IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinning, onzinnig, heerschend en droevig nieuws. Deel VIII Vorige pagina | Volgende pagina
Jebes
Usericon van Jebes
Posted 27-01-2005 14:53 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 27 januari 2005 12:57 schreef Phriar het volgende:
ben ik het nou zowaar eens met chelman?




Dit geldt ook voor mij.









Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-01-2005 14:54 by Chelman Profiel van Chelman

Kut. Tijd om mij mening te herzien.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-01-2005 15:03 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 27 januari 2005 14:54 schreef Chelman het volgende:
Kut. Tijd om mij mening te herzien.


Ik dacht dat jij moest werken in Friesland (of zoiets)??? Voorschotje op Polen aan het nemen?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-01-2005 15:06 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 27 januari 2005 13:44 schreef Snaack het volgende:
Dat beweer ik toch nergens

Ik zie liever dat iemand zich, met behoud van uitkering, enigszins nuttig maakt voor de maatschappij dan dat diegeen helemaal niets doet..

Er zijn reïntegratietrajecten voor WAO-ers, solicitatietrainingen en omscholingscursussen voor langdurig werklozen, etc etc etc, waarom dan geen "reïntegratietraject" voor jonge, potentiëel langdurig werkloze uitkeringstrekkers?

Een ieder die inziet dat werken voor je geld veel meer voldoening geeft dan op de bank hangen en je klauw ophouden is potentiëel 1 uitkeringstrekker minder.

Dat zulke stages niet koste mogen gaan van de normale vacante arbeidsplaatsen lijkt me evident.

Ik ben echter niet op de hoogte van de exacte plannen dus laat ik verder me bek maar houden (voordat ik door het ijs zak )




Dat kan ik natuurlijk niet met je oneens zijn


ik kan me verder wel in jou verhaal vinden (heel goed zelfs). (waar gaat dat heen)


Curunír
Usericon van Curunír
Posted 27-01-2005 16:25 by Curunír Profiel van Curunír

Dat Amerikanen achterlijke debielen zijn is al langer geweten, maar dit slaat alles:
http://www.local6.com/news/4130302/detail.html

Twee jongetjes gearresteerd omdat ze een tekening maakten.

Wanneer gebeurt de volgende bomaanslag daaro?


"I find your lack of faith disturbing."


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 27-01-2005 16:31 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 27 januari 2005 16:25 schreef Curunír het volgende:
Dat Amerikanen achterlijke debielen zijn is al langer geweten, maar dit slaat alles:
http://www.local6.com/news/4130302/detail.html

Twee jongetjes gearresteerd omdat ze een tekening maakten.

Wanneer gebeurt de volgende bomaanslag daaro?
Of jij bent een Amerikaan, of het zijn niet de Amerikanen die dom zijn, maar jij.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Curunír
Usericon van Curunír
Posted 27-01-2005 16:38 by Curunír Profiel van Curunír

Krijg lepra, botmongool.


"I find your lack of faith disturbing."


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 27-01-2005 16:40 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

Na die reactie denk ik toch erg dat de post van Misanthrope ergens op slaat.

[Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 27-01-2005 16:40]


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-01-2005 16:46 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 27 januari 2005 12:56 schreef Chelman het volgende:
Als de politiek zich gaat bezighouden met programmering van filmfestivals 1.creeer je een opening oor de overheid om censuur te plegen. In dit geval gaat het om omgekeerde censuur maar 2,wie zegt dat er volgend jaar niet een politicus opstaat die films zal willen weren?

...


1. De distibuteur heeft nog altijd de uiteindelijke beslissing zélf te nemen.
2. Dit is een drogreden Herr Chelmanski

Overigens las ik dinsdag in het Parool dat het beleid om Poolse arbeiders in land- en tuinbouw overbodig te maken, faalt, omdat de NL werkloze zijn handen niet graag vuil maakt.

Waarom kwamen de immigranten in de eerste plaats ook alweer hierheen?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-01-2005 16:48]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-01-2005 16:58 by altx Profiel van altx

quote:
Op 27 januari 2005 16:25 schreef Curunír het volgende:
Dat Amerikanen achterlijke debielen zijn is al langer geweten, maar dit slaat alles:
http://www.local6.com/news/4130302/detail.html

Twee jongetjes gearresteerd omdat ze een tekening maakten.

Wanneer gebeurt de volgende bomaanslag daaro?


Ik maak uit het bericht op dat ze voornamelijk zijn gearresteerd omdat degene in kwestie echt bang geworden was.

Dus voor iedereen die nog eens naar Amerika gaat: Zorg dat niemand bang van je wordt (om welke reden dan ook), want je weet nu wat de eventuele gevolgen kunnen zijn. (En metalheads zijn van nature nogal angstaanjagend... )


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


oscura
Usericon van oscura
Posted 27-01-2005 16:59 by oscura Profiel van oscura

quote:
Op 27 januari 2005 16:38 schreef Curunír het volgende:
Krijg lepra, botmongool.


Bron: Ananova.com

Swearing can make men impotent

Too much swearing can make men impotent and women develop male characteristics including facial hair and extra muscles.

According to research by Russian scientist Gennady Cheurin and his team at the Centre for Ecological Safety and Survival in Yekaterinburg, the research was based on the popular belief that water has a type of
"memory" that can be influenced by positive and negative forces.

Cheurin said that his team had sworn at a glass of water for several hours and then poured it over wheat seeds. Only 48 percent of those seeds which were watered with the "foul" water sprouted as opposed to 93 per cent of seeds watered with holy water taken from natural springs.

Cheuring said: "We then looked at heavy swearers and others who never used bad language, and found whenever men use these words in their daily life, this immediately leads to sexual dysfunctions, i.e. impotence. If a woman uses these words in her daily speech, she slowly begins transforming into a man, getting more hair and muscles."

A paper recently published in the reputable journal Physica A by Swiss chemist Louis Rey found that even though they should be identical, the structure of hydrogen bonds in pure water is very different from that in
homeopathic dilutions of salt solutions.



[Dit bericht is gewijzigd door oscura op 27-01-2005 17:00]


carcasstrid


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-01-2005 17:04 by altx Profiel van altx

quote:
Op 27 januari 2005 16:59 schreef oscura het volgende:
Bron: Ananova.com

Swearing can make men impotent

Too much swearing can make men impotent and women develop male characteristics including facial hair and extra muscles.

According to research by Russian scientist Gennady Cheurin and his team at the Centre for Ecological Safety and Survival in Yekaterinburg, the research was based on the popular belief that water has a type of
"memory" that can be influenced by positive and negative forces.

Cheurin said that his team had sworn at a glass of water for several hours and then poured it over wheat seeds. Only 48 percent of those seeds which were watered with the "foul" water sprouted as opposed to 93 per cent of seeds watered with holy water taken from natural springs.

Cheuring said: "We then looked at heavy swearers and others who never used bad language, and found whenever men use these words in their daily life, this immediately leads to sexual dysfunctions, i.e. impotence. If a woman uses these words in her daily speech, she slowly begins transforming into a man, getting more hair and muscles."

A paper recently published in the reputable journal Physica A by Swiss chemist Louis Rey found that even though they should be identical, the structure of hydrogen bonds in pure water is very different from that in
homeopathic dilutions of salt solutions.




Godver de godver de godver... Da's nog eens slecht nieuws... !@#$%^&*()


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


oscura
Usericon van oscura
Posted 27-01-2005 17:04 by oscura Profiel van oscura

gheheheheehe!!


carcasstrid


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 27-01-2005 17:14 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 27 januari 2005 16:58 schreef altx het volgende:
Ik maak uit het bericht op dat ze voornamelijk zijn gearresteerd omdat degene in kwestie echt bang geworden was.

Dus voor iedereen die nog eens naar Amerika gaat: Zorg dat niemand bang van je wordt (om welke reden dan ook), want je weet nu wat de eventuele gevolgen kunnen zijn. (En metalheads zijn van nature nogal angstaanjagend... )


Heb je ook gelzen dat het om "special education students" ging?

Hahahahahahahah!!!!!! Dit is eigenlijk best wel grappig, stel je voor hoe die politie agenten terug op het burea kwamen met 2 10-jarige "top criminelen".



Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 27-01-2005 17:14 by Mikeee Profiel van Mikeee

quote:
Op 27 januari 2005 17:04 schreef oscura het volgende:
gheheheheehe!!

Jij wordt zeker gesponsord door de bond tegen vloeken of niet?



oscura
Usericon van oscura
Posted 27-01-2005 17:29 by oscura Profiel van oscura

hoe weet jij dat?
verder vond ik het wel ff een leuk berichtje tussendoor!


carcasstrid


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 27-01-2005 17:32 by Mikeee Profiel van Mikeee

Volgens mij redelijk oud ook
Kan mij dat bericht herinneren van vroegah.



oscura
Usericon van oscura
Posted 27-01-2005 17:34 by oscura Profiel van oscura

jij wel... hij niet waarschijnlijk...


carcasstrid


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 27-01-2005 17:41 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com




Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 27-01-2005 17:43 by Mikeee Profiel van Mikeee

Doet me denken aan de film Final Destination (of hoe-die-ook-heet)

Maar ja, beetje zinloos artikeltje aangezien de zgn. "survivors" nog altijd leven en we gaan nog altijd allemaal ooit dood. Dusssssssss...




oscura
Usericon van oscura
Posted 27-01-2005 18:36 by oscura Profiel van oscura

Beter zo terwijl je je hobby beoefent.. dan door een ramp, ziekte ed..


carcasstrid


Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 27-01-2005 18:43 by Botzwaard Profiel van Botzwaard

Hehe, ik ben door de eerste ronde van een screentest heen voor een nieuwe serie voor op the box!


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 27-01-2005 18:48 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

wat voor een programma?



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-01-2005 19:03 by altx Profiel van altx

quote:
Op 27 januari 2005 17:34 schreef oscura het volgende:
jij wel... hij niet waarschijnlijk...


Wist je niet dat vloeken je geheugen aantast? Ik aanvankelijk wel, maar ik was het vergeten...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 27-01-2005 19:15 by Botzwaard Profiel van Botzwaard

quote:
Op 27 januari 2005 18:48 schreef Audiophile het volgende:
wat voor een programma?


Een jongere soap over drugs sex etc...
Ik hoop dat het gaat lukken


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen