![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Bijna grappig. Hij geeft aan ziek + gevaar voor de maatschappij. Da's toch een essentieel verschil. Niet dat het dan een reeele oplossing wordt. Nog zo stoere internet warrior. ![]() |
|
quote: Ken wel meer "aandoeningen" waarbij men ziek is en een gevaar vormt. Iemand die ziek en gevaarlijk is mag gewoon dood? Beetje vreemde instelling. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 24-06-2006 13:14] ![]() |
|
quote: Wat dient er dan met zieke en gevaarlijke mensen te gebeuren dan volgens jou? [Dit bericht is gewijzigd door metal blade op 24-06-2006 13:17] ![]() |
|
quote: Het is wel een beetje kort door de bocht om elke zieke, maatschappijgevaarlijke door de gehaktmolen te draaien, niet? Nog zo stoere internet warrior. ![]() |
|
quote: Dat heb ik helemaal nergens gezegt. Nog zo stoere internet warrior. ![]() |
|
quote: Voor de hype was ik er ook al tegen hoor. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Ik ben voor een vroeg volg systeem voor alle inwoners, zodat problemen van welke aard dan ook sneller aangepakt kunnen worden. Ik ben van mening dat je pedofilie niet kunt genezen, maar feit is dat het bestaat en onderdeel is van deze maatschappij.. treurig maar waar. Wellicht zou men soort van instelling kunnen bouwen (gesloten setting idee) en ze daar opvangen na een delict ipv ze in de cel te smijten of bij risicovolle mensen. Zoiets bestaat er momenteel wel voor jeugdigen, de zogeheten slachtoffer/dader groepen dus waarom niet voor volwassenen. En jaja dat is natuurlijk niet hard genoeg, alleen de dood zou alles oplossen volgens sommigen.. het kind is al beschadigd.. ben van mening dat je het nog meer beschadigd als je de dader ook nog gaat ombrengen. Het zou alleen een fijne gewetenssusser zijn voor ouders en omgeving, zij hebben het immers niet op tijd opgemerkt. Men blijft altijd achteraf lullen, ipv dat ze het vroegtijdig aanpakken. Nogmaals.. incest komt vaker voor dan pedofilie en daar wordt ook geen donder aan gedaan. Maar goed, hoe het wel precies aan te pakken weet ik uiteraard niet. Zou een gat in de markt zijn denk je niet hehe. Maar mensen afmaken omdat ze afwijken, nee absoluut niet. Kun je straks ook iedereen gaan afmaken met een andere religie en steeds extremer. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 24-06-2006 13:36] ![]() |
|
quote: Jij niet, metal blade wel. ![]() ![]() |
|
quote: Of je laat de slachtoffer keuze maken.. Ultieme gerechtigheid. Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
quote: Ghehe.. kind van 4 of 5 of jonger of iets ouder laten vertellen wat ze er mee willen doen. Of babies iets laten brabbelen, wat zeg je? Afmaken.. okee jullie hoorden het, ze brabbelde afmaken. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 24-06-2006 15:50] ![]() |
|
een pedofiel zijn en ook op vrouwen of mannen vallen, is dat ook biseksueel zijn? signature ![]() |
|
quote: Volgens mij ben je dan gewoon een biseksuele pedofiel of pedoseksueel.. hehe. Overigens is er ook een aardig deel vrouwelijke pedofielen ![]() |
|
De pedo's kunnen weer fijn naar de bushokjes. Zeeman reclame's voor my first bra ....... Vraag me af hoe lang die er in mogen hangen. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Tering ja, ik zat me er ook al aan te ergeren. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: +1 ![]() ![]() |
|
haha serieus?.. hm nog niet gezien Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Niet? Belachelijke reclame in ieder geval, kleine meisjes is ondergoed levensgroot op een bushokjes poster. ![]() |
|
quote: Gehaktmolen Awaits ![]() ![]() |
|
quote:Juist, bloot moeten ze ![]() ![]() |
|
quote: valt me op dat meisjes op steeds vroegere leeftijd enorme tieten hebben. komt vast door al die groeihormonen in het vleessch.... ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Of jij begint steeds meer op meisjes van jongere leeftijd te letten.... ![]() ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
mmmz... scherp... toch een pré-midlife crisis dan vrees ik. ![]() ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 18-03-2012 9:29] Why doesn't my music get me all the chicks? ![]() |
![]() |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |