|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: sterk van je dat je alles en niets gezegd krijgt in zo'n kort stukje. Wellicht uppers en downers tegelijk die we hier horen. de innerlijke veruitwendiging van de metabenadering door middel van veralgemenende zaken op basis van concrete voorbeelden die heel erg vaag zijn staat hier goed ja. signature |
|
Hypnos is lief. |
|
ook voor kinderen signature |
|
En metalheads. En hippies. En homo's. |
|
En vaseline. |
|
quote: Volgens mij was ik heel duidelijk net en ben jij degene in het luchtledige blijft rond zweven. Achja als je je daar lekker bij voelt. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: vrij moeilijk om op het net niet luchtledig te zijn me dunkt ik wil maar zeggen overigens uitte ik me niet negatief hoor signature |
|
quote: Ik wel dan? Gaf alleen aan dat ik bepaalde uitspraken niet zo handig vond. Maar je neemt het klaarblijkelijk toch als een aanval door te suggereren dat ik ze deed onder invloed van drugs. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: nee hoor. Aanval of niet, drugs of niet, het is een mening en zo. Van mijn kant ook. Drugs negatief vinden op ZM is ook vrij naïef denkk, behalve als jij nu toevallig anti bent en je beledigd voelde door mij. ik wil maar zeggen er wordt hier zoveel ontkracht wordt op zovele manieren dat we oneindig kunnen doorgaan en alles uiteindelijk niet meer is dan een virtuele assertiviteitsoefening. wel blij voor de mening trouwens signature |
|
quote: Dat geldt neem ik aan voor alles? Je mag bijvoorbeeld ook grapjes maken over ziektes zolang je ze zelf (of iemsnd in je omgeving) niet hebt? Kort door de bocht gesteld mag je over alles zieke grappen maken zolang het maar niet te dicht bij je eigen issues komt? Dan raakt het je namelijk persoonlijk en is het opeens niet meer zo grappig? In dat geval zegt dat meer over jou dan over bijvoorbeeld Hypnos. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 30-04-2011 20:05] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Je ligt precies vinger op de zere plek. Hypnos heeft een zoontje. Daarom mijn kritiek. Het zou hem persoonlijk moeten raken, niet mij. Daar val ik over. Niks meer, niks minder. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Normaal bemoei ik me niet met discussies alhier. Maar waarom zou het iemand die zelf kinderen meer moeten raken als mensen die zelf geen kinderen hebben? |
|
Geen idee, zolang je het besef hebt van spot en realiteit. |
|
Dus als je kinderen hebt mag je geen pedograppen maken, en anders wel? Blijft even smakeloos. Of grappig. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Mijn mening/boodschap: denk er eens over na hoe het overkomt. Mijn punt: ik zou het niet doen. Moraal: en nu ga ik bier zuipen en er niet meer over nadenken Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
met een stuk touw om je noten aan het plafond van de bar geknoopt? |
|
quote: bijvoorbeeld! owh nee das zielig voor het plafond he.. je kunt ook niks meer voor je eigen plezier tegenwoordig Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
feit dat ik er kan mee lachen is een goed teken voor mijn zoon. Feit dat hij er nog geen last van gehad heeft. Anders ou ik niet zo creatief en/of """grappig""" lopen doen over dat onderwerp ofwel ben ik een behoorlijk gestoord persoon signature |
|
quote: nee joh Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
... is dat nu goed of slecht signature |
|
quote: volgens mij ben je best lief, ik wou gewoon even mekkeren, en jij zat te wachten op iemand die dat eindelijk 's ging doen, toch? Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
overigens moet ik me wel excuseren voor die foto TOTAAL MISPLAATST moest natuurlijk in het incesttopic ipv pedofilietopic nog een geluk dat niemand dit opmerkte signature |
|
|
|
quote:Oeioei, ik dacht al dat ge aan het roken waart. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |