IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinning, onzinnig, heerschend en droevig nieuws. Deel VIII Vorige pagina | Volgende pagina
oscura
Usericon van oscura
Posted 27-01-2005 12:54 by oscura Profiel van oscura

De film van Theo van Gogh en Ayaan Hirsi Ali zou worden vertoond op het Filmfestival, maar de distributeur heeft daar vanaf afgezien om veiligheidsredenen.


carcasstrid


oscura
Usericon van oscura
Posted 27-01-2005 12:55 by oscura Profiel van oscura

[quote]Op 27 januari 2005 12:52 schreef Mikeee het volgende:
Wie besliste in eerste instantie dan om het niet te vertonen?
Lijkt me inderdaad een kwalijke zaak als dat de politiek was.
{EDIT} tering wat zijn jullie snel

jij ook overigens.. hahaha!


carcasstrid


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-01-2005 12:56 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 27 januari 2005 12:49 schreef oscura het volgende:
Ja ...de distributeur heeft uit veiligheidsoverwegingen de film uit het programma gehaald (!).. dus ik vind het een goede zaak dat nu toch wordt getracht de film alsnog in het programma te zetten!! En wie zich daarmee bemoeit maakt niet uit.. als we maar niet braaf langs de zijlijn gaan zitten toekijken hoe de marokanen hun zin krijgen... Want Nederland wordt langzaam maar zeker de mond gesnoerd....
Als de politiek zich gaat bezighouden met programmering van filmfestivals creeer je een opening oor de overheid om censuur te plegen. In dit geval gaat het om omgekeerde censuur maar wie zegt dat er volgend jaar niet een politicus opstaat die films zal willen weren?

Overigens....Je doet je (waarschijnlijk beperkte) intelligentie geen goed wanneer je dit geval aan de Marokanen toewijst. Er is een fijne lijn tussen het aankaarten van problemen bij bepaalde groepen en gewoon ongefundeerd geblaat.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 27-01-2005 12:57 by Mikeee Profiel van Mikeee

Hmm, toch een simpel kosten/baten analyse geweest dus.
Toch vind ik dat mensen moeten eisen dat het alsnog vertoond wordt als het festival zo doospekt is met alle gedoe rond TvG. Best hypocriet anders zo.



Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 27-01-2005 12:57 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

ben ik het nou zowaar eens met chelman?



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 27-01-2005 12:59 by Mikeee Profiel van Mikeee

Hahahaha



Sleipnir
Usericon van Sleipnir
Posted 27-01-2005 12:59 by Sleipnir Profiel van Sleipnir

quote:

JUIST!!!! ze worden wakker!!! Wij bepalen wat er wordt vertoond in ONS Nederland.. niet die fuck marokanen!!!

Hoe kom je daar nou bij? Ik woon hier in een dependance van Marocco met met een Abouthaleb en een Cohen aan het roer. Nog even en de hele regering is allochtoon. Kan de sharia ook meteen worden ingevoerd. Ik weet wel naar wie ze luisteren, naar diegenen die het met geweld afdwingen, niet naar het klootjesvolk.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 27-01-2005 13:04 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


oscura
Usericon van oscura
Posted 27-01-2005 13:04 by oscura Profiel van oscura

quote:
Op 27 januari 2005 12:56 schreef Chelman het volgende:

Overigens....Je doet je (waarschijnlijk beperkte) intelligentie geen goed wanneer je dit geval aan de Marokanen toewijst. Er is een fijne lijn tussen het aankaarten van problemen bij bepaalde groepen en gewoon ongefundeerd geblaat.


pfff.. over ongefundamenteerd geblaat gesproken... maar goed... ik wist niet dat Mohammed B. een Indonesier was met goede bedoelingen??!!!


carcasstrid


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-01-2005 13:05 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 27 januari 2005 13:04 schreef oscura het volgende:
pfff.. over ongefundamenteerd geblaat gesproken... maar goed... ik wist niet dat Mohammed B. een Indonesier was met goede bedoelingen??!!!


oscura, waar jij het over hebt zijn religieuze fanatici. dat hoeven niet per se marokkanen te zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 27-01-2005 13:06]


oscura
Usericon van oscura
Posted 27-01-2005 13:07 by oscura Profiel van oscura

ja ok.. you're right!


carcasstrid


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 27-01-2005 13:09 by Mikeee Profiel van Mikeee

Hehehe, ik was al bang dat dit weer de zoveelste welles-nietes discussie zou worden hier.



oscura
Usericon van oscura
Posted 27-01-2005 13:11 by oscura Profiel van oscura

nee... ik doe daar niet aan mee met mijn beperkte intelligentie...


carcasstrid


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 27-01-2005 13:12 by Mikeee Profiel van Mikeee

ROFL. Gebeurt wel vaker dat dit topic de tweede lultopic wordt.

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 27-01-2005 13:13]



oscura
Usericon van oscura
Posted 27-01-2005 13:19 by oscura Profiel van oscura

had ik al gezien ja


carcasstrid


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 27-01-2005 13:26 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Kamer:geen dieren voor dierenbeul

***************************************
DEN HAAG Een ruime meerderheid van de
Tweede Kamer steunt een voorstel van
LPF-Kamerlid Eerdmans om dierenbeulen
hard aan te pakken.Wie na een eerste
keer opnieuw op dierenmishandeling
wordt betrapt,mag daarna lange tijd
geen (huis)dier houden,luidt het plan.

Eerdmans vindt het onverteerbaar dat
op dierenmishandeling dezelfde straf
staat als op het bekrassen van iemands
auto.Overtreders kunnen een boete,en in
ernstige gevallen een celstraf krijgen.

Samen met PvdA,CDA,GL,ChristenUnie,D66,
SP en de groep Wilders heeft de LPF de
ministers Donner (Justitie) en Veerman
(Landbouw) gevraagd om maatregelen.



Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


oscura
Usericon van oscura
Posted 27-01-2005 13:29 by oscura Profiel van oscura

Dieren beschermen, is mensen beschaven ...

[Dit bericht is gewijzigd door oscura op 27-01-2005 13:31]


carcasstrid


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 27-01-2005 13:30 by Mikeee Profiel van Mikeee

Goede zaak, alleen plaats ik wel vraagtekens bij een "tweede keer". Ik bedoel: als je eenmaal je huisdier (of EEN dier) mishandelt ben je toch al niet goed in je hoofd?
Of zie ik iets over het hoofd?
[edit] Misschien "2e keer = normale straf + geen huisdier"

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 27-01-2005 13:31]



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 27-01-2005 13:34 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Bij fysiek geweld richting mensen werkt dat niet anders hoor, sterker nog, daar is het minder streng.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Sleipnir
Usericon van Sleipnir
Posted 27-01-2005 13:36 by Sleipnir Profiel van Sleipnir

90-jarige opgepakt voor geweld tegen ex
SITTARD - De politie heeft woensdagmiddag een 90-jarige inwoner van Sittard opgepakt omdat hij de woning van zijn 81-jarige ex-vriendin was binnengedrongen door een ruit van de voordeur te vernielen. Vervolgens gaf de man zijn ex enkele rake klappen. Dat meldde de politie donderdag.

Het was al de derde keer in een maand dat de hoogbejaarde man zijn vroegere vriendin molesteerde. Ook stalkte hij haar en schreef diverse "voor de vrouw onprettige" brieven, aldus de politie. "Kennelijk kan hij het niet verkroppen dat zijn ex-partner de relatie heeft verbroken", zei een woordvoerder van de politie. De man is in verzekering gesteld.


watery black
Usericon van watery black
Posted 27-01-2005 13:38 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 27 januari 2005 13:30 schreef Mikeee het volgende:
Goede zaak, alleen plaats ik wel vraagtekens bij een "tweede keer". Ik bedoel: als je eenmaal je huisdier (of EEN dier) mishandelt ben je toch al niet goed in je hoofd?
Of zie ik iets over het hoofd?


ik ben t er ook zeer zeker mee eens.

maar wat die "tweede keer" betreft, ik kan me wel een beetje indenken wat ze ermee zouden bedoelen. t gebeurt best vaak dat een kind of jongere, zeg bijvoorbeeld een twaalfjarige ofzo, een dier mishandeld om stoer te zijn. op dat moment is die persoon gewoon fout bezig en ik ben t er dan ook mee eens dat het hem ontzegd word een dier te hebben, en wat mij betreft ook levenslang, maar ik denk dat ze bedoelen te zeggen dat deze mensen er als ze ouder zijn misschien heel anders mee om zouden gaan.

zoals ik al zeg, ik vind dat die mensen dan gewoon helemaal ontzegd moet worden een dier te mogen hebben, een dier moet je met respect behandelen, of je nou jong of ud bent, je hebt gewoon een verantwoordelijkheid over zo'n beest. maar ik zie wel in wat ze bedoelen.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 27-01-2005 13:39 by Mikeee Profiel van Mikeee

Eternal Love

[wat ondanks de komische lading van het bericht niet wegneemt dat dit niet kan natuurlijk, ongeacht leeftijd]

{edit} @ bericht van Sleipnir

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 27-01-2005 13:40]



watery black
Usericon van watery black
Posted 27-01-2005 13:41 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 27 januari 2005 13:36 schreef Sleipnir het volgende:
90-jarige opgepakt voor geweld tegen ex
SITTARD - De politie heeft woensdagmiddag een 90-jarige inwoner van Sittard opgepakt omdat hij de woning van zijn 81-jarige ex-vriendin was binnengedrongen door een ruit van de voordeur te vernielen. Vervolgens gaf de man zijn ex enkele rake klappen. Dat meldde de politie donderdag.

Het was al de derde keer in een maand dat de hoogbejaarde man zijn vroegere vriendin molesteerde. Ook stalkte hij haar en schreef diverse "voor de vrouw onprettige" brieven, aldus de politie. "Kennelijk kan hij het niet verkroppen dat zijn ex-partner de relatie heeft verbroken", zei een woordvoerder van de politie. De man is in verzekering gesteld.




mies toch......




"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-01-2005 13:44 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 27 januari 2005 12:48 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik vind het eigenlijk hilarisch dat jij ervan uitgaat dat een stageloper opeens een waardevolle hardwerkende kracht gaat worden.


Dat beweer ik toch nergens

Ik zie liever dat iemand zich, met behoud van uitkering, enigszins nuttig maakt voor de maatschappij dan dat diegeen helemaal niets doet..

Er zijn reïntegratietrajecten voor WAO-ers, solicitatietrainingen en omscholingscursussen voor langdurig werklozen, etc etc etc, waarom dan geen "reïntegratietraject" voor jonge, potentiëel langdurig werkloze uitkeringstrekkers?

Een ieder die inziet dat werken voor je geld veel meer voldoening geeft dan op de bank hangen en je klauw ophouden is potentiëel 1 uitkeringstrekker minder.

Dat zulke stages niet koste mogen gaan van de normale vacante arbeidsplaatsen lijkt me evident.

Ik ben echter niet op de hoogte van de exacte plannen dus laat ik verder me bek maar houden (voordat ik door het ijs zak )


quote:

Een ongemotiveerde medewerker wil maar een ding op zo een bedrijf namelijk weer naar huis (of de straat op). Ik denk ook niet dat een bedrijf veel aan ongemotiveerde stagelopers zal hebben. beter 1 welwillende dan 10 verplichten (ongeacht ras, gelof, blablabla). en ik blijf erbij dat gemotiveerden, hardwerkende "beloond" moeten worden; niet de lapzwansen (al dan niet crimineel).


Dat kan ik natuurlijk niet met je oneens zijn


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 27-01-2005 14:01 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Dit soort typetjes moeten toch wel voor een "interessante" werkomgeving/stageplek zorgen

http://stream.2003.02.garnierprojects.com/geenstijl/deschooldag.wmv



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen