|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Welkom n00bs! Al weet ik nu al dat ik sommige reuze irritant ga vinden... Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: haha, dat was dus panda..is al een poosje terug gebanned. Beetje late quote dus |
|
Okee dan maar braaf stats over mezelf: Leeftijd: 18 jaar Geslaacht: Vrouwelijk Echte naam: Pandora. Vraag maar aan lain, want die heeft m'n paspoort gezien. Woonplaats: Gouda Beroep: Schoolgaand. Sta in het weekend achter de bar bij de metalkroeg van Gouda. Zijn jullie nu blij? |
|
Het klinkt alsof het een straf voor je is om hier te posten. Post dan gewoon niet... I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Als ik het niet leuk zou vinden zou ik het toch uberhaupt niet doen? |
|
Met sommige mensen weet je het maar nooit I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Das waar. |
|
nogmaals welkom "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: De Gonz toevallig? Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
hallo ik ben bluthunger ben 23 jaar en nieuw hier. |
|
quote:gefeliciteerd en welkom We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Aangenaam. |
|
welkom versch vleesch |
|
welkom |
|
Vrouwen?!? |
|
Welkom in deze pool des verderf |
|
quote: hai! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Hallo allen, Ik noem mijzelf dragonsfire, ben 28 jaar jong en werp af en toe een blik op de verschillende onderwerpen die er op deze site staan. Ik heb inmiddels verschillende reacties gegeven en net een nieuwe topic geplaatst (wel of niet downloaden van muziek). Ik heb nog niet van alles door hoe het werkt maar dat komt vanzelf. Mijn muzikale interesses liggen vooral in de (old school)deathmetal hoek maar ook Maiden en Sisters Of Mercy gaat er best in. Oja, en ik lul graag en veel... Be Patient, Death Will Come Eventually... |
|
quote: geniaal! Hoi fossiel! Welkom! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Metal doet niet aan leeftijden. En daarnaast; hoeveel van jullie kunnen zeggen dat ze Metallica live gezien hebben met Cliff Burton en hebben Reign In Blood (slayer) op lp in de kast gezet zo´n 2 weken nadat hij voor het eerst in de winkels lag? Eer uw geschiedenis! Be Patient, Death Will Come Eventually... |
|
als vampie je fosiel noemt is het positief bedoeld |
|
Heil den ouden Garde! Welkom! |
|
quote:WELKOM altyd weer fijn lulmiepen en ook nog good taste of music AARGHHH |
|
quote: ik had de elpee 1 jaar voordat hij uitkwam al op advance-cassette. maar ik ben dan ook een stuk ouder. iig, welkom! oja, metallica zag ik voor het eerst in '87, met cliff uiteraard. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 10-08-2003 22:46] Oud Vuil. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |