IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Pedofilie Vorige pagina | Volgende pagina
Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 30-05-2006 16:21 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2006 16:16 schreef Jenje het volgende:
Nu verwar je het met hippies


Ridiculisatie!

quote:
Op 30 mei 2006 15:58 schreef Jenje het volgende:
Was het niet zo dat door castratie die gevoelens verminderen?


Wat ik erover gehoord heb, is dat niet het geval, in ieder geval niet bij chemische castratie. Daarbij hebben sommigen nog steeds drang. Weet niet of dat "fysieke" castratie ook het geval is.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 30-05-2006 18:07 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2006 15:54 schreef Dodo het volgende:
Juist omdat het pure lust is bij beide gevallen vind ik het zo erg.
Een kind kun je niet betrekken bij dingen zoals sex en lust. Dat hoort een kind pas op latere leeftijd te ontdekken.


Ik ben het hier volledig mee eens. Echter, het probleem is dat je niet exact kunt aangeven wanneer een kind geen kind meer is. Het is niet zo dat iedereen op de dag dat hij of zij 16 (of 18 of 14) wordt geen kind meer is. Daarom is een leeftijdsgrens, hoe hoog of laag die dan ook mag zijn, best twijfelachtig. Het heeft voordelen en nadelen. Aan de ene kant bescherm je er mensen mee en aan de andere kant doe je ze tekort. Eigenlijk zou je elk geval van ouder/kind relatie preventief moet kunnen toetsen als er twijfel bestaat, maar dat is praktisch natuurlijk onmogelijk.

quote:
Op 30 mei 2006 15:54
Het is gewoon een pshychische stoornis, en als ze het niet wenselijk vinden (zoals sommige zeggen) dan kunnen ze daar heus wel iets aan doen door therapie.



Dat betwijfel ik zeer sterk. Ik denk dat het ook best wel eens een combinatie van aangeboren en ervaringsfactoren kan zijn. Het lijkt namelijk aan de ene kant op een seksuele geaardheid (stoornis of niet) en aan de andere kant hoor je inderdaad vaak dat vroegere slachtoffers later zelf daders worden. Misschien dat die geaardheid gewoon bestaat en dat deze vaak (maar niet altijd) getriggerd moet worden door latere ervaringen. Maar goed, dat is slechts een veronderstelling.
Ik denk echter niet dat een seksuele geaardheid door therapie kan worden "genezen."


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-05-2006 18:28 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 30 mei 2006 15:58 schreef Jenje het volgende:
Was het niet zo dat door castratie die gevoelens verminderen?

als het in de geaardheid ligt denk ik zeker dat dit een goede oplossing is. de pedofiel heeft geen lust meer terwijl het kind bespaard blijft. Het is dan niet een straf maar een oplossing


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 30-05-2006 19:04 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2006 18:07 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik ben het hier volledig mee eens. Echter, het probleem is dat je niet exact kunt aangeven wanneer een kind geen kind meer is. Het is niet zo dat iedereen op de dag dat hij of zij 16 (of 18 of 14) wordt geen kind meer is. Daarom is een leeftijdsgrens, hoe hoog of laag die dan ook mag zijn, best twijfelachtig. Het heeft voordelen en nadelen. Aan de ene kant bescherm je er mensen mee en aan de andere kant doe je ze tekort. Eigenlijk zou je elk geval van ouder/kind relatie preventief moet kunnen toetsen als er twijfel bestaat, maar dat is praktisch natuurlijk onmogelijk.



Dat betwijfel ik zeer sterk. Ik denk dat het ook best wel eens een combinatie van aangeboren en ervaringsfactoren kan zijn. Het lijkt namelijk aan de ene kant op een seksuele geaardheid (stoornis of niet) en aan de andere kant hoor je inderdaad vaak dat vroegere slachtoffers later zelf daders worden. Misschien dat die geaardheid gewoon bestaat en dat deze vaak (maar niet altijd) getriggerd moet worden door latere ervaringen. Maar goed, dat is slechts een veronderstelling.
Ik denk echter niet dat een seksuele geaardheid door therapie kan worden "genezen."


Pedofilie is geen geaardheid.. het is slechts een seksuele afwijking, net als fetishen bv...


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 30-05-2006 19:08 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2006 19:04 schreef Dodo het volgende:
Pedofilie is geen geaardheid.. het is slechts een seksuele afwijking, net als fetishen bv...


Dat zal prima zo zijn. Ik ben geen deskundige. Maar voor mijn verhaal maakt dat geen verschil.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-05-2006 19:48 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2006 15:54 schreef Dodo het volgende:
Juist omdat het pure lust is bij beide gevallen vind ik het zo erg.
Een kind kun je niet betrekken bij dingen zoals sex en lust. Dat hoort een kind pas op latere leeftijd te ontdekken.


Uiteraard helemaal mee eens. Ik denk dan ook dat er in geen geval een gezonde seksuele relatie kan bestaan tussen een volwassene en een (nog niet geslachtsrijp) kind/puber.

quote:
Ik kan pedofilie of pedosexualiteit is geen enkele vorm goedkeuren. Ik vind het walgelijk, ziekelijk en wat mij betreft mogen ze allemaal een nekschot.
Het is gewoon een pshychische stoornis, en als ze het niet wenselijk vinden (zoals sommige zeggen) dan kunnen ze daar heus wel iets aan doen door therapie.


Fout. Therapie helpt dus niet in dit geval. De aandrang zal blijven, zoals ik al zei: het valt in sommige gevallen wel te beheersen, maar niet te genezen.

quote:
Pedo's vloeien meestal uit het zelf verkracht/misbruikt zijn geweest vroeger... maar ik snap dat echt niet ... Als je dan al hebt meegemaakt hoeveel pijn en trauma je word aangedaan, hoe in hemelsnaam kun je dat iemand anders aandoen ?!


Zo eenvoudig werkt het dus niet. Ten eerste ontstaat pedofilie/pedoseksualiteit vaak uit een combinatie van nurture en nature. Dat wil zeggen; de opvoeding doet een groot deel, dus: is iemand zelf wel of niet misbruikt/heeft hij een normale seksuele ontwikkeling kunnen doorgaan.
Ook de 'aanleg' van iemand heeft er mee te maken, maar dan nog is het 'nurture' deel het belangrijkste deel.
Een psychoseksuele stoornis is geen keuze, veel pedofielen vinden het ook erg wat ze voelen, maar net als bij fetisjisme en andere psychoseksuele stoornissen kunnen ze hun aandrang vaak niet beheersen.

quote:
Op 30 mei 2006 15:58 schreef Jenje het volgende:
Was het niet zo dat door castratie die gevoelens verminderen?


Hmmmmm... moeilijk... (Chemische) castratie is een 'beheers' methode. De gevoelens van een pedofiel zullen er niet door veranderen. Dat is ook waarom castratie lang niet altijd helpt, ze kunnen misschien niets meer doen met hun piemel, maar dan zullen ze er wel iets anders in steken...
(Gebeurt vaak).



..."Hate can only create more hate"...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-05-2006 19:55 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Dankzij Chelman, weet ik dat het ook nieuws in Polen is geworden: http://wiadomosci.onet.pl/1331378,12,item.html



Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-05-2006 20:01 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Trouwens, het gehele partijprogramma van die 'NVD' rammelt aan alle kanten. Er staat echt zo ontzettend veel onzin in!
(En dus niet alleen het stukje m.b.t. seksualiteit/kinderen).

quote:
Onderwerpen met betrekking tot de seksuele geschiedenis worden toegevoegd aan het examen van Geschiedenis.


Alleen dit al. Volgens mij zijn de partijleden een stel oude oversekste pedoseksuele kerels.

[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 30-05-2006 20:03]


..."Hate can only create more hate"...


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 30-05-2006 20:07 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 30 mei 2006 20:01 schreef Immortella het volgende:


Alleen dit al. Volgens mij zijn de partijleden een stel oude oversekste pedoseksuele kerels.

Dat weet ik wel zeker.

Oja, en ze willen het eten van vlees en vis bij de wet gaan verbieden.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-05-2006 20:12 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2006 20:07 schreef Leviathanica het volgende:
Dat weet ik wel zeker.

Oja, en ze willen het eten van vlees en vis bij de wet gaan verbieden.


Naast oud, oversekst en pedoseksueel zijn ze ook nog eens vegetariër!

'De NVD is tegen moorden' , maar vóór misbruik van kleine kindertjes! Goed bezig zeg!


..."Hate can only create more hate"...


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 30-05-2006 20:14 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 30 mei 2006 20:12 schreef Immortella het volgende:
Naast oud, oversekst en pedoseksueel zijn ze ook nog eens vegetariër!

'De NVD is tegen moorden' , maar vóór misbruik van kleine kindertjes! Goed bezig zeg!

Ik heb op verschillende fora zitten kijken en de aanhangers van hun zijn vooral links.
Dat verklaart een hoop.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 30-05-2006 20:16 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2006 19:04 schreef Dodo het volgende:
Pedofilie is geen geaardheid.. het is slechts een seksuele afwijking, net als fetishen bv...
En hoe weet jij dat zo zeker?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-05-2006 20:18 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2006 20:14 schreef Leviathanica het volgende:
Ik heb op verschillende fora zitten kijken en de aanhangers van hun zijn vooral links.
Dat verklaart een hoop.


Wat het verbieden van vlees eten e.d. betreft wel ja. Voor de rest? Ik weet 't niet. Ik weet alleen dat 'rechts' hen afgelopen weekend (?) in één of andere demonstratie de hersenen in had willen slaan, althans dat werd verwacht door links.

Hadden ze dat alsjeblieft maar laten gebeuren.

NVD: Niet Vies van Dierenseks?


..."Hate can only create more hate"...


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 30-05-2006 20:20 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 30 mei 2006 20:18 schreef Immortella het volgende:
Wat het verbieden van vlees eten e.d. betreft wel ja. Voor de rest? Ik weet 't niet. Ik weet alleen dat 'rechts' hen afgelopen weekend (?) in één of andere demonstratie de hersenen in had willen slaan, althans dat werd verwacht door links.

Hadden ze dat alsjeblieft maar laten gebeuren.

NVD: Niet Vies van Dierenseks?

Ha! Die demonstratie ging gewoon door en van de rechtse kant waren er geen problemen.
De demo ging goed.
Er waren wat linkse mensen de kant opgekomen van waar de demo zou plaatsvinden en er zijn zo'n 20 linkse mensen opgepakt voor geweldpleging en ze hadden wapens e.d. op zak.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-05-2006 20:23 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2006 20:20 schreef Leviathanica het volgende:
Ha! Die demonstratie ging gewoon door en van de rechtse kant waren er geen problemen.
De demo ging goed.
Er waren wat linkse mensen de kant opgekomen van waar de demo zou plaatsvinden en er zijn zo'n 20 linkse mensen opgepakt voor geweldpleging en ze hadden wapens e.d. op zak.



Had 'rechts' die wapens dan niet kunnen afpakken om de NVD nog voordat ze daadwerkelijk beginnen te liquideren?


..."Hate can only create more hate"...


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 30-05-2006 20:25 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 30 mei 2006 20:23 schreef Immortella het volgende:
Had 'rechts' die wapens dan niet kunnen afpakken om de NVD nog voordat ze daadwerkelijk beginnen te liquideren?

Links en rechts zijn niet met elkaar in aanraking gekomen.
Ze werden tegengehouden door de politie.
Er waren 3 mensen van rechts die wel wat crusties tegenkwamen en die zijn op afstand bekogeld met verfbommen en uitwerpselen.
(Die hebben ze blijkbaar bij zich??)


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 30-05-2006 23:32 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

tuurlijk.. iedereen heeft uitwerpselen bij zich


Morgeve
Usericon van Morgeve
Posted 30-05-2006 23:33 by Morgeve Wijzig reactieProfiel van MorgeveQuote dit berichthttp://marlijndejager.wordpress.com

Hihi we gaan de pedofiele partij achter een grote televisie met teletubbies zetten, daar worden ze rustig van.

Klinkt logisch



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-05-2006 1:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

wou ik net gaan babysexen, maken jullie me down


euhm... grapje en zo


signature


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 31-05-2006 2:57 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Pedo's als straf sexdiensten laten verrichten in bejaardetehuizen; hebben die oudjes ook nog lol.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 31-05-2006 3:06 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

1 woord voor pedofielen = nekschot


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 31-05-2006 7:32 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Het is de doodstraf die een kinderleven redt, ophangen dat tuig!


Against God and Government


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 31-05-2006 9:05 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Ik wedr net gebeld door mn vriendin, er staat iig in de metro of de spits een intervieuw met die oprichters van die NVD partij, en het schijnt een kanp ziek/triest intervieuw te zijn, ze neemt ze mee naar huis, dus ben benieuwd...


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-05-2006 9:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

hmm eens zien of iemand em hier heeft


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 31-05-2006 9:27 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

In de Metro staat op pagina 2 een interview met die vent. Tevens staat een grote foto van zijn kop afgebeeld voor het dartbord.

In de Spits kan je op pagina 5 nog wat over hem vinden. Inclusief foto.

Die vent woont in een caravan. Voordeel: geen buren die je gaan lynchen.


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen