|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
whahaha jah , eigenlijk kom ik wel VRAGEN om leden omdat het met meer leden leuker zou kunnen worden dus... maar t HOEFT niet hoor... |
|
Je kunt toch gewoon hier gaan zitten? Of andere heksen zoeken |
|
whahah dan moet je t vooral niet doen, maar het is dus geen heksenforum, dat is alleen een onderdeel ervan. maar ik moest toch een naam bedenken... |
|
jah ok maar zelf een forum hebben is gewoon leuk om te doen |
|
Welkom. enne dat groen op je forum is NIET te lezen KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:A je hebt je aangemeld? |
|
quote: Nee, ik moet er eerst enkele dagen over nadenken. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:En je laten inwijden als heks he .. |
|
NEGERS MET RODE HAREN. DIE KUNNEN KUSSEN DAT IS NIET MIS. JA JA JA NEEEEEGERS MET RODE HAAAAREN! DIE KUNNEN KUSSEN DAT IS NIET MIS! Dit slaat nergens op. |
|
Jah ik weet dat t niet leesbaar is daar ben ik al enige tijd mee bezig maar t lukt niet helemaal nou jah anyway doe maar wat jullie willen... en als jullie t leuk vinden anderen af te kraken ga vooral door, ik zit er niet mee. nou jah byebye |
|
quote: Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Je bent verder welkom hoor Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
jah thnx |
|
quote: Hoe kun je nu weer een wicca zijn? Je doet aan wicca bedoel je. Je bent ook niet dansen, maar een danser. Je bent geen bakken maar een bakker. IS HET NOU ZO GOVERDERDOMDE MOEILIJK OM NIET COMPLEET DEBIEL TE LIJKEN. danku |
|
quote: Die laatste zin denk ik de laatste tijd veel te vaak... Spijker op de kop . |
|
Metal, Metal, Metal!! Dat is mijn motto van heftige teringharde black tot vette doom! Alles is goed zolang er maar over nagedacht wordt en met gevoel (enigzins) gebracht wordt! As bringer of death i wish you all a pleasant and neverending night. Darkness Descends, Everyone Dies! |
|
Welkom buslading n00bs Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Inderdaad, er is weer een blik noobs opengetrokken, maar ik juich het wel toe, zolang ze mij niet aan mijn kop zeuren. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ach...n00bs zijn best lief. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Zeker, ik zei niet dat ze dat niet waren. *Wow, deze zin is of vreemd, of mijn spraakprobleem begint weer op te spelen* Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: whahahahahaaha Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ik stel me nog maar eens voor, al eens eerder gedaan ergens, maar ach . Aart is de naam (geen flauwe grappen jongens ) en ik luister graag naar Metaal. Black Metal is mijn favoriet en ik luister ook naar Death / Thrash. Venom, Mercyful Fate, Bathory, Impaled Nazarene (die eerste supertoffe CD), Beherit, you name it. Voor de rest weinig te zeggen eigenlijk . Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
quote:nou dan... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Off-topic; Hoe staat het leven met jou Vamp? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |