|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: WOW, master I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
who the f**k is corrie konings??? |
|
quote: Dat is de zangers van die platen die jij stiekem bovenop de kast verbergt. |
|
quote: Dus je bent wel true, zeg maar...da's erg belangrijk hier om true te zijn You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Ah dus het is zo belangrijk om hier uber true te zijn? Ken jij het mij dan misschien leren, aangezien jij het voorbeeld voor al de metalheads bent! |
|
Allereerst moet je een foto van jezelf posten, übertrue kijkend. Euh, verder moet je absoluut een Darkthrone shirt hebben enneh...een avatar aanmaken met een karakter uit de fabeltjeskrant.... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Je vergeet het Burzum shirt. Kort haar en met corpsepaint achter je webcam zitten. En vooral GEEN vrienden hebben en NIET naar concerten gaan (je mag wel zeggen dat je naar een Burzum concert bent geweest ) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: vooral Juffrouw mier (ondergronds, dus VET TROE) doet het altijd erg goed Bruce Banner |
|
quote: Hmz, ik heb flink wat bootleg's, cd's en shirts van deze uitgescheten band.... Kopen? |
|
Oja, en je moet ook Metallica tot de grond toe afkraken, een vage verzameling hebben, zoals zo'n warhammer legertje en 's nachts in het bos naakt rondrennen "waarom? waarom?" schreeuwend... Maar goed, ik zal weer eens on topic gaan, anders word ik binnen deze week weer gebanned You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Je vergeet dat je ook nog een verzameling nu-metal moet hebben wat je een jaar geleden nog kocht. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
en dan zeggen dat die van je broertje zijn toch? shit, reageer ik weer! damn You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: is dat laatste stukje serieus? Don't touch me. I'm evil. |
|
erg gaylord We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Is het het hier uberhaupt serieus? |
|
quote: Dave in A.F???? En ja ik ken dave die speelt in sideline! Dave Reumers speelt in Right Direction(net even wat anders)Maar goed vet forum dit!! Peace Wyb. still dedicated |
|
af en toe, als ik online ben bijvoorbeeld @ wladimir [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 29-07-2003 15:05] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
*foutje* [Dit bericht is gewijzigd door latemkcalb op 29-07-2003 15:33] |
|
quote:die maken we allemaal wel eens We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Moeten wij een "5inch bijltje en een beetje bloed van een sneetje in je vinger wat je daarna op je gezicht heb gesmeerd." foto dan wel serieus te nemen? |
|
quote: waar is die foto...die ga ik uitroepen tot master gay-foto van het jaar 2003 We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Hoest met Backfire tegenwoordig? Heb het allemaal niet zo gevolgd Oh het hardcore/metalcore/sXe topic : http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=2531&page=10 |
|
quote: Ik denk ergens in foto topic 3, misschien is hij zelfs zo aardig om hem te posten |
|
quote: Goed nieuwe cd is net uit(opgenomen in new york met Math Henderson,madball)Veel optredens en een tour in nov.met oa suicidal tendencies,madball,ignite en death by stereo.Gaat wel lekker dus o ja ook nog met biohazard in amerika binnenkort. still dedicated |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |