IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De islamisering van onze samenleving. (moslims in het nieuws deel 2) Vorige pagina | Volgende pagina
Schaep
Usericon van Schaep
Posted 08-07-2008 1:22 by Schaep Profiel van Schaep

Oke, dat is nieuw voor mij, gaaf.


**~~Boemba~~**
Usericon van **~~Boemba~~**
Posted 08-07-2008 10:14 by **~~Boemba~~** Profiel van **~~Boemba~~**

quote:
Op 8 juli 2008 1:22 schreef Schaep het volgende:
Oke, dat is nieuw voor mij, gaaf.


let er maar eens op, het gaat nog wat verder dan dat



spectre
Usericon van spectre
Posted 08-07-2008 10:39 by spectre Profiel van spectre

Zo, ben je er weer?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 08-07-2008 17:22 by yowannuzz Profiel van yowannuzz

quote:
Op 8 juli 2008 0:46 schreef **Bo3mba** het volgende:
nou

je gaat mij toch hopelijk niet vertellen dat ze niet ondergeschikt zijn?

en er zijn een flink aantal dieren die ziektes verspreiden en die mag je dan best onrein noemen

ik vind dieren best geinig, maar ik zie ze toch niet als gelijken


Als gelijken zie ik ze ook niet, maar ik vind wel dat ze gewoon normaal behandeld dienen te worden.

Dat tweede geldt overigens ook voor mensen, daar zitten ook verdomd onreine exemplaren tussen.





Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-07-2008 13:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Zwitserland gaat een referendum houden over een verbod op minaretten. Nationalisten, gesteund door de nationalistische Zwitserse Volkspartij en de marginale Federale Democratische Unie, hebben genoeg handtekeningen opgehaald om een volksraadpleging door te drukken.

Volgens de nationalisten zijn minaretten niet zozeer religieuze symbolen als wel een teken van de in hun ogen oprukkende politieke Islam. Tegenstanders zeggen dat een verbod een schending zou zijn van de vrijheid van godsdienst.

Volgens de racisme-expert bij de Verenigde Naties, Doudou Diène, is het initiatief een bewijs dat anti-islamitische acties in Europa hand over hand toenemen. De regering van de Zwitserse president Pascal Couchepin roept de bevolking op tegen het verbod te stemmen.

In Zwitserland, dat 7,5 miljoen inwoners telt, wonen ruim 310.000 moslims, vier procent van de bevolking.


signature


Mo
yeuh!
Usericon van Mo
Posted 09-07-2008 13:17 by Mo Profiel van Mohttp://www.myspace.com/vikingmo

Dan moeten ze hun geloof maar niet zo opdringen.. Van mij mag je geloven wat je wilt maar hou het aub voor jezelf. Als wij (westerlingen) in het middenoosten een kerk zouden bouwen worden we toch ook meteen veroordeeld tot een doodstraf oid. En als wij dingen willen verbieden is het racisme? Ik noem dat staat en geloof gescheiden houden.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-07-2008 13:23 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 9 juli 2008 13:00 schreef Hypnos het volgende:
Zwitserland gaat een referendum houden over een verbod op minaretten. Nationalisten, gesteund door de nationalistische Zwitserse Volkspartij en de marginale Federale Democratische Unie, hebben genoeg handtekeningen opgehaald om een volksraadpleging door te drukken.

Volgens de nationalisten zijn minaretten niet zozeer religieuze symbolen als wel een teken van de in hun ogen oprukkende politieke Islam. Tegenstanders zeggen dat een verbod een schending zou zijn van de vrijheid van godsdienst.

Volgens de racisme-expert bij de Verenigde Naties, Doudou Diène, is het initiatief een bewijs dat anti-islamitische acties in Europa hand over hand toenemen. De regering van de Zwitserse president Pascal Couchepin roept de bevolking op tegen het verbod te stemmen.

In Zwitserland, dat 7,5 miljoen inwoners telt, wonen ruim 310.000 moslims, vier procent van de bevolking.
Dat zouden meer mensen moeten doen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-07-2008 13:36 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Slopen we dan ook alle kerken?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-07-2008 13:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

nee, alleen de klokken


signature


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-07-2008 13:50 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ik vind het kruissymbool anders een symbool wat synoniem staat voor veel bloedvergieten om de leer te verspreiden. Plat gooien dus.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-07-2008 13:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

dat wel,


maar een kruis maakt geen lawaai


het knettert wel, maar voor de rest is het opmerkelijk veel stiller dan zo een minaret


maar voor mij part mogen de kruisen er ook aan gelov(ig)en


signature


Daops
Usericon van Daops
Posted 09-07-2008 15:10 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 9 juli 2008 13:58 schreef Hypnos het volgende:
dat wel,


maar een kruis maakt geen lawaai


het knettert wel, maar voor de rest is het opmerkelijk veel stiller dan zo een minaret


maar voor mij part mogen de kruisen er ook aan gelov(ig)en
Het lijkt mij sterk dat er in zwitserland door die minaretten wordt omgeroepen. Gebeurt hier ook niet.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 09-07-2008 15:12 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Mooi zeg, hard verkregen rechten verspillen.
Stap 2: schuilmoskeeën?

EDIT:

Hehe



[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 09-07-2008 15:14]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 09-07-2008 15:17 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 9 juli 2008 15:10 schreef Daops het volgende:
Het lijkt mij sterk dat er in zwitserland door die minaretten wordt omgeroepen. Gebeurt hier ook niet.


niet? hier wel namelijk. en ik woon kats naast een enorme kerk dus ik kan je zeggen dat veel went hehe. maar dat gejengel aan mn hasses en allochtonen overal rond mn huis zou ik wat minder trekken dan die kudde grijze muizen die je hooguit even chago aankijken.

voor de rest vind ik het een beetje overdreven, hoewel ik me voor kan stellen dat men zich (terecht) bedreigd voelt

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 09-07-2008 15:18]


Je moeder.


Daops
Usericon van Daops
Posted 09-07-2008 15:21 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 9 juli 2008 15:17 schreef karnivoor het volgende:
niet? hier wel namelijk. en ik woon kats naast een enorme kerk dus ik kan je zeggen dat veel went hehe. maar dat gejengel aan mn hasses en allochtonen overal rond mn huis zou ik wat minder trekken dan die kudde grijze muizen die je hooguit even chago aankijken.
Hmm, ik woon ook vlakbij een grote moskee, maar daar komt gelukkig geen geluid uit Ik hoor meer klokkengelui op zondagochtend van de kerk, mogen ze ook wel afschaffen.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 09-07-2008 15:24 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 9 juli 2008 13:23 schreef Greycloak het volgende:
Dat zouden meer mensen moeten doen.


Jij hebt namelijk last van minaretten, omdat?


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 09-07-2008 15:26 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

misschien om dezelfde reden als dat mp3 spelers die te hard staan ook irritant zijn? je hoort iets maar kan het niet volgen -> ruis

lijkt mij dan hehe. ik kan het iig niet uitstaan en dat heeft niks te maken met dat het allochtonen zijn maar om bovenstaande reden dan


Je moeder.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-07-2008 16:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 9 juli 2008 15:24 schreef Ralph Plug het volgende:
Jij hebt namelijk last van minaretten, omdat?



Well, you know. You'll just be sitting there, minding your own business, and they'll come marching in, and crawl up your leg, and start biting the inside of your ass, and you'll be all like, "Hey. Get out of my ass you stupid minaretten"



signature


yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 09-07-2008 19:29 by yowannuzz Profiel van yowannuzz

quote:
Op 9 juli 2008 13:58 schreef Hypnos het volgende:
dat wel,


maar een kruis maakt geen lawaai


het knettert wel, maar voor de rest is het opmerkelijk veel stiller dan zo een minaret


maar voor mij part mogen de kruisen er ook aan gelov(ig)en


Nu heb ik het "gigantische geluk" dicht bij een kerk te wonen en geloof me. Ze maken een hoop herrie.
Niet de kruizen nee, maar de klokken kunnen er wat van.
Vooral op zondagochtend van kwart voor elf tot elf uur is dat zwaar klote.
Volkomen belachelijk ook natuurlijk in dit multimedia -tijdperk. Als je je gelovigen op wil roepen tot bidden stuur je ze godver maar een sms of zo, maar laat hardwerkende mensen die hun roes uitslapen of andere nuttige dingen in hun bed aan het doen zijn gewoon met rust !!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-07-2008 19:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

zo jammer!!

arme jij!


signature


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-07-2008 19:37 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 9 juli 2008 15:24 schreef Ralph Plug het volgende:
Jij hebt namelijk last van minaretten, omdat?
Moet ik daar last van hebben? Er is al genoeg plek voor hun cultuur. Doe maar lekker Zandbakkistan volbouwen met die dingen, Nederland is al vol genoeg. Ik heb er liever een mooi nieuw park bij om door te wandelen.
Bovendien, wie betaalt die onzin..?

Zo bezien heb ik er inderdaad nog last van ook.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 09-07-2008 19:48 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Hoezo jij betaalt ervoor?



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-07-2008 19:54 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 9 juli 2008 19:48 schreef Audiophile het volgende:
Hoezo jij betaalt ervoor?
Ik heb een baan en ik woon op mezelf. Dan is er dus het Rijk dat van de door mij genoten inkomsten een deel wil hebben voor allerhande zaken. Ook de gemeente waar mijn huis staat meent dat het nodig is om mijn inkomen te reduceren zodat mensen die het blijkbaar harder nodig hebben dan ik leuk zonder dankjewel te zeggen van mijn geld kunnen eten.

Voor meer info, zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Belasting_(fiscaal) . Daar leggen ze even wat beter uit.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 09-07-2008 19:54]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 09-07-2008 19:54 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 9 juli 2008 19:37 schreef Greycloak het volgende:
Moet ik daar last van hebben? Er is al genoeg plek voor hun cultuur. Doe maar lekker Zandbakkistan volbouwen met die dingen, Nederland is al vol genoeg. Ik heb er liever een mooi nieuw park bij om door te wandelen.
Bovendien, wie betaalt die onzin..?

Zo bezien heb ik er inderdaad nog last van ook.


Grey, minaretten zijn geen synoniem voor moskeeën.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-07-2008 19:55 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 9 juli 2008 19:54 schreef Gemene Lepel het volgende:
Grey, minaretten zijn geen synoniem voor moskeeën.
Ja en? Zeg ik dat dan ofzo?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen