IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Pedofilie Vorige pagina | Volgende pagina
Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 31-05-2006 13:40 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht



"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 31-05-2006 13:49 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Wow, dat berichtje over die pedofielenpartij heeft zelfs de Engelse kranten gehaald


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 31-05-2006 14:19 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

Zelfs in amerika hebben ze het er over.

Ach, zoals geloof ik al eerder is gezegt in deze thread zien landen zoals amerika dit als een buitenkans om met de vinger naar Nederland te wijzen, goede afleidingstactiek om de amerikanen te doen vergeten wat voor shit er allemaal in hun eigen land aan de hand is.



mijn grammaticaskills zijn vandaag weer eens als sneeuw voor de zon verdwenen.


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Daops
Usericon van Daops
Posted 31-05-2006 14:42 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2006 14:19 schreef Saphire het volgende:
Zelfs in amerika hebben ze het er over.

Ach, zoals geloof ik al eerder is gezegt in deze thread zien landen zoals amerika dit als een buitenkans om met de vinger naar Nederland te wijzen, goede afleidingstactiek om de amerikanen te doen vergeten wat voor shit er allemaal in hun eigen land aan de hand is.

Inderdaad maar goed dat de priesters zich daar wel weten te gedragen


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 31-05-2006 15:46 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2006 14:19 schreef Saphire het volgende:
Zelfs in amerika hebben ze het er over.

Ach, zoals geloof ik al eerder is gezegt in deze thread zien landen zoals amerika dit als een buitenkans om met de vinger naar Nederland te wijzen, goede afleidingstactiek om de amerikanen te doen vergeten wat voor shit er allemaal in hun eigen land aan de hand is.



Typisch, hoe er altijd wel een aanleiding word gevonden om de Amerikanen erbij te betrekken en ze van allerlei zaken te beschuldigen.

Dus de Amerikaanse pers mag niet over het buitenland berichten omdat er al genoeg in eigen land aan de gang is? Ze krijgen altijd al het verwijt dat ze te weining aandacht aan het buitenland besteden. geven ze aandacht is het weer niet goed.
En mag de Nederlandse pers dan ook niet berichten over de drugshandel in bijv. Columbia omdat we zelf al zo'n geweldig (soft)drugsbeleid hebben?


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 31-05-2006 16:38 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 31 mei 2006 13:49 schreef Mark het volgende:
Wow, dat berichtje over die pedofielenpartij heeft zelfs de Engelse kranten gehaald



en de Poolse

Er word gezegt.. Waar gaat het naar toe met Nederland


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 31-05-2006 17:00 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2006 15:46 schreef Nimbus het volgende:
Typisch, hoe er altijd wel een aanleiding word gevonden om de Amerikanen erbij te betrekken en ze van allerlei zaken te beschuldigen.


Ik was er vergeten bij te zeggen dat ik een topic hierover op een internationaal (based in canada, posters voor het grootste deel amerikaans) forum ben tegengekomen waarin een aantal eikels de kans namen om dit onderwerp als reden te gebruiken om aan te tonen waarom nederland kut is en we allemaal maar dood moeten.
Dat ik amerika erbij betrok komt dus niet helemaal uit de lucht vallen maar die persoonlijke irritaties die opgewekt waren op dat andere forum deden mij die post doen maken (lol grammar??!111) en was eigenlijk ook behoorlijk irrelevant.


Tjah, PMS he.


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


herrie
Usericon van herrie
Posted 31-05-2006 17:16 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

naast het feit dat pedofilie mijn inziens als (psychiatrische) stoornis te verklaren valt, denk ik dat er ook een deel in de sociale context te plaatsen valt. daarmee bedoel ik het steeds vroeger "rijper" (vooral lichamelijk) worden van kinderen (meisjes van 11 / 12 die als het effe kan overal al een piercing willen, als het kan een minirok waarbij het allemaal wel erg mini is, de machocultuur gepropagandeerd op zenders als TMF, websites als sugababes.nl etc etc).

kortom: straks is het heel normaal dat je zoon of dochter je uitmaakt voor ouderwetse lul, omdat je vindt dat ze met 12 jaar nog niet bij elkaar mogen slapen... naast het feit dat de samenleving zo goed als het kan kinderen MOET beschermen van zaken als pedofilie etc, ligt er ook een taak voor ouders en dergelijke... en dus niet voor de babydump, school, tussen- en naschoolse opvang, maar voor de ouders ZELF!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 31-05-2006 17:21 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ben het een keer met je eens hehe


Je moeder.


Krijst
Usericon van Krijst
Posted 31-05-2006 17:56 by Krijst Wijzig reactieProfiel van KrijstQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2006 17:16 schreef herrie het volgende:
naast het feit dat pedofilie mijn inziens als (psychiatrische) stoornis te verklaren valt, denk ik dat er ook een deel in de sociale context te plaatsen valt. daarmee bedoel ik het steeds vroeger "rijper" (vooral lichamelijk) worden van kinderen (meisjes van 11 / 12 die als het effe kan overal al een piercing willen, als het kan een minirok waarbij het allemaal wel erg mini is, de machocultuur gepropagandeerd op zenders als TMF, websites als sugababes.nl etc etc).

kortom: straks is het heel normaal dat je zoon of dochter je uitmaakt voor ouderwetse lul, omdat je vindt dat ze met 12 jaar nog niet bij elkaar mogen slapen... naast het feit dat de samenleving zo goed als het kan kinderen MOET beschermen van zaken als pedofilie etc, ligt er ook een taak voor ouders en dergelijke... en dus niet voor de babydump, school, tussen- en naschoolse opvang, maar voor de ouders ZELF!


De meisjes die hier beschrijft, zijn dat nou niet juist meisjes die niet meer interessant zijn voor de gemiddelde pedofiel?


The Fist in the Face of god


Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 31-05-2006 18:26 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

Zoiets moet gelijk in de kiem gesmoord worden. Ze proberen steeds meer het taboe van het onderwerp af te halen en er zo meer en meer acceptatie voor te kweken. Niet aan beginnen en die zieke klootzakken gelijk laten weten dat hun gevoelens illegaal zijn en niet getolereerd wordt!


" When the going gets weird, the weird turn pro!"


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 31-05-2006 18:31 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

T probleem is dat ze het niet alleen op meisjes voorzien hebben maar ook op jongens. Alleen welke jongen weet op zo'n vroege leeftijd al dat hij homeau is...


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 31-05-2006 18:34 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ach, toen ik met een pedofiel in aanraking (huhuhuh) kwam wist ik geloof ik al wel redelijk zeker dat ik meisjes interessanter vond dan jongetjes.

Waarom zijn er zo weinig pedofielinnen?


trol
Usericon van trol
Posted 31-05-2006 18:36 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

Blijft grappig dat iedereen vergeet dat er evenveel vrouwelijke pedofielen zijn als mannelijke.....

Oh en democratie is hillarisch!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 31-05-2006 18:44 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Serieus?

Ik kom altijd alleen maar mannelijke tegen.

Edit: Misschien eens op andere plaatsen komen.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 31-05-2006 18:44]


trol
Usericon van trol
Posted 31-05-2006 18:52 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

http://www.pedofilie.nl/node/view/193

Eerste hit op google.. Zelf maar snel door gekeken..
Veel plezier ermee


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 31-05-2006 19:33 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2006 18:52 schreef trol het volgende:
http://www.pedofilie.nl/node/view/193

Eerste hit op google.. Zelf maar snel door gekeken..
Veel plezier ermee



Ah, dankjewel!

Niet minder vrouwelijke pedofielen maar wel minder daden dus.

quote:
In het algemeen vallen de mannelijke pedofielen op jongens en de vrouwelijke pedofielen op meisjes. Vaak zijn de pedofielen zelf homoseksueel. Volgens psychiater Frank van Ree komt dat doordat de pedofielen in hun kindertijd zijn blijven hangen. Iedereen heeft vroeger wel eens doktertje of koetjemelken (het trekken aan elkaars penis) gespeeld. Tijdens deze spelletjes betasten kinderen elkaar. Meestal spelen meisjes met meisjes en jongens met jongens. Volgens de psychiater zijn pedofielen nooit verder gegroeid en zitten ze met hun seksuele ontwikkeling nog in hun kindertijd.


Wel interessant!

Maar koetjemelken spelen is echtwel nieuw voor mij.


herrie
Usericon van herrie
Posted 01-06-2006 0:06 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2006 17:56 schreef Krijst het volgende:
De meisjes die hier beschrijft, zijn dat nou niet juist meisjes die niet meer interessant zijn voor de gemiddelde pedofiel?


nou dat weet ik zo net nog niet... aan de andere kant doel ik ook in die zin meer op de algehele normvervaging... "alles moet maar kunnen". en dat vind ik als iemand die "geen gezindte" heeft een trieste ontwikkeling.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 01-06-2006 8:26 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Jaja, Nederland is weer eens mooi op de kaart gezet.

http://www.google.nl/search?q=pedophile+party+netherlands


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-06-2006 8:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Fijn he, al die openheid ni Nederland


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 01-06-2006 10:04 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2006 17:16 schreef herrie het volgende:
naast het feit dat pedofilie mijn inziens als (psychiatrische) stoornis te verklaren valt, denk ik dat er ook een deel in de sociale context te plaatsen valt. daarmee bedoel ik het steeds vroeger "rijper" (vooral lichamelijk) worden van kinderen (meisjes van 11 / 12 die als het effe kan overal al een piercing willen, als het kan een minirok waarbij het allemaal wel erg mini is, de machocultuur gepropagandeerd op zenders als TMF, websites als sugababes.nl etc etc).



Maar dit geeft een pedofiel nog niet het recht om zo'n kind te verkrachten.
Het is wel net alsof je er neer zet, ach eigenlijk is het hun eigen schuld aangezien ze zich zo kleden.

Al loopt iemand naakt over straat, geeft dat niemand het recht om je aan te randen of verkrachten


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-06-2006 10:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

MOCHT je dan aangerand worden krijgt de dader wel minder straf aangezien het als uitlokking gezien kan worden


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 01-06-2006 10:26 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

EN dat vind ik dus nergens op slaan, als jij je geroepen voelt om zo rond te lopen moet nog steeds iedereen met zijn/haar poten van de ander afblijven...



True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-06-2006 10:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Vind ik ook, maar je weet hoe de Nederlandse wet is he ..


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 01-06-2006 10:38 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

nederlandse wetten zijn soms zo verschrikkelijk krom.

Hetzelfde is als er spullen zijn gestolen uit je huis, word er gevraagd: Heeft u iemand toestemming gegeven om deze spullen mee te nemen ?

of dus bij aanranding/verkrachting: Droeg u uitdagende kleding

echt belachelijk


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen