![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Zucht..................... ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote: Michael Jackson dacht er net zo over ![]() ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote: dit ook, mag imo ook verboden worden ![]() signature ![]() |
|
![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
Ik zie niet in waarom bejaarden niet mogen naaktlopen, sex hebben of wat dan ook. Zijn ook mensen met hun behoeftes. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
pedofielen en jongseksuelen toch ook? [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 16-07-2011 0:04] signature ![]() |
|
Zo is dat Bart, verloochen je Belgische roots niet! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
![]() gewoon daarvoor zou iok België willen behouden Vlaanderen betekent niets op het vlak van vroegseksualiteit signature ![]() |
|
quote:Ja. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Is dit Bart's coming out als pedofiel? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
ik dacht dat al jaren terug gebeurd is signature ![]() |
|
Srsly? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
euh ... NO ![]() nee, kan echt niet imo in deze maatschappij signature ![]() |
|
In welke maatschappij kan dat wel dan ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
in sommige streken in Afrika Afrika gebeurt het al eeuwen, wie ben ik om dat te willen verbieden? Wat hier als pedofilie wordt beschouwd is daar in sommige streken bijna noodzaak. ALs je maar 30 wordt, dan begrijp ik wel dat ze er aan 13 aan beginnen. Geen goeie zaak en ik vind het bijzonder triest... maja... [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 16-07-2011 10:08] signature ![]() |
|
in sommige streken van Afrika hebben ze ook zo hun eigen manier om het pedofielen probleem op te lossen http://theync.com/media.php?name=22700-necklacing ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
quote: Als je geslachtsrijp bent, en dan bedoel ik lichamelijk in staat bent je voort te planten, zal moeder natuur daar wel een goede reden voor hebben gehad dat op een bepaald moment mogelijk te maken. Anders had de natuur daarmee wel gewacht tot we volwassen zijn. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Wat is dit voor onzin, dan? ![]() Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
quote: moeilijke zin hoor ![]() kun je iets meer duidelijker zijn aub? signature ![]() |
|
Ik zie de onzin ook niet zo. ![]() |
|
quote: Daar, in het voorbeeld, begint men jonger, want mensen worden minder oud. Maar dat pleit er juist voor dat mensen hier pas later eraan moeten beginnen, immers, hier wordt men ouder. Dus als het een argument voor was, ik zie de logica niet. [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 20-07-2011 22:23] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: Het enige waar je gevoel op lijkt te rusten is dat pedofilie hier net zo erg is als 'pedofilie' daar. Zelfs met onderbouwing blijft dat voor mij onzin ![]() Wat XXL zei ![]() Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
![]() |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |