|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hoezo misverstand?! quote: Zie je zo wel in Poepfront!!! |
|
quote: HIPPIEEEEEEEEEEEEEEEE! |
|
quote:dat bedoel ik We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
|
|
Grapje |
|
Duh! |
|
quote: Don't touch me. I'm evil. |
|
quote: a. ben jij 18? b. Wannabe BreeZah/metalhead kruising? c. welkom op zm |
|
Welkom, n00bs, newbies en ander gespuis |
|
quote: heee, da's snel!!! goeie trugreis gehad? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Wilkommen n00bs! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Ja erg he?!?! Heeft ie van mij gejat, de kloothommel!!!! quote: En om maar even voor Maarten te spreken (heeft zelf geen pc, maar komt de mijne af en toe even misbruiken): Erg goeie terugreis gehad. We vertrokken om 8 uur en waren om een uur of 3 in Zwolle ... erg netjes! Hoe is jullie terugreis verlopen?! |
|
OK stel ik mij voor. Steelpan, geboren en getogen in en rond Eindhoven. Lid geweest van het ESHBF (Eindhovens Studenten Head Bang Front). Nu woonachtig in Breda. Favoriete genre: Thrash Metal, Prog Metal, Speed Metal, Death Metal, Heavy Metal. Favotiete bands: King Diamond, Mercyful Fate, Annihilator, Crimson Glory, Sacred Reich, oude repetoir van bands als Metallica, Helloween, Anthrax, Megadeth, Paradise Lost, Moonspell. Speel zelf gitaar in een black metal band. Dit om mezelf scherp te houden. Graag zou ik liever, thrash, speed of prog spelen. 'k Heb zwaremetalen.com leren kennen op Wacken 2003, maar het bleek dat Murdering Monk dus al langer hier aanwezig was, terwijl ik hem al jaren ken.... Bij deze. Kinda Lingers, Steelpan |
|
Welkom! Toffe muzieksmaak en veel plezier op het forum hier! |
|
quote: Welkom! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: welkom AARGHHH |
|
Oeps 1 ding vergeten te zeggen. Ik drink niet.... Alleen Fiësta Ranja. Dus helaas geen [Dit bericht is gewijzigd door Steelpan op 05-08-2003 13:07] Kinda Lingers, Steelpan |
|
quote: cool! nog een niet tjokkefoller! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:Geeft niet hoor! Er zitten hier wel meer rare lui. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:wat lopen er hier focking veel onalcoholiese mensen |
|
Nah, gelukkig denk ik nog wel als een bierdrinker (ontwenningsverschijnselen). Beter gaan stappen als thuiszitten. Ik weet precies wel bier wel en niet te zuipen is en ik deel klappen uit aan mensen die bier verspillen. Kinda Lingers, Steelpan |
|
Ik ben er geen bierzuiper Maar wel wat sterkers |
|
nah ik drink ook geen bier of alcohol iig ben er mee gestopt maarjah je kan zo weer beginnen |
|
quote: weer 1 minder hehe, welkom allen! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |