IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Pedofilie Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-06-2006 16:23 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2006 16:18 schreef Misanthrope het volgende:
Volgens mij is pedofilie eenzelfde soort fenomeen als homofilie, heterofilie, necrofilie enz enz. Geen ziekte, maar een sexuele geaardheid.

Doet er niet aan af dat pedeaufielen van mij deaud mogen.

dan niet diegenen die zich kunnen beheersen.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-06-2006 16:23 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2006 16:17 schreef ZelThoR het volgende:
Bedreigen hoort niet in een democratie thuis, dat is alles wat je wil zeggen dus?

Prima, dan ben je het met me eens. Dan begreep ik je even verkeerd
In theorie hoort het er niet thuis, in de praktijk is het er wel. Maarja, wij leven ook niet in een echte democratie.

Om een democratie te behouden zul je altijd partijen die gevaarlijk zijn voor de democratie moeten verbieden. Om de puristische democratie te behouden, zul je dat niet moeten doen, maar dan is de kans groot dat je democratie verneukt wordt door partijen die gevaarlijk zijn voor die democratie.

Praktisch gezien is het onmogelijk om ten behoeve van de democratie bepaalde partijen niet te verbieden. Dat verbieden gaat altijd dmv bedreigen (met fysiek geweld, met een verbod op de partij, met strafrechtelijke vervolging enz.) en uiteindelijk door de bedreiging in actie om te zetten.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-06-2006 16:23 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2006 16:23 schreef attila_de_hun het volgende:
dan niet diegenen die zich kunnen beheersen.
Hoe weet je of een pedofiel zich kan beheersen?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-06-2006 16:24 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2006 16:23 schreef Misanthrope het volgende:
In theorie hoort het er niet thuis, in de praktijk is het er wel. Maarja, wij leven ook niet in een echte democratie.

Om een democratie te behouden zul je altijd partijen die gevaarlijk zijn voor de democratie moeten verbieden. Om de puristische democratie te behouden, zul je dat niet moeten doen, maar dan is de kans groot dat je democratie verneukt wordt door partijen die gevaarlijk zijn voor die democratie.

Praktisch gezien is het onmogelijk om ten behoeve van de democratie bepaalde partijen niet te verbieden. Dat verbieden gaat altijd dmv bedreigen (met fysiek geweld, met een verbod op de partij, met strafrechtelijke vervolging enz.) en uiteindelijk door de bedreiging in actie om te zetten.

Ja, dat is wel waar, ja. Mooi verwoord. Ik vind alleen dat de grenzen wel iets losser mogen. In dit geval vind ik bedreigen ongepast, en in jouw voorbeeld ook.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-06-2006 16:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2006 16:14 schreef attila_de_hun het volgende:
weet jij 100% zeker dat die mensen niet zo worden geboren? ik betwijfel dat namelijk (en dat staat verder los van het "goedkeuren" van misbruiken van kinderen natuurlijk)


Hmm als je als pedofiliel geboren wordt en je rukt jezelf op 12 jarige leeftijd af ... ben je dan al niet meteen schuldig?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-06-2006 16:30 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2006 16:25 schreef Jenje het volgende:
Hmm als je als pedofiliel geboren wordt en je rukt jezelf op 12 jarige leeftijd af ... ben je dan al niet meteen schuldig?

nee, dan is het weliswaar een zieke gedachte, maar je valt mensen dan niet fysiek lastig (aannemende dat de persoon dit op de WC doet en niet pal voor het lustobject).
gelukkig mag je in Nederland nog denken wat je wilt en zoalng je je foute gedachte niet daadwerkelijk omzet in de praktijk kan iemand niet s worden verweten.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-06-2006 16:31 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2006 16:24 schreef ZelThoR het volgende:
Ja, dat is wel waar, ja. Mooi verwoord. Ik vind alleen dat de grenzen wel iets losser mogen. In dit geval vind ik bedreigen ongepast, en in jouw voorbeeld ook.
Ik zie de democratie niet als doel, maar als middel. Als de democratie zo'n partij dus massaal steunt, lijkt het me vrij idioot om tegen de democratie in te gaan en de partij te verbieden. Klaarblijkelijk vertegenwoordigd die partij dan wat de mensen willen. Als de democratie zo'n partij niet steunt, dan lost het probleem zich vanzelf op. Either way, de massa beslist en de massa zal de consequenties van die beslissingen moeten dragen. Als de massa bv. voor een dictatuur kiest, wie zijn wij dan om dat in een democratie te verbieden?

Kortom, wat mij betreft mag dat partijtje bestaan, als er draagvlak is, dan is dat de wil van de democratie.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-06-2006 16:34 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 15 juni 2006 16:30 schreef attila_de_hun het volgende:
nee, dan is het weliswaar een zieke gedachte, maar je valt mensen dan niet fysiek lastig (aannemende dat de persoon dit op de WC doet en niet pal voor het lustobject).
gelukkig mag je in Nederland nog denken wat je wilt en zoalng je je foute gedachte niet daadwerkelijk omzet in de praktijk kan iemand niet s worden verweten.


Klopt; en zo zijn er wel meer zieke gedachten; het verschil tussen gedachte en daad is essentieel.

De daad is crimineel; niet zozeer om de daad zelf, maar om de schade (vanuit maatschappelijke normen gezien) die een ander oploopt.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-06-2006 16:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Als een verdachte gedachtes heeft waarbij een groot risico is tot handelen lijkt hte me zeer aan te raden het probleem grondig aan te pakken ..


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-06-2006 16:41 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 15 juni 2006 16:36 schreef Jenje het volgende:
Als een verdachte gedachtes heeft waarbij een groot risico is tot handelen lijkt hte me zeer aan te raden het probleem grondig aan te pakken ..


Hoe ga je dat 'grote risico' aantonen?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 15-06-2006 16:53 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 15 juni 2006 16:41 schreef Mutilator het volgende:
Hoe ga je dat 'grote risico' aantonen?

Dat doet Maurice de hond toch altijd.. Die weet hoe dat moet


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-06-2006 16:57 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-06-2006 16:57]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 15-06-2006 16:58 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 15 juni 2006 16:57 schreef Mutilator het volgende:
.

Hij heeft een punt......


[Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 15-06-2006 16:58]


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 15-06-2006 16:59 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 15 juni 2006 16:58 schreef rajackar het volgende:
Hij heeft een punt......






Ontopic Bitch




On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-06-2006 17:05 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 15 juni 2006 16:58 schreef rajackar het volgende:
Hij heeft een punt......



Ja een heel ander punt; ik had het verkeerd gelezen

Ontopic; pedofilie heeft wel de deathmetalmuzikant Erik Rutan opgeleverd dus zo slecht is het niet :p

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-06-2006 17:05]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-06-2006 17:07 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2006 17:05 schreef Mutilator het volgende:
Ontopic; pedofilie heeft wel de deathmetalmuzikant Erik Rutan opgeleverd dus zo slecht is het niet :p



Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-06-2006 17:15 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-06-2006 17:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2006 16:41 schreef Mutilator het volgende:
Hoe ga je dat 'grote risico' aantonen?
Jouw foto voor houden


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-06-2006 17:29 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 15 juni 2006 17:22 schreef Jenje het volgende:
Jouw foto voor houden


Als in 'babyface' zeker; dat zou dan uitlokking zijn


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


metal blade
Usericon van metal blade
Posted 24-06-2006 12:26 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

Pedofilie is een ziekte, dat is ook wetenschappelijk bewezen.
Die mensen moeten geen kans krijgen om zich te ontwikkelen, we moeten onze kinderen beschermen, want de kinderen zijn de toekomst van ons volk!

Pedofielen hang ze op!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-06-2006 12:38 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2006 12:26 schreef metal blade het volgende:
Pedofilie is een ziekte, dat is ook wetenschappelijk bewezen.

Pedofielen hang ze op!



Ja man, hang alle zieke mensen op!!


metal blade
Usericon van metal blade
Posted 24-06-2006 12:45 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2006 12:38 schreef MMayo het volgende:

Ja man, hang alle zieke mensen op!!



Danjewel voor je sarcastische reactie, maar wat ik daarmee bedoel is dat alle veroordeelde pedofielen de doodstraf zouden moeten krijgen, want daar red je een kinderleven mee.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 24-06-2006 13:04 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2006 12:26 schreef metal blade het volgende:
Pedofilie is een ziekte, dat is ook wetenschappelijk bewezen.
Die mensen moeten geen kans krijgen om zich te ontwikkelen, we moeten onze kinderen beschermen, want de kinderen zijn de toekomst van ons volk!

Pedofielen hang ze op!
Damn niggah!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-06-2006 13:07 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2006 12:45 schreef metal blade het volgende:
Danjewel voor je sarcastische reactie, maar wat ik daarmee bedoel is dat alle veroordeelde pedofielen de doodstraf zouden moeten krijgen, want daar red je een kinderleven mee.




En al die anderen dan?


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 24-06-2006 13:09 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 24 juni 2006 12:38 schreef MMayo het volgende:

Ja man, hang alle zieke mensen op!!


Alle pedofielen ja..


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen