![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Haha, ach, het is maar een getal. Liever een meisje van 12 dat zich gedraagt als een meisje van 16 dan andersom. ![]() |
|
Jezus, wat ziekelijk. Yolanthe zet zich in om dat soort bordelen te stoppen in India, zag ik op televisie. ![]() |
|
Wat een goedzak, die Yolanthe. ![]() |
|
Yolanthe heeft zelf ook pedofiele neigingen. Jantje Smit blijft altijd Jantje Smit van 10 die liedjes zong over zijn oma, maakt niet uit hoe oud die knul wordt. ![]() |
|
Ik hoop niet zo oud. Against God and Government ![]() |
|
Wat is dat toch met die jonge meisjes, ik snap die obsessie niet hoor. geef mij maar zo'n lekkere rimpeldoos! ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Je Moeder? (wat (als je Mental's mentale leeftijd rekent) ommeuning on toic is!) ![]() |
|
quote: Ghehe, zo'n eentje die je ook in de knieholte kan neuken. Against God and Government ![]() |
|
quote:Binnekort eens naar mijn oma, die heeft dinnetjes zat ! ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Jij hebt anders ook meer weg van een uit de kluiten gewassen naaktslak dan van een normaal mensenlijk postuur. Against God and Government ![]() |
|
quote: ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
![]() |
|
Waarom moeten ze nou weer DEAD CAN DANCE muziek gebruiken?! ![]() |
|
http://www.youtube.com/watch?v=8NcO3xTPFnM&feature=related hahahaha inzoomen dat op de eend ![]() ![]() ![]() Het valt me op dat hij helemaal niets zegt en helemaal niets van een discussie aanwakkerd. Misschien als ik hem eens in Leiden tegenkom dat ik hem nog aanspreek met bloemetjessigarettenpedo ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Slayer is er ook boos om signature ![]() |
|
quote: en Marilyn Manson nog meer signature ![]() |
|
... tja signature ![]() |
|
![]() tja... signature ![]() |
|
Vraag me altijd af of zo'n fotograaf dan ook pedofiel is. Is toch niet normaal om die kinderen zulke uitdagende kleren aan te doen. Zou dr gvd haast geil van worden ![]() Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
Volgens mij is er gewoon niks veranderd. Op alle twee de foto's zie je de gangbare mode. Vroeger droegen kinderen ook kleinere volwassenenoutfits en nu nog steeds. ![]() |
|
quote: Ik vind die linker anders niet echt lekker. ![]() |
|
quote: te oud? ![]() Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
Ze staat er een beetje bij als een zoutzak. Ik vind het juist zo mooi aan die meisjes dat er nog wat levensvreugde inzit. ![]() |
|
nou die rechter heeft anders ook de uitstraling van een geprepareerde cavia, lijkt Patricia Paay wel Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
![]() |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |