![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() Ik dacht bijna hetzelfde... ![]() |
|
quote: nee, het is ingewikkelder. die mevrouw was (nog) niet dood. necrofilie is dus niet correct.. ![]() ![]() |
|
gerontofilie ![]() |
|
oja, en kinderen met elkaar? signature ![]() |
|
Hele kleine kinderen? Dan moet er met 1 van die 2 wel ooit iets naars mee gebeurd zijn dan, lijkt me. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Udofilie ![]() |
|
quote: zo! zoals bij Accept? signature ![]() |
|
Dat zou nog Acceptabel zijn. Bareuh... ![]() |
|
Duits en pedofilie. Dubbelnaar. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Damn... ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
signature ![]() |
|
![]() Officieel. ![]() |
|
Voor wat precies? Ik denk dat dat eerder bij het R&B topic in onzin past af en toe dan in dit topic. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" ![]() |
|
quote: Daar mag ik nog niet komen, maar ik vond de titel wel passend. ![]() |
|
quote: Beetje laat, maar dat zijn modellen van 18+ uit Tjechië. Ik heb een tijdje bij die uitgever gewerkt. Pr0n is een hele hoop suggestie (en de "hoffotograaf" van dat blaadje heeft een hele goede visagiste in dienst). "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" ![]() |
|
quote: Ook specefiek in die afdeling? Av jord er du kommet, til jord skal du bli ![]() |
|
quote: Geïnteresseerd? ![]() |
|
quote: naar z'n antwoord ja. Av jord er du kommet, til jord skal du bli ![]() |
|
Wel, die uitgever heeft maar 1 genre waarin het opereert. ![]() Hoewel ik op de beeldrechtafdeling dia's zat op te schonen in photoshop (als ik al werkte): saai, geestdodend werk. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" ![]() |
|
quote: Zoiets leek me ook al, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: aha ![]() Av jord er du kommet, til jord skal du bli ![]() |
|
![]() Ben je eigenlijk pedo als je dit mooi vindt? Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
quote: Twijfelgevalletje, maar misschien moet je jezelf toch maar voor de zekerheid even castreren. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: nee maar als je het niet mooi vindt ben je wel homo signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |