|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
goedemorgen |
|
quote: welkom! |
|
quote: haha, ben iemand anders ik wist helemaal niet dat er ook een TNightmare was |
|
quote:Welkom |
|
quote:Ach ja, dat went vanzelf... tenminste, dat hoop ik.. anders gaan we vast lollige verwarringen krijgen I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: |
|
quote:Oh ja.. dit gaat ellendig worden I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
*snif* hoi Newbee's! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Dude! Jij speelt in Backfire? Scha-weet! Ik woonde zelf ook in Maastricht en ik hoorde hier en daar ERG veel goeie dingen over jullie. Een aantal vrienden waren enorm...euh..."fan" van jullie (klinkt lekker britney spears zeg). Ennuh, klinken de namen Joost, Lando of Dave je bekend in de oren? (de laatste twee zitten ook in een best wel bekende hardcore band, alhoewel ik de naam vergeten ben...) Anywho, hartelijk welkom en ik hoop dat je je amuseert hier [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 28-07-2003 16:44] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Terschelling heerscht. (als je 16 en voor t eerst op vakantie zonder ouders bent ) cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote:Euhm dudette waarom quote je mij nu? |
|
quote: Jah het gaat over die Wyb, maar ik kon zijn post zo snel niet vinden *lol* cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Ik ga, doei |
|
quote:On topic loser. |
|
quote: doeg |
|
Nou, lieve kijkbuiskindertjes, Ome DMTR heeft zich twee weken lang koest gehouden en mag nu vanuit het Enge Bos het Praathuis weer in. Dus I'm back!! You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
|
|
Tnx dude!! Tenminste nog 1 iemand die aan me denkt, woeha *barst in tranen uit* You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: DMTR IS TRRUGG!! *kwispel spring stuiter dartel salto* [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 29-07-2003 13:24] Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: Dave (reumers?) speelt in Agnostic Front De Joost die ik ken speelt in Discipline. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Ik ben bertinus ik ben 17 jaren jong, woon in urk en mijn hobbie's zijn lezen, en lange wandelingen langs de palingkwekerijen maken en gezellig een potje puzzelen. Misschien ben jij wel het laaste stukje van de puzzel? [Dit bericht is gewijzigd door latemkcalb op 29-07-2003 13:25] |
|
quote: mwuhahahahahahahahaaa Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Ik hou ook van hobbies I can't shoot straight unless I've had a pint! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |