|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
signature |
|
Dat pedo's een 2de kans krijgen en vaak lichte straffen is niet te begrijpen...Dat soort untermenschen verdiend niets meer dan een castratie en daarna een nekschot. |
|
quote: waarom continue dit soort geintjes, je bent zelf vader toch Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote:Hoogst curieus ja. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Vanwege hun geaardheid dus? Ook curieus. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Omdat Hypnos een enorme droeftoeter is met een ziek gevoel voor humor! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:Nee, wel omdat al bewezen is dat die untermenschen na hun behandeling vaak toch weer de fout in gaan. Daarom. En dus niet vanwege hun geaardheid. Als behandelen niet helpt is dit de enige oplossing. Doden of castreren. Of beide. |
|
quote: Raar dat zo'n vraag van flebbie komt btw. |
|
Idd.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
idd, ik ben verward signature |
|
Fliker toch op man, ga verliefd worden op een andere vrouw om je eigen relatie weer te leren waarderen ofzo! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Want? Ik ben inderdaad geen moraalridder en zoek graag de grenzen op, gewoon omdat het kan en het leuk is om je als een onverantwoordelijke opgedroogde pisvlek te gedragen. Maar als ik zelf vader zou zijn zou ik kotsmisselijk worden van dat soort ongein. Vandaar mijn oprechte vraagtekens. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Laten we het er maar op houden dat je zelf het antwoord al hebt gegeven, al vind ik het mild uitgedrukt. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 30-04-2011 18:38] |
|
quote:Arrogant. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Waarom dan wel ? |
|
quote:Ik blijf aan de gang. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Een echt antwoord heb ik nog niet. Het is niet mijn bedoeling als aanval op Hypnos, maar ik vind het een beetje dubbel dat soort ongein. Misschien stel ik me aan, ik wil alleen maar zeggen dat het raar kan over komen. Je kind daar ga je toch voor door het vuur, en ik zou het niet doen op die manier. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Natuurlijk heb je dat wel. Je weet zelf dondersgoed wat je doorgaans post. En als je daar naar kijkt is het inderdaad raar dat zo'n vraag van jou af komt. Uit je reactie maak ik wel op dat je pedofiel gedrag afkeurt en dat juich ik dan weer toe. |
|
quote: Jij niet poepie! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:Wie ben jij dat je mag beslissen over andermans leven, ook al is diegene 'minderwaardig'? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Gewoon tot de enkels in de beton storten op een akker in de flevopolder. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 30-04-2011 19:24] |
|
quote:Helaas mag ik dat niet nee. Mocht ik dat wel, zou er geen pedofiel meer in leven zijn. |
|
quote: Volgens mij heb ik nooit iets in die geest gepost dat zulk gedrag goedkeurt. Uiteraard wel op zijn tijd zielig grensoverschrijdend gedrag op elk niveau om aandacht te krijgen, en ik ga er van uit dat dat ook het enige doel is van Hypnos. Maarja de ironie moet je soms zoeken met een vergrootglas ook al ligt er nog zo dik boven op. En het er steeds ter verduidelijking achter aan typen is ook zo saai. Ik heb mijn punt wel gemaakt denk ik. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |