IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-04-2009 21:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

waarom deed die dat nu? een republikein of zo?


signature


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-04-2009 21:29 by XXL Profiel van XXL

Gewoon. Omdat het kan.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-04-2009 21:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

leeft Maxima nog?


signature


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 30-04-2009 21:41 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur



...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 30-04-2009 21:43 by Lionheart Profiel van Lionheart

Dat was hij toch al?


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 30-04-2009 21:44 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

O.

Dan heb ik dat niet meegekregen.

Groetjes.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-04-2009 21:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ja, iemand die zoiets doet is inderdaad hersendood


signature


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-04-2009 21:46 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 30 april 2009 21:44 schreef Hypnos het volgende:
ja, iemand die zoiets doet is inderdaad hersendood


Nee hoor. Ik de link van MH22 lees ik:

quote:

De man was niet bekend bij politie of justitie en ook niet bij de AIVD. Hij zou geestelijk gezond zijn geweest.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-04-2009 22:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ja, velen zullen hem uitermate gezond vinden


signature


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 30-04-2009 22:07 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

De dader in kwestie was niet bekend bij instellingen van geestelijke gezondheid. Dat zegt natuurlijk niks over de mentale gesteldheid van de man. Hooguit dat hij geen hulp gezocht heeft...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-04-2009 22:40 by bastianus Profiel van bastianus

Waarom de kop van die man verbouwen? Die heeft hij zelf al behoorlijk verbouwd zo te zien. Bovendien los je er niet echt iets mee op, net als met middeleeuwse straffen e.d.
Mocht de dader overigens republikein zijn, dan vrees ik dat zijn actie behoorlijk averechts gewerkt heeft. Sympathie voor het republikeinisme zal hij niet gewekt hebben.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 30-04-2009 22:56 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 30 april 2009 20:12 schreef watery black het volgende:
sja, het recht in eigen hand nemen plaatst ons wel heel erg ver terug in de middeleeuwen, denk je niet? zeker, die pipo verdient het om eens flink afgerammeld te worden, en het nederlandse rechtssysteem zal hoogstwaarschijnlijk wel weer veel te soft voor hem zijn, maar eigen rechter spelen is denk ik ook niet de juiste oplossing. Het grootste probleem hier is dus het net genoemde rechtssysteem. als alles gewoon duidelijk aangescherpt werd en alle straffen verhoogd werden naar wat je werkelijke verdienste is na je daad, in plaats van dat een moordenaar 2 jaar zit en iemand die een meisje helpt dat verkracht wordt 8 jaar op te sluiten, dan zouden dit soort figuren ten eerste al eens een tweede keer nadenken voordat ze zoiets aanrichten, en ten tweede zouden ze dan als ze toch iets zouden doen, hun verdiende loon krijgen en de rest van hun leven vast zitten, of misschien wel de doodstraf krijgen. over het algemeen ben ik niet voor de doodstraf, maar voor mensen die zo ijskoud zijn en gewoon levens nemen om hun mening te uiten en hun zin door te drijven (of wat het dan ook was wat hij wilde, in ieder geval was het puur eigenbelang) mogen ze per direct het nekschot invoeren.


boeiend of het wel of niet legaal is, terecht is het wel degelijk in mijn ogen.


Je moeder.


watery black
Usericon van watery black
Posted 30-04-2009 23:01 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 30 april 2009 22:56 schreef karnivoor het volgende:
boeiend of het wel of niet legaal is, terecht is het wel degelijk in mijn ogen.


ik had het ook niet zo zeer over of het legaal is of niet. ik had het er meer over dat zoiets eigenlijk opgelost hoort te worden door de daartoe bevoegde instellingen, maar dat die dat niet op de juiste manier doen, en in veel gevallen ook niet op de juiste manier kunnen doen, ook al zouden ze wel wllen. verdiend heeft ie t zeker. breng m naar amerika en zet m in de stoel om lekker te bakken. maar wel langzaam alsjeblieft.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


invictis
Usericon van invictis
Posted 30-04-2009 23:04 by invictis Profiel van invictis

stelletje wijven, het was gewoon een crashtest.
zit niet zo te jankstralen.


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Pascalorie
<3Gaycloak
Usericon van Pascalorie
Posted 30-04-2009 23:12 by Pascalorie Profiel van Pascalorie

[quote]Op 30 april 2009 20:12 schreef watery black het volgende:
sja, het recht in eigen hand nemen plaatst ons wel heel erg ver terug in de middeleeuwen, denk je niet? zeker, die pipo verdient het om eens flink afgerammeld te worden, en het nederlandse rechtssysteem zal hoogstwaarschijnlijk wel weer veel te soft voor hem zijn, maar eigen rechter spelen is denk ik ook niet de juiste oplossing. [\quote]

Nou mij dus wel, zoals je zegt lijkt het rechtssysteem nergens op, dan moet je zulke lui toch zelf aanpakken, wat kutland ben je geworden als dat buiten je moraal valt.


De shit is aan!!!1


watery black
Usericon van watery black
Posted 30-04-2009 23:13 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 30 april 2009 23:04 schreef invictis het volgende:
stelletje wijven, het was gewoon een crashtest.
zit niet zo te jankstralen.




"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-04-2009 23:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

een duel met Willem Alexander


signature


watery black
Usericon van watery black
Posted 30-04-2009 23:17 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 30 april 2009 23:12 schreef Pascalorie het volgende:
Op 30 april 2009 20:12 schreef watery black het volgende:
sja, het recht in eigen hand nemen plaatst ons wel heel erg ver terug in de middeleeuwen, denk je niet? zeker, die pipo verdient het om eens flink afgerammeld te worden, en het nederlandse rechtssysteem zal hoogstwaarschijnlijk wel weer veel te soft voor hem zijn, maar eigen rechter spelen is denk ik ook niet de juiste oplossing. [quote]

Nou mij dus wel, zoals je zegt lijkt het rechtssysteem nergens op, dan moet je zulke lui toch zelf aanpakken, wat kutland ben je geworden als dat buiten je moraal valt.


nee, landen waar mensen het heft in eigen hand nemen zijn stukken beter!

weet je wat het probleem is met mensen? geef ze een vinger en ze pakken de hele hand. We hebben die instanties niet voor niks. als mensen eigen rechter mogen spelen, dan is dat misschien heel leuk in het begin, maar na een tijdje gaan ze ook het heft in eigen hand nemen als een hond tegen de schutting piest, of als iemand op een voor jou storende manier naar je vriendin kijkt maar het misschien helemaal niet zo bedoelt. om maar een paar voorbeelden te noemen. dat loopt enorm uit de hand. en ik weet dat jullie twee het ruig vinden om mensen op hun bek te kloppen, maar als heel nederland dat maar naar eigen meug ging doen dan werd het hier toch wel een zootje.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Pascalorie
<3Gaycloak
Usericon van Pascalorie
Posted 30-04-2009 23:18 by Pascalorie Profiel van Pascalorie

quote:
Op 30 april 2009 22:40 schreef bastianus het volgende:
Waarom de kop van die man verbouwen? Die heeft hij zelf al behoorlijk verbouwd zo te zien. Bovendien los je er niet echt iets mee op, net als met middeleeuwse straffen e.d.


Wat los je er mee op die gast voor drie jaar op te sluiten en hem 30 jaar gekke pilletjes te laten slikken in een of andere behandelingskliniek.

Nen moat moet je bewerken tot die niet meer beweegt, niet meer, niet minder.


De shit is aan!!!1


Pascalorie
<3Gaycloak
Usericon van Pascalorie
Posted 30-04-2009 23:20 by Pascalorie Profiel van Pascalorie

quote:
Op 30 april 2009 23:17 schreef watery black het volgende:
nee, landen waar mensen het heft in eigen hand nemen zijn stukken beter!

weet je wat het probleem is met mensen? geef ze een vinger en ze pakken de hele hand. We hebben die instanties niet voor niks. als mensen eigen rechter mogen spelen, dan is dat misschien heel leuk in het begin, maar na een tijdje gaan ze ook het heft in eigen hand nemen als een hond tegen de schutting piest, of als iemand op een voor jou storende manier naar je vriendin kijkt maar het misschien helemaal niet zo bedoelt. om maar een paar voorbeelden te noemen. dat loopt enorm uit de hand. en ik weet dat jullie twee het ruig vinden om mensen op hun bek te kloppen, maar als heel nederland dat maar naar eigen meug ging doen dan werd het hier toch wel een zootje.



We hebben het hier over een man die 5 mensen heeft doodgereden niet over jouw fickie die over je buurvrouw's rodendenderons heeft staan pissen.
Doodmeppen dat tuig


De shit is aan!!!1


watery black
Usericon van watery black
Posted 30-04-2009 23:22 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 30 april 2009 23:20 schreef Pascalorie het volgende:
We hebben het hier over een man die 5 mensen heeft doodgereden niet over jouw fickie die over je buurvrouw's rodendenderons heeft staan pissen.
Doodmeppen dat tuig


nu hebben we het nog niet over fikkie nee. ik heb trouwens geen fikke maar goed, ik heb een beetje het gevoel dat mijn punt aan je voorbij ging. geeft ook niet hoor. alles wat ik wilde zeggen is dat al die reacties heel begrijpelijk zijn maar dat het ten eerste niet gebeurd is en ook niet meer gaat gebeuren, en ten tweede dat dat toch echt niet de oplossing zou zijn.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Pascalorie
<3Gaycloak
Usericon van Pascalorie
Posted 30-04-2009 23:25 by Pascalorie Profiel van Pascalorie

quote:
Op 30 april 2009 23:22 schreef watery black het volgende:
nu hebben we het nog niet over fikkie nee. ik heb trouwens geen fikke maar goed, ik heb een beetje het gevoel dat mijn punt aan je voorbij ging. geeft ook niet hoor. alles wat ik wilde zeggen is dat al die reacties heel begrijpelijk zijn maar dat het ten eerste niet gebeurd is en ook niet meer gaat gebeuren, en ten tweede dat dat toch echt niet de oplossing zou zijn.

ja alleen je 'ten tweede is onzin' er is geen oplossing en het meest bevredigend voor alle semi-emotioneel-betrokken rukkers is dat die gast gewoon publiekelijk pakkie krijgt


De shit is aan!!!1


watery black
Usericon van watery black
Posted 30-04-2009 23:29 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 30 april 2009 23:25 schreef Pascalorie het volgende:
ja alleen je 'ten tweede is onzin' er is geen oplossing en het meest bevredigend voor alle semi-emotioneel-betrokken rukkers is dat die gast gewoon publiekelijk pakkie krijgt


er is wel een oplossing, namelijk het rechtssysteem aanscherpen. helaas kunnen wij daar weinig aan doen, en daarom is iedereen ook zo gefrustreerd. maar ik blijf erbij dat we een heel andere en veel minder prettige sameleving zouden krijgen als iedereen maar ging doen wat die als "bevredigend" beschouwde.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-04-2009 23:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

En wie mag er meppen?


signature


Pascalorie
<3Gaycloak
Usericon van Pascalorie
Posted 30-04-2009 23:36 by Pascalorie Profiel van Pascalorie

quote:
Op 30 april 2009 23:29 schreef watery black het volgende:
ik blijf erbij dat we een heel andere en veel minder prettige sameleving zouden krijgen als iedereen maar ging doen wat die als "bevredigend" beschouwde.


Dat denk ik ook ja..


De shit is aan!!!1


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen