|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jawel.Ik ben voor de zoveelste keer nieuw hier.Was hier voorheen al es onder de naam coralles,maar heb maar sporadisch gepost hier.Zal deze keer wat beter m'n best doen. Mijn echte naam is gurbe,ben 32 jaar luister vanaf m'n twaalfde naar metal(ben van de ouwe garde )naast het luisteren naar metal ben ik bezig met reptielen.Heb 7 varanen,vrouwlief heeft 3 koppeltjes kleine hagedissies,en zoonlief van 9(slayerfan!! )heeft slangen.Heb vast lui van hier op stonehenge en waldrock gezien,maar ik ken niemand dus heb ik ook niemand aangesproken rest me nog een vraaggie.....hoe maak ik hier een avatar.Wil eigenlijk wel dezelfde avatar gebruiken die ik op een reptielenforum ook gebruik.... spelfout weggehaald... |
|
De URL van dat plaatje in je profiel invullen. URL = Internet adres e.g. http://www.provider.nl/plaatje.jpg En welkom. En let op je spelling, interpunctie en smileygebruik Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Welkom!! Je moet gewoon de link van de avater die je op het reptielenforum hebt kopieren en die hier neerplakken in je profiel.. |
|
quote: Heej! Praat me eens niet zo na jij Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: potverdikkie.. maar nu is het natuurlijk dubbel duidelijk voor hem |
|
Tis al gelukt!!Thanks!! spelfout weggehaald... |
|
quote: het spit me enorm, maar ik vind coralles toch beter, ik kan er nix aan doen, maar ik zie je naam nu als var anus. verder niets dan welkom! Oud Vuil. |
|
quote: Ach, hij heeft gewoon een variabele anus Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
oneeeeeeeeeee....... Oud Vuil. |
|
Jullie denken maar wat jullie willen hahaha.Varanus is de wetenschappelijke naam voor alle varanensoorten.Mijn anus is verder niks mis mee,alhoewel daar wel eens bruine voorwerpen UITkomen,maar das normaal toch?? spelfout weggehaald... |
|
als je maar nooit een icon in de strekking van de laatste 4 letters van je user-naam neemt, dan hoor je mij verder niet meer! btw, welkom tot de oude garde, ik behoor er ook toe, kom uit '69. Oud Vuil. |
|
quote: Zou niet durven om een foto van een sluitspier te plaatsen Zo,wat zijn wij oud zeg hehehe spelfout weggehaald... |
|
quote: Dave...sjit ik ben zijn achternaam vergeten, maar het was niet reumers. Hij speelt met Lando Berlo in een Maastrichtse hardcore band maar ik ben de naam nogal....vergeten. En Joost is mijn broer, hij liet mij altijd geloven dat hij dikke vriendjes was met heel backfire. Vette patser dat 't is/was cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Mja HEUJ ben dr net........... *Loving Orion |
|
en welkom op dit forum! Oud Vuil. |
|
quote: Mja ik weet nou al niet meer wat ik moet doen...... *Loving Orion |
|
Aha een nieuw "vriendinnetje van..." ? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Heh wat? *Loving Orion |
|
quote: de zoeken functie is erg handig! Oud Vuil. |
|
Of je het vriendinnetje van ons aller Orion bent You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Mja d0h anders stond er geen me luv orion. *Loving Orion |
|
Nouja, omdat je "Heh, wat? " zei... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: misschien hou je van een sterrenbeeld, kan maar zo. Oud Vuil. |
|
Mwheh..... van un sterrenbeeld houwe...... neh *Loving Orion |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |