IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinning, onzinnig, heerschend en droevig nieuws. Deel VIII Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-01-2005 21:08 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 19 januari 2005 15:05 schreef Jenje het volgende:
Levenslang kost de staat dus erg veel geld .. doodstraf weer invoeren!


doodstraf.. nooit!

ten eerste: er worden dwalingen gemaakt, ook in het gerecht. stel je voor dat jij ten onrechte ter dood wordt veroordeeld. zo een fout mag nooit en te nimmer worden gemaakt.

ten tweede: er moet toch geld te verdienen zijn met zulke mensen? rotwerk bijv. levenslang latenwerken potverdikkme.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-01-2005 21:20 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 19 januari 2005 14:12 schreef ghoulliette het volgende:
Er drie keer overheen rijden is ook wel wat overdreven.



datis nieuw voor mij. maar eigenlijk, en ik weet het, het is triest, kan het mij niet zoveel schelen. ik ben al die problemen met (vooral) Noordafrikaanse jongeren meer als zat. En als er dan eens iemand "hard terugslaat" , dan is dat maar zo. Maar de grote boosdoener is het beleid , dat veel te mild en zacht aardig is voor bepaalde personenen (die klaarblijkelijk met zo een verantwoordlijkheid nietoverweg kunnen). Oppakken zulke gastjes en in kampen smijten totdat ze wel normaal en constructief onderdeel willen zijn van de maatschappij. Ik begin echt te denken dat alleen zulke rotoplossingen zullen helpen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-01-2005 21:26 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

@Ghoullie: Is dat offiecieel bevestigt dan? Volgens mij is dat 'gelul' van die haakneuzen die eromheen stonden. En zoals Atillas al zegt: Als het zo is; Ach boeiend.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-01-2005 21:31 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 19 januari 2005 21:08 schreef attila_de_hun het volgende:
doodstraf.. nooit!

ten eerste: er worden dwalingen gemaakt, ook in het gerecht. stel je voor dat jij ten onrechte ter dood wordt veroordeeld. zo een fout mag nooit en te nimmer worden gemaakt.

ten tweede: er moet toch geld te verdienen zijn met zulke mensen? rotwerk bijv. levenslang latenwerken potverdikkme.
Wat i8s dat toch met hippies en ene gebrek aan humoristisch inzicht .. verdwijnt dat door het te hard tegen bomen aan schuren?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-01-2005 21:38 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 19 januari 2005 21:31 schreef Jenje het volgende:
Wat i8s dat toch met hippies en ene gebrek aan humoristisch inzicht .. verdwijnt dat door het te hard tegen bomen aan schuren?


dat weet ik niet, dat moet je aan hen vragen! en bomen lijden als er tegen aan geschuurd wordt. dan laten ze heel triest hun blaadjes vallen en zijn ze uit balans. dat moetje dus niet doen.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-01-2005 21:43 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 19 januari 2005 15:05 schreef Jenje het volgende:
Levenslang kost de staat dus erg veel geld .. doodstraf weer invoeren!

Dat kost de staat nog veel meer geld. (komt meer bij kijken dan een prikje of een stroomstootje)


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-01-2005 21:48 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 19 januari 2005 15:34 schreef Azagthoth het volgende:
Deze informatie komt niet van de nederlandse wetgeving.

De kosten van opsluiting heb je sowieso al, daarbij kan je wat terug verdienen door dwangarbeid.

Grondig onderzoek gebeurd ook al bij levenslange opsluiting. De extra onderzoek kan je terug verdienen door de opsluitingstermijn (<-vanwege de foutpercentage) te verlagen.

De rechtzaken die doodstraf tot gevolg kunnen hebben zijn al van zulke aard dat er sowieso extra grondige rechtzaken nodig (behoren te) zijn. Die kosten gaan niet weg door geen doodstraf te hebben.

En foutieve veroordelingen heb je nu ook al. Een wetsvoorstel die een maximum schadevergoeding stelt (laat een verzekerings maatschappij een rendabele berekening maken) kan oplossing bieden.

Iemand uit de verzekeringswereld zou de justitie kunnen adviseren om dit zelfs winstgevend te maken. Ergo minder belasting.



Heb je wel eens van de Europese Unie gehoord?

Komop mensen denk eens wat verder na dan jullie (teken)filmkennis


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 19-01-2005 22:07 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

http://www.at5.nl/teletekst.asp?page=103

Ali b gaat zich er ook weer mee bemoeien. *zucht *


Oud Vuil.


Odal
Usericon van Odal
Posted 19-01-2005 22:10 by Odal Profiel van Odalhttp://www.hammerarts.cjb.net

pff heeft die gast niet al geld zat? Heeft ons Groningers net al 10.000 pleuro afhandig gemaakt!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 19-01-2005 22:17 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

Peter R. de Vries bestrijdt warez
Nieuwe campagne tegen illegale software

Bron: ZDNet

Begin februari start dit offensief, dat georganiseerd wordt door de NVPI (branche organisatie entertainment-industrie) en de BSA (Business Software Alliance).

In een persbericht met dramatische ondertoon schrijft de NVPI dat er actie moet worden ondernomen. "De industrie is het zat. Lang genoeg is er machteloos toegekeken hoe piraterij een miljoenenstrop creëerde voor softwareontwikkelaars, gameproducenten en winkeliers. De toekomst moet veilig gesteld worden, voor het te laat is", aldus de NVPI.


Uit onderzoek van de branchorganisatie blijkt dat er per jaar in Nederland 200 miljoen blanco cd's worden verkocht, waarvan tien procent gebruikt wordt voor het illegaal kopiëren van software en games. Meer dan de helft van alle jongeren in Europa tussen de 16 en 19 jaar zou volgens hetzelfde onderzoek zelfs betalen voor gekopieerde games.

Over de schade die ontstaat door het downloaden van illegale games en software wordt niet gesproken, maar meer details over het onderzoek zullen begin februari bekend worden gemaakt.

De antipiraterij-campagne wordt ondersteund door misdaadverslaggever Peter R. de Vries. Hij verzorgt een deel van de presentatie en speelt een rol in de commercials die in februari te zien zullen zijn.


Tegelijkertijd maakt de NVPI ook bekend dat er meer computergames zijn verkocht in het eerste halfjaar van 2004. Omdat de gemiddelde winkelverkoopprijs echter daalde, is er sprake van een omzetdaling van negen procent.



Zorg dat U een alibi heeft...


Oud Vuil.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 19-01-2005 22:26 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 19 januari 2005 22:17 schreef webblaster wim het volgende:
Zorg dat U een alibi heeft...

Om nog maar door te gaan over Ali B


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 20-01-2005 2:00 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 19 januari 2005 21:48 schreef ghoulliette het volgende:
Heb je wel eens van de Europese Unie gehoord?

Komop mensen denk eens wat verder na dan jullie (teken)filmkennis


Wordt onze strafrecht nu ook al door de EU geregelt?


p.s.
kon je niet aan de belsting opmerking zien dat het niet een serieus voorstel was?

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 20-01-2005 2:11]



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-01-2005 9:34 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 20 januari 2005 2:00 schreef Azagthoth het volgende:
Wordt onze strafrecht nu ook al door de EU geregelt?


Als je wilt toetreden tot de EU moet je aan het Acquis voldoen. Een onderdeel daarvan is dat je geen doodstraf mag hebben.

Nu dacht ik trouwens dat iedereen de Amerikanisering zo kut vond en opeens roept de kudde dat ze er dan weer ineens wel meer op willen lijken.

Een doodstraf heeft in mijn ogen consequenties op de hele maatschappij, willen wij een liever europese natie blijven/ worden, of willen wij verdere verharding?

Trouwens (gister) op het "Nieuws": Mannen hebben een minder goed (gevoel voor) inlevingsvermogen ontwikkeld dan vrouwen.

Dat blijkt hier maar weer


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-01-2005 9:48 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 20 januari 2005 9:34 schreef ghoulliette het volgende:
Nu dacht ik trouwens dat iedereen de Amerikanisering zo kut vond en opeens roept de kudde dat ze er dan weer ineens wel meer op willen lijken.

Iedereen?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-01-2005 9:54 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Volgens mij heeft Ghoullie een Canadees vriendje ...


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 20-01-2005 9:56 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 20 januari 2005 9:34 schreef ghoulliette het volgende:
...

Trouwens (gister) op het "Nieuws": Mannen hebben een minder goed (gevoel voor) inlevingsvermogen ontwikkeld dan vrouwen.

Dat blijkt hier maar weer

Dat is ook goed, vrouwen horen zich aan te passen aan de mannen.



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-01-2005 9:58 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 20 januari 2005 9:54 schreef Jenje het volgende:
Volgens mij heeft Ghoullie een Canadees vriendje ...
Ik heb gehoord dat die door de kou hele korte piemels hebben om bevriezingsverschijnselen te minimaliseren.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-01-2005 10:56 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 20 januari 2005 9:34 schreef ghoulliette het volgende:

Trouwens (gister) op het "Nieuws": Mannen hebben een minder goed (gevoel voor) inlevingsvermogen ontwikkeld dan vrouwen.

Dat blijkt hier maar weer


Maar weer niet uit de actie van de vrouwelijk chauffeur.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 20-01-2005 11:12 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 19 januari 2005 15:05 schreef Jenje het volgende:
Levenslang kost de staat dus erg veel geld .. doodstraf weer invoeren!
Zoals Helmet al zei, doodstraf is veel en veel duurder dan levenslang. Vanwege alle juridische rompslomp die daarvoor nodig is. En dan nog presteren die amerikaanse prutsers om ontzettend veel mensen onschuldig de doodstraf te geven. Bij levenslang komt het nog wel eens boven water. Maar bij de doodstraf is het al te laat.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 20-01-2005 11:42 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 20 januari 2005 9:34 schreef ghoulliette het volgende:
Als je wilt toetreden tot de EU moet je aan het Acquis voldoen. Een onderdeel daarvan is dat je geen doodstraf mag hebben.

Nu dacht ik trouwens dat iedereen de Amerikanisering zo kut vond en opeens roept de kudde dat ze er dan weer ineens wel meer op willen lijken.

Een doodstraf heeft in mijn ogen consequenties op de hele maatschappij, willen wij een liever europese natie blijven/ worden, of willen wij verdere verharding?

Trouwens (gister) op het "Nieuws": Mannen hebben een minder goed (gevoel voor) inlevingsvermogen ontwikkeld dan vrouwen.

Dat blijkt hier maar weer


LEuk zo'n inlevingsvermogen, nu nog het interpretatievermogen en logica..

Het ging mij niet om het wel of niet onvoeren, en of dat nu wel of niet goed is. Ik geloof gewoon niet dat de doodstraf veel duurder is dan levenslange opsluiting.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-01-2005 11:44 by Mark Profiel van Mark

Bij levenslange opsluiting kun je die lui tenminste nog wasknijpers laten maken. Iemand met doodstraf zal geen al te grote motivatie tot werken meer hebben, vermoed ik.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-01-2005 11:45 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 20 januari 2005 11:12 schreef arrebar het volgende:
Zoals Helmet al zei, doodstraf is veel en veel duurder dan levenslang. Vanwege alle juridische rompslomp die daarvoor nodig is. En dan nog presteren die amerikaanse prutsers om ontzettend veel mensen onschuldig de doodstraf te geven. Bij levenslang komt het nog wel eens boven water. Maar bij de doodstraf is het al te laat.
Bij Levenslang is die rompslomp toch ook nodig? OF gooi jij ze dan in een cel en kijk je er verder niet naar om? En Amerika erbij betrekken is beetje zinloos. Dat is net als praten over voetbal en dan als voorbeeld FC Drachten gaan noemen ...


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 20-01-2005 11:48 by ouwe Profiel van ouwe

!


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 20-01-2005 12:33 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 20 januari 2005 11:45 schreef Jenje het volgende:
Bij Levenslang is die rompslomp toch ook nodig? OF gooi jij ze dan in een cel en kijk je er verder niet naar om? En Amerika erbij betrekken is beetje zinloos. Dat is net als praten over voetbal en dan als voorbeeld FC Drachten gaan noemen ...
Toch is er veel meer rompslomp nodig voor de doodstraf. Ik zit nu niet over stomme theoriën te lullen maar over de praktijk.
Het is duurder, je kunt het niet maken omdat je ook onschuldigen zult treffen en dus je als staat schuldig maakt aan dood door schuld.
Daarnaast zou ik het schandalig vinden als bepaalde criminelen er zo makkelijk vanaf komen!


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 20-01-2005 12:39 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Collateral damage, moet kunnen!



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen