IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinning, onzinnig, heerschend en droevig nieuws. Deel VIII Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-02-2005 15:44 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

mwa er zullen er vast een paar worden gediscrimineerd, maar velen zorgen er ook zelf voor.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-02-2005 19:38 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

http://www.un.org/womenwatch/
http://www.un.org/womenwatch/daw/Review/
28th February- 11th March. In New York about: “Gender equality and women's empowerment ten years after Beijing - Where do we stand?”
The United Nations Commission on the Status of Women will undertake a review and appraisal of the implementation of the Beijing Declaration and Platform for Action adopted at the Fourth World Conference on Women (1995) and the Outcome of the twenty-third special session of the General Assembly (2000) during its fourty-ninth session from 28 February to 11 March 2005.
(http://www.un.org/womenwatch/forums/review/)

March 8th

“International Women's Day (8 March) is an occasion marked by women's groups around the world. This date is also commemorated at the United Nations and is designated in many countries as a national holiday. When women on all continents, often divided by national boundaries and by ethnic, linguistic, cultural, economic and political differences, come together to celebrate their Day, they can look back to a tradition that represents at least nine decades of struggle for equality, justice, peace and development.”
(http://www.un.org/ecosocdev/geninfo/women/womday97.htm)


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 01-03-2005 15:11 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 27 februari 2005 18:07 schreef madeline usher het volgende:
Zoiets zie ik toch nog niet in België gebeuren,maarrre...onlangs is er bij ons een bakker op de vingers getikt omdat hij alle standjes van de kamasutra in marsepein had uitgewerkt en in de etalage van zijn winkel had gezet.




Iedereen heeft recht op mijn mening.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 01-03-2005 21:09 by M. Profiel van M.

Zijn er nog paupers van hier uit het Maagdenhuis geschopt gisterennacht?

Als je het mij vraagt een compleet onzinnige studentenactie... gelukkig zijn ze zelf al zo lam door bier, kruidenbitter en whiskey mee te nemen en daar een potje te gaan feesten ipv serieus proberen iets te bereiken.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-03-2005 21:09 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 1 maart 2005 21:09 schreef M. het volgende:
Zijn er nog paupers van hier uit het Maagdenhuis geschopt gisterennacht?

Als je het mij vraagt een compleet onzinnige studentenactie... gelukkig zijn ze zelf al zo lam door bier, kruidenbitter en whiskey mee te nemen en daar een potje te gaan feesten ipv serieus proberen iets te bereiken.
Ja waar ging dat nou precies over.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


watery black
Usericon van watery black
Posted 01-03-2005 21:15 by watery black Profiel van watery black

Celstraf voor liefdesgat
27 februari 2005, 17:20:40

ISTANBUL (ANP) - Een man en een vrouw in een Turkse gevangenis hebben seks gehad door een gat te boren in de muur tussen de cellen waarin zij waren opgesloten. De veroordeelde moordenaar en de vrouw kregen vier maanden extra cel en een geldboete opgelegd wegens beschadiging van openbaar eigendom.

De man en de vrouw boorden een gat van negen centimeter in de massief betonnen muur. De opening was voldoende voor contacten die uiteindelijk tot de geboorte van een kind leidden. Het paar had aanvankelijk een hogere straf gekregen. Maar de rechter in de beroepszaak vond de schade zo gering dat hij de straffen verlaagde.

De vrouw zit vast, omdat zij op een markt een bom plaatste.








"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-03-2005 21:16 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 27 februari 2005 18:02 schreef ElitE het volgende:
Celstraf voor liefdesgat

Uitgegeven: 27 februari 2005 17:27
ISTANBUL - Een man en een vrouw in een Turkse gevangenis hebben seks gehad door een gat te boren in de muur tussen de cellen waarin zij waren opgesloten. De veroordeelde moordenaar en de vrouw kregen vier maanden extra cel en een geldboete opgelegd wegens beschadiging van openbaar eigendom, meldden Turkse media zondag.


De man en de vrouw boorden een gat van negen centimeter in de massief betonnen muur. De opening was voldoende voor contacten die uiteindelijk tot de geboorte van een kind leidden.


Het paar had aanvankelijk een hogere straf gekregen. Maar de rechter in de beroepszaak vond de schade zo gering dat hij de straffen verlaagde.

De vrouw zit vast, omdat zij op een markt een bom plaatste.




Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


watery black
Usericon van watery black
Posted 01-03-2005 21:23 by watery black Profiel van watery black

deze is ook mooi.....

Achtjarige mag voor het eerst in 7,5 jaar weer eten
24 februari 2005, 22:25:43

SAN FRANCISCO (ANP) - Een Brits meisje van acht jaar heeft voor het eerst in 7,5 jaar weer gegeten. Toen Tilly Merrel een jaar was, vertelden artsen haar ouders dat ze nooit een normaal leven of zelfs maar een normale maaltijd zou kunnen hebben.

De Amerikaanse krant San Francisco Chronicle deed donderdag verslag van de medische blunder. Britse artsen kwamen tot de conclusie dat wat Tilly at, in haar longen terechtkwam en zo ernstige infecties veroorzaakte. Sindsdien werd ze gevoed via een slangetje naar haar maag. Ze droeg in een rugzak een voedselpomp die met haar maag was verbonden.

Toen familie en vrienden genoeg geld hadden ingezameld, ging Tilly voor onderzoek naar het kinderziekenhuis van de Stanford Universiteit in Californië. Daar ontdekten artsen na drie onderzoeken dat het meisje niets mankeerde. Wat ze doorslikte, kwam gewoon in haar maag terecht en niet in haar longen.






"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


watery black
Usericon van watery black
Posted 01-03-2005 21:23 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 1 maart 2005 21:16 schreef kwelgeest het volgende:







"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-03-2005 22:36 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 1 maart 2005 21:23 schreef watery black het volgende:
deze is ook mooi.....

Achtjarige mag voor het eerst in 7,5 jaar weer eten
24 februari 2005, 22:25:43

SAN FRANCISCO (ANP) - Een Brits meisje van acht jaar heeft voor het eerst in 7,5 jaar weer gegeten. Toen Tilly Merrel een jaar was, vertelden artsen haar ouders dat ze nooit een normaal leven of zelfs maar een normale maaltijd zou kunnen hebben.

De Amerikaanse krant San Francisco Chronicle deed donderdag verslag van de medische blunder. Britse artsen kwamen tot de conclusie dat wat Tilly at, in haar longen terechtkwam en zo ernstige infecties veroorzaakte. Sindsdien werd ze gevoed via een slangetje naar haar maag. Ze droeg in een rugzak een voedselpomp die met haar maag was verbonden.

Toen familie en vrienden genoeg geld hadden ingezameld, ging Tilly voor onderzoek naar het kinderziekenhuis van de Stanford Universiteit in Californië. Daar ontdekten artsen na drie onderzoeken dat het meisje niets mankeerde. Wat ze doorslikte, kwam gewoon in haar maag terecht en niet in haar longen.






vraag ik me af wat ze er in eerste instantie dan er toe bracht dat te denken


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-03-2005 22:40 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 1 maart 2005 21:09 schreef kwelgeest het volgende:
Ja waar ging dat nou precies over.

Dat je oa. binnen 5,5 jaar af moet studeren om het te kunnen blijven betalen.

Vond wel dat de politie nogal overdreven reageerde wat ik zo van de beelden gezien heb, beetje Oost Europees.

Was er zelf niet bij, maar ben het ook niet eens met de plannen van het huidige kabinet. Ik kan er gewoon simpelweg niet bij dat er niet geinvesteerd wordt in het onderwijs. Goed onderwijs heeft zo veel voordelen, voor zoveel verschillende beleidstereinen... Nederland is nog steeds in de waan dat we een hoge positie hebben op de ranglijst omdat we dat een paar jaar terug wel hadden. Jammere is alleen dat we op dat moment gestopt zijn met verbeteren en investeren en dat we aan alle kanten ingehaald worden door andere landen. En het dan vreemd vinden dat al het talent naar het buitenland vertrekt?!


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 01-03-2005 22:49 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 1 maart 2005 21:09 schreef M. het volgende:
Zijn er nog paupers van hier uit het Maagdenhuis geschopt gisterennacht?

Als je het mij vraagt een compleet onzinnige studentenactie... gelukkig zijn ze zelf al zo lam door bier, kruidenbitter en whiskey mee te nemen en daar een potje te gaan feesten ipv serieus proberen iets te bereiken.
Zijn zeker de zelfde hardwerkende studenten die dit blaadje in mijn bus douwden



Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 02-03-2005 10:25 by Sharteel Profiel van Sharteelhttp://www.photopit.be

e vraagt scheiding omdat man zich niet meer wast (02/03 10:17)

(Belga) Een Iraanse vrouw heeft na acht jaar huwelijk de echtscheiding aangevraagd omdat haar man al meer dan een jaar lang geen douche meer genomen heeft. De 36-jarige Mina legde aan de rechter voor familiale zaken in Teheran uit dat haar man zo slecht ruikt dat zijn collega's en zelfs zijn eigen kinderen hem verafschuwen.

"Iedereen lacht ons uit. Wij durven zelfs niet meer buiten komen. Ik ben diep beschaamd", aldus de vrouw. "Hij zegt dat hij een hekel heeft aan water en hij wil geen douche meer nemen." Enkele jaren geleden had de man juist een ziekelijke vrees voor vuil. "Hij ging minstens drie keer per dag onder de douche en waste zijn handen om de vijf minuten", herinnert Mina zich. (dwm) (Belga/AG)


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-03-2005 10:36 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 1 maart 2005 22:40 schreef ghoulliette het volgende:
Dat je oa. binnen 5,5 jaar af moet studeren om het te kunnen blijven betalen.

Vond wel dat de politie nogal overdreven reageerde wat ik zo van de beelden gezien heb, beetje Oost Europees.

Was er zelf niet bij, maar ben het ook niet eens met de plannen van het huidige kabinet. Ik kan er gewoon simpelweg niet bij dat er niet geinvesteerd wordt in het onderwijs. Goed onderwijs heeft zo veel voordelen, voor zoveel verschillende beleidstereinen... Nederland is nog steeds in de waan dat we een hoge positie hebben op de ranglijst omdat we dat een paar jaar terug wel hadden. Jammere is alleen dat we op dat moment gestopt zijn met verbeteren en investeren en dat we aan alle kanten ingehaald worden door andere landen. En het dan vreemd vinden dat al het talent naar het buitenland vertrekt?!


Allemaal leuk en aardig....maar waarom moet je eindeloos kunnen studeren op kosten van de samenleving? Waarom kan men in elk ander land hun studie WEL binnen 4/5 jaar afronden en ook nog allemaal leuke dingen ernaast doen?

Waarom moet er enkel door de samenleving in een studerend individu geinvesteerd te worden? Waarom vinden veel studenten dat ze zelf NIKS moeten investeren in hun opleiding behalve wat tijd?

De onwil om zelf te investeren kan ik *deels* begrijpen. Er is immers veels te weinig inkomensdifferentiatie in Nederland dankzij de nivellerende 'progressieven'. Een afgestudeerde bedrijfskundige of econoom kan gemiddeld rekenen op een miezerige startsalaris..dit in tegenstelling tot veel andere westerse landen waar een hoger opgeleide gelijk iets meer verdient dan een putjesschepper. Naast de nivelleringsdrang zijn ook de hoge arbeidskosten voor de werkgever en de opgedrongen arbeidsmarktinflexibiliteit oorzaken van de relatief lage inkomens van hoger opgeleiden.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 02-03-2005 11:01 by Gangrad Profiel van Gangrad

quote:
Op 2 maart 2005 10:36 schreef Chelman het volgende:
Allemaal leuk en aardig....maar waarom moet je eindeloos kunnen studeren op kosten van de samenleving? Waarom kan men in elk ander land hun studie WEL binnen 4/5 jaar afronden en ook nog allemaal leuke dingen ernaast doen?

Waarom moet er enkel door de samenleving in een studerend individu geinvesteerd te worden? Waarom vinden veel studenten dat ze zelf NIKS moeten investeren in hun opleiding behalve wat tijd?

De onwil om zelf te investeren kan ik *deels* begrijpen. Er is immers veels te weinig inkomensdifferentiatie in Nederland dankzij de nivellerende 'progressieven'. Een afgestudeerde bedrijfskundige of econoom kan gemiddeld rekenen op een miezerige startsalaris..dit in tegenstelling tot veel andere westerse landen waar een hoger opgeleide gelijk iets meer verdient dan een putjesschepper. Naast de nivelleringsdrang zijn ook de hoge arbeidskosten voor de werkgever en de opgedrongen arbeidsmarktinflexibiliteit oorzaken van de relatief lage inkomens van hoger opgeleiden.


Ik snap bovendien persoonlijk echt niet waarom een deel van de studenten meent het zo zwaar te hebben. Als ik kijk naar de studies die ik volg(de) (Scandinavisch en Roemeense talen), dan had ik hoogstens 12 uur college per week. Daarnaast was ik ongeveer 20-25 uur p/w bezig met zelfstudie. Er bleef en blijft genoeg tijd over om 16-20 uur te werken, uit te gaan, cd's/boeken te kopen etc.
Ik betaal mijn eigen huur, eten, collegegeld, studiematerialen etc. En bovendien heb ik na 3 jaar studie nog nooit punten laten liggen.
Ik snap best dat er veel zwaardere studies zijn, maar zoals de studenten het nu doen voorkomen (structurele klote-situatie voor studenten)..nee, daar kan ik me echt niets bij voorstellen.

[Dit bericht is gewijzigd door Gangrad op 02-03-2005 11:03]


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-03-2005 12:09 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 2 maart 2005 10:36 schreef Chelman het volgende:
Allemaal leuk en aardig....maar waarom moet je eindeloos kunnen studeren op kosten van de samenleving? Waarom kan men in elk ander land hun studie WEL binnen 4/5 jaar afronden en ook nog allemaal leuke dingen ernaast doen?



omdat de beurzen zo laag aan het worden zijn dat er niet fatsoenlijk van te leven is. Maar goed, ik ben het dus met het gehele systeem van nu volledig oneens. Ik vind dus dat niet iedereen het "zomaar het recht" heeft om te studeren. Wel moet de studie makkelijk toegankelijk zijn voor diegene die gemotiveerd en/of getalenteerd zijn. Dit kan door bijvoorbeeld in plaats van een beurs te geven een lening te verstrekken, die wordt omgezet in een gift als na 4 jaar de studie wordt afgesloten. Lukt dat niet omdat je het te druk hebt met verenigingen ofzo, pech gehad, teruglappen. Doordat feest"studenten" zich wel twee keer bedenken voordat ze gaan studeren is mogelijk de instroom lager( tijdens mijn lichting zou de instroom minstens een kwart zijn gedaald) en is er meer ruimte om de beurs maandelijks te verhogen zodat studenten volledig hun energie aan de studie kunnen besteden.



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-03-2005 12:11 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 2 maart 2005 11:01 schreef Gangrad het volgende:
Ik snap bovendien persoonlijk echt niet waarom een deel van de studenten meent het zo zwaar te hebben. Als ik kijk naar de studies die ik volg(de) (Scandinavisch en Roemeense talen), dan had ik hoogstens 12 uur college per week.


Dat scheelt echt heel veel per studie. ik kwam nooit voor 18.00 uit het gebouw (biologiestudent; veel college en veel practica) terwijl rechtenschijnbaar erg licht is. maar goed, het hoort er allemaal bij.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-03-2005 12:29 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 2 maart 2005 12:09 schreef attila_de_hun het volgende:
omdat de beurzen zo laag aan het worden zijn dat er niet fatsoenlijk van te leven is..




Dat is IMHO ook niet de bedoeling. De beurs dient enkel om de studiekosten te dekken.

Voor het overige dient iedereen zelf te zorgen. Bijbaantjes, ouders. Ja, ja, de ouders hebben in deze ook een verantwoordelijkheid. En dan al dat gezeik over hoe duur de kamers ook niet zijn etc. Nederland is voldoende klein dat je in de meeste gevallen helemaal niet hoeft te verhuizen om te studeren (zeker voor de mensen in de Randstad + N.Brabant). En als je zondogi WEL op jezelf moet gaan wonen dan snap ik niet waarom de maatschappij daarvoor moet gaan opdraaien.

edit: maar je hebt volstrekt gelijk m.b.t. selectie aan de poort. Het is van de zotte dat iedereen die een aanvraagformulier invult mag gaan studeren.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 02-03-2005 12:30]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 02-03-2005 12:33 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 2 maart 2005 12:29 schreef Chelman het volgende:
Dat is IMHO ook niet de bedoeling. De beurs dient enkel om de studiekosten te dekken.

Voor het overige dient iedereen zelf te zorgen. Bijbaantjes, ouders. Ja, ja, de ouders hebben in deze ook een verantwoordelijkheid. En dan al dat gezeik over hoe duur de kamers ook niet zijn etc. Nederland is voldoende klein dat je in de meeste gevallen helemaal niet hoeft te verhuizen om te studeren (zeker voor de mensen in de Randstad + N.Brabant). En als je zondogi WEL op jezelf moet gaan wonen dan snap ik niet waarom de maatschappij daarvoor moet gaan opdraaien.

edit: maar je hebt volstrekt gelijk m.b.t. selectie aan de poort. Het is van de zotte dat iedereen die een aanvraagformulier invult mag gaan studeren.

Ze gaan er ander wel van uit dat je 40 uur per week aan je studie besteed (en tegenwoordig gaat het ook die kant op als je je vakken een beetje fatsoenlijk blijft halen).


BTW 5,5 jaar studeren voor een 4 jarige studie moet te doen zijn vind ik, geld die 5,5 jaar ook voor een 5 jarige?


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 02-03-2005 12:35 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 2 maart 2005 11:01 schreef Gangrad het volgende:
Ik snap bovendien persoonlijk echt niet waarom een deel van de studenten meent het zo zwaar te hebben. Als ik kijk naar de studies die ik volg(de) (Scandinavisch en Roemeense talen), dan had ik hoogstens 12 uur college per week. Daarnaast was ik ongeveer 20-25 uur p/w bezig met zelfstudie. Er bleef en blijft genoeg tijd over om 16-20 uur te werken, uit te gaan, cd's/boeken te kopen etc.

DAt verschilt nogal per studie dan lijkt me. Toen ik nog braaf een studieplan voor mezelf mocht maken in het eerste jaar (Bestuurlijke Informatiekunde) kwam ik tot de conclusie dat mijn werkweek precies genoeg uren had.. ware het niet dat ik dan naast studeren alleen kon slapen.. niet eten, niet van school naar huis reizen en al helemaal niet naar de winkel gaan of uitgaan. Maar ja, wij zaten dan ook een goeie 36 uur in de collegebanken meen.

En er klopte inhoudelijk ook niet veel van de opzet van die studie en dat kon (en kan nog steeds van wat ik er van hoor) zeker een stuk beter qua opzet, maar mijn punt is dat je met zo'n studielast onmogelijk een bijbaantje kunt hebben en als je ouders dan geen geld over hebben zit je met een probleem.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-03-2005 15:13 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 2 maart 2005 12:09 schreef attila_de_hun het volgende:
omdat de beurzen zo laag aan het worden zijn dat er niet fatsoenlijk van te leven is. Maar goed, ik ben het dus met het gehele systeem van nu volledig oneens. Ik vind dus dat niet iedereen het "zomaar het recht" heeft om te studeren. Wel moet de studie makkelijk toegankelijk zijn voor diegene die gemotiveerd en/of getalenteerd zijn. Dit kan door bijvoorbeeld in plaats van een beurs te geven een lening te verstrekken, die wordt omgezet in een gift als na 4 jaar de studie wordt afgesloten. Lukt dat niet omdat je het te druk hebt met verenigingen ofzo, pech gehad, teruglappen. Doordat feest"studenten" zich wel twee keer bedenken voordat ze gaan studeren is mogelijk de instroom lager( tijdens mijn lichting zou de instroom minstens een kwart zijn gedaald) en is er meer ruimte om de beurs maandelijks te verhogen zodat studenten volledig hun energie aan de studie kunnen besteden.


Een lening is idd een mooi idee, maar, zoals uit het verhaaltje van Chelman op te maken is, vooral in de eerste jaren van arbeiden moeilijk terug te betalen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


oscura
Usericon van oscura
Posted 02-03-2005 16:08 by oscura Profiel van oscura

hier dan maar...

Man verdacht van ontucht met pasgeboren kind

Uitgegeven: 2 maart 2005 15:22
Laatst gewijzigd: 2 maart 2005 15:40

ROTTERDAM - Een 46-jarige man uit Krimpen aan den IJssel wordt ervan verdacht zijn dochter vanaf haar geboorte te hebben misbruikt. Het kind werd op 8 november 1995 geboren. De seksuele handelingen die de Krimpenaar met haar verrichtte, zouden op 11 november van dat jaar zijn begonnen, zo blijkt uit de dagvaarding voor de rechtszaak die 14 maart in Rotterdam begint.

De man zou het kind negen jaar lang, tot december 2004, seksueel hebben misbruikt. Hij zou geregeld zijn geslachtsdeel in haar mond of vagina hebben gestoken, haar genitaliën hebben gelikt of zijn vingers in haar vagina hebben gestoken. Ook kwam kwam hij klaar op het lichaam van zijn dochter.


Wat hij heeft gedaan met het kind, kwam naar voren tijdens verklaringen die de Krimpenaar na zijn aanhouding in december 2004 aflegde. "Elke incestzaak is vreselijk, maar dat het vanaf een zo'n jonge leeftijd gebeurt, dat hebben we niet vaak meegemaakt", aldus een woordvoerster van het Openbaar Ministerie woensdag.

De verdachte, R.F., zou niet alleen met zijn eigen kind, maar eerder ook met drie minderjarige nichtjes ontucht hebben gepleegd. Dat gebeurde tussen julie 1988 en eind december 1991. Een van de kinderen was aan zijn zorg toevertrouwd.






carcasstrid


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 02-03-2005 16:09 by Iskariot Profiel van Iskariot

Man verdacht van ontucht met pasgeboren kind

Uitgegeven: 2 maart 2005 15:22
Laatst gewijzigd: 2 maart 2005 15:40
ROTTERDAM - Een 46-jarige man uit Krimpen aan den IJssel wordt ervan verdacht zijn dochter vanaf haar geboorte te hebben misbruikt. Het kind werd op 8 november 1995 geboren. De seksuele handelingen die de Krimpenaar met haar verrichtte, zouden op 11 november van dat jaar zijn begonnen, zo blijkt uit de dagvaarding voor de rechtszaak die 14 maart in Rotterdam begint.

De man zou het kind negen jaar lang, tot december 2004, seksueel hebben misbruikt. Hij zou geregeld zijn geslachtsdeel in haar mond of vagina hebben gestoken, haar genitaliën hebben gelikt of zijn vingers in haar vagina hebben gestoken. Ook kwam kwam hij klaar op het lichaam van zijn dochter.

Wat hij heeft gedaan met het kind, kwam naar voren tijdens verklaringen die de Krimpenaar na zijn aanhouding in december 2004 aflegde. "Elke incestzaak is vreselijk, maar dat het vanaf een zo'n jonge leeftijd gebeurt, dat hebben we niet vaak meegemaakt", aldus een woordvoerster van het Openbaar Ministerie woensdag.

De verdachte, R.F., zou niet alleen met zijn eigen kind, maar eerder ook met drie minderjarige nichtjes ontucht hebben gepleegd. Dat gebeurde tussen julie 1988 en eind december 1991. Een van de kinderen was aan zijn zorg toevertrouwd.


Zieke lui heb je


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 02-03-2005 16:10 by irritante klootzak Profiel van irritante klootzak

.

[Dit bericht is gemodereerd door Saphire op 04-03-2005 13:32]


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-03-2005 19:11 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 2 maart 2005 15:13 schreef Misanthrope het volgende:
Een lening is idd een mooi idee, maar, zoals uit het verhaaltje van Chelman op te maken is, vooral in de eerste jaren van arbeiden moeilijk terug te betalen.


maar daar kunnen natuurlijk regelingen voor worden getroffen. Het rijk hoeft in principe ook geen winst te maken ofzo. Terug betalen kan van start gaan wanneer eenmaal een baan is gevonden.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen