|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Het komt en het gaat. Ik zal mijn MSN weer eens aantrappen, ja. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: |
|
|
|
|
|
quote:Ik wicca, jij wiccaat, wij wiccaen, wij hebben gewiccaad? |
|
quote: whahahahaha! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Hihihi Das nie lief! Ik heb gesproken |
|
Ik en nieuw dus ik neem aan dat dit 't aangewezen topic is. Korte kennismaking.. Ik ben 17 jaar oud, afkomstig uit het Zeeuwse land en voornamelijk luisterend naar heavy, thrash en beetje death.. Verder ben ik relatief kort bekend met "echte" metal... Ben begonnen met AC/DC en via Motörhead en Maiden naar het hardere werk gegaan... De nick slaat op het u waarschijnlijk wel bekende Motörhead nummer |
|
Zeeuw? Toch niet van Graf Records he Oh en welkom [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 06-10-2003 19:17] |
|
welkom gast, veel plezier hier op dit heerlijke maffe forum Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
maar drink met mate |
|
quote: litermaten........ spelfout weggehaald... |
|
quote: |
|
quote: goeie smaak! Oud Vuil. |
|
Hehe, dank Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
Hmmmz, heel korte kennismaking: ben een 18-jarige pitbitch die vaak wordt omschreven als gestoord...en tja voor meer kennismaking verwijs ik naar de fototopic en de waarben ik geboren topic...manaicM heeft eindenlijk ook eens ontdekt hoe je fotootjes kunt plaatsen cheers |
|
Hallo newbee's.. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Goeiemorgen Vampie. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Goeiemorgen lieve dame! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
dag vrinden..ben ook en beetje nieuw.... luister ook graag metaal en drink graag biertjes en speel graag gitaar..like: Masterplan Helloween Behemoth Impaled Nazarene Kalmah! Amon Amarth Anal Cunt!!! Zyklon Nasum! en meer......goh... signature |
|
quote: ha theo! |
|
niet nieuw maar wel terug |
|
quote: ha gerjan signature |
|
Newbee's..zit er iets in de lucht ofzo? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |