultfest dus, daar was ik niet opgekomen... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: |
|
jaja, dat was erg vet. ik ben die ene met die stoere gitaar grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
quote: Ik ben die rare dude van Morte Aeterna met bloed over zn shirt |
|
quote:Dude! Heb je dat shirt nog steeds niet gewassen?! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ik ben die schreeuwlelijk van Memorial Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |