IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Formule 1 - seizoen 2010 Vorige pagina | Volgende pagina
RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 27-10-2010 13:10 by RudiEngel Profiel van RudiEngel

Hoe kun je in godsnaam in een bocht naar rechts waar je bovendien doorslipt (neus nog verder naar rechts) direct weer linksaf het gras insturen?

Zoals hierboven al werd gezegd: pure paranoia. Kijk deze sport gewoon niet als je het niet leuk vindt. Ik zie al voor me dat Jaap Stam tijdens het EK/WK (?) beschuldigd werd van poging tot doodslag toen hij die penalty huizenhoog over het publiek in schoot.


EDIT: Ik zie hem in dat filmpje tijdens het slippen juist uit alle macht naar links proberen te sturen, dus hoe kom je bij dat rechtssturenverhaal?

[Dit bericht is gewijzigd door RudiEngel op 27-10-2010 13:12]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-10-2010 13:12 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ze hebben snel het filmpje WEER aangepast!


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 27-10-2010 13:15 by RudiEngel Profiel van RudiEngel

Wie heeft trouwens nog meer gezien dat Massa Hamilton over het hek rondom het podium naar beneden probeerde te duwen afgelopen zondag? Ik meende te zien dat Alonso hem een seintje gaf...


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 27-10-2010 13:17 by RudiEngel Profiel van RudiEngel

Wordt ook beweerd in de Engelse media, maar ja, die zijn natuurlijk corrupt.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-10-2010 13:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 27 oktober 2010 13:15 schreef RudiEngel het volgende:
Wie heeft trouwens nog meer gezien dat Massa Hamilton over het hek rondom het podium naar beneden probeerde te duwen afgelopen zondag? Ik meende te zien dat Alonso hem een seintje gaf...

klopt ja, en die champagne in zijn ogen!


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-10-2010 13:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 27 oktober 2010 13:03 schreef Ralph het volgende:
Het enige wat ik hier zie is tegensturen om a) op de baan te blijven en b) die wagen weer recht te krijgen om (te proberen) door te kunnen rijden.



doorrijden? hij heeft net zijn auto vermassacreerd

als het niet bewust was vind ik het wel erg dom van Webber




signature


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 27-10-2010 13:23 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 27 oktober 2010 13:18 schreef Hypnos het volgende:
doorrijden? hij heeft net zijn auto vermassacreerd

als het niet bewust was vind ik het wel erg dom van Webber





Jij weet ook niet wat je wil he? De ene race is Webber te stom en onervaren voor woorden en stapelt 'ie de ene fout op de andere, en als het je nu in dit geval even goed uitkomt is hij ineens weer uitgekiend genoeg om in die split second een aanslag te plegen op een ander.

Wat 'ie daar doet is naar links sturen om op de baan te blijven; daarna stuurt hij naar rechts om de auto weer recht op de baan te krijgen/houden. Dat je daar iets anders in ziet is, zoals RudiEngel hierboven nog eens zegt, pure paranoia. Niets meer, niets minder. Het willen zien van dingen omdat je fan bent van een andere coureur, en behoorlijk onsportief.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-10-2010 13:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 27 oktober 2010 13:23 schreef Ralph het volgende:
Jij weet ook niet wat je wil he? De ene race is Webber te stom en onervaren voor woorden en stapelt 'ie de ene fout op de andere, en als het je nu in dit geval even goed uitkomt is hij ineens weer uitgekiend genoeg om in die split second een aanslag te plegen op een ander.

Wat 'ie daar doet is naar links sturen om op de baan te blijven; daarna stuurt hij naar rechts om de auto weer recht op de baan te krijgen/houden. Dat je daar iets anders in ziet is, zoals RudiEngel hierboven nog eens zegt, pure paranoia. Niets meer, niets minder. Het willen zien van dingen omdat je fan bent van een andere coureur, en behoorlijk onsportief.


nee hoor, Webber is een Formule 1 piloot, wat betekent dat hij een extreem goeie piloot is (in 90% van alle F1 gevallen dan toch). Hij maakt fouten ja, zoals iedere rijder. Maar hij maakt ook keuzes. Hier kiest hij om naar rechts te draaien, ik weet echt niet wat daar de bedoeling van is. Ik vind het gewoon bijzonder vreemd dat hij die keuze maakt. Dat is geen "fout" hé, da's een keuze.
Verder is het niet zozeer dat ik polariseren. De meest foutloze persoon is imo Alonso, en ik ben fan van een Vettel en Rosberg en deels ook wel ALonso,
maar als je ziet hoe Vettel dit jaar alles weggooit hoe snel hij ook is, ja, da's te impulsief en ongeduldig zijn. Dat mag zeker ook gezegd worden


signature


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-10-2010 13:33 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Je bent zuur dat Rosberg eruit gevlogen is en gaat dat met duimzuigerij proberen goed te zetten ...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-10-2010 13:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 27 oktober 2010 13:10 schreef RudiEngel het volgende:

EDIT: Ik zie hem in dat filmpje tijdens het slippen juist uit alle macht naar links proberen te sturen, dus hoe kom je bij dat rechtssturenverhaal?


na de crash stuurt hij toch zo ver mogelijk naar rechts?

ik moet wel zeggen dat moest hij echt kwaaie bedoelingen zou gehad hebben hij misschien wel zou geremd hebben in het uitlopen,

dus ik hou het bij dom

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 27-10-2010 13:34]


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-10-2010 13:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 27 oktober 2010 13:33 schreef Jenje het volgende:
Je bent zuur dat Rosberg eruit gevlogen is en gaat dat met duimzuigerij proberen goed te zetten ...


had gekund

ik denk dat ik zelfs bij Hamilton eruit hetzelfde zou gemeend hebben

en dat wil al wat zeggen


signature


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 27-10-2010 13:34 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Ik kan echt met de beste wil van de wereld niet zien waar je het over hebt, sorry. +1 wat Jenje zegt ook.

Vraag me overigens verder af in hoeverre dat "naar rechts sturen" na het raken van die muur bewust is of een gevolg van de bocht die die auto zelf al maakt doordat die "gemassacreerd" is.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-10-2010 13:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

aan seconde 7 , gaat zijn stuur zo ver mogelijk naar rechts, hij draait zelfs bijna helemaal over, met zijn handen op het stuur. en aan de andere kant van de baan zie je dat hij wel nog kan sturen want dan gaat het stuur terug naar links


signature


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-10-2010 13:39 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Kerel, hij knalt met de stuurwielen in de muur, zouden die er niet voor zorgen dat het stuur draait?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-10-2010 13:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 27 oktober 2010 13:39 schreef Jenje het volgende:
Kerel, hij knalt met de stuurwielen in de muur, zouden die er niet voor zorgen dat het stuur draait?


zou kunnen, maar er is niet eens een onderzoek gestart of zo,

hij maakt geen tegenbeweging, zijn handen blijven op het stuur (is in het geval van blokkerende wielen dikwijls anders) en na de crash met Nico zie je het stuur wel mooi weg en weer bewegen...

ik vind het vreemd dat er geen vragen bij gesteld worden

niet dat ik vind dat Webber een klootzak is (zn fouten waren meestal omwille van te hard pushen), maar in het verleden is toch genoeg gebleken dat sommige rijders, hoe lief ze ook zijn, stallen (Alonso), blokkeren (Schumacher), de boel proberen saboteren (Hamilton), of nog erger (Schumacher, Senna, ...). Ik mag dan wel paranoïde zijn, F1 rijders blijven mensen toch?

misschien wou hij de race wel laten stilleggen door op de baan te belanden?

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 27-10-2010 13:51]


signature


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 27-10-2010 13:51 by RudiEngel Profiel van RudiEngel

Rosberg heeft voorafgaand aan de race een tijdbom op Webbers wishbone geplaatst en is er vervolgens net zo lang achter gaan rijden tot de tijdbom tot ontploffing kwam, Webber de muur raakte en terug de baan opschoot zodat Rosberg Webbers auto zou raken met als doel hem definitief te "massacreren" (afgeleid van Massa?), met als doel dat Vettel in de volgende ronde zou schrikken van de "gemassacreerde" Red Bull in het artificiële gras zodat hij extra gas bij zou geven en zijn auto de "massacratie" in zou helpen. Hierdoor wordt Vettel geen wereldkampioen en hebben de Duitse media volgend seizoen hun vizier op Rosberg - in plaats van Vettel - gericht die dan in een kampioenswaardige auto zal rijden.

Rosberg treft hier overigens geen blaam. Het is een opdracht van Norbert Haug die middels een sekstape van hem met Eddie Jordan is gechanteerd en nu een target voor 2011 opgelegd heeft gekregen waarbij hij een bepaald bedrag aan media-inkomsten moet binnenhalen. En ja, dat lukt natuurlijk niet als de verkeerde Duitser het jaar ervoor wereldkampioen is geworden en de nummer 1 op zijn auto heeft.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 27-10-2010 13:52 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 27 oktober 2010 13:51 schreef Hypnos het volgende:
maar er is niet eens een onderzoek gestart of zo


Dat komt omdat veel andere mensen verstoken zijn van dit soort paranoïde waanbeelden.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-10-2010 13:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 27 oktober 2010 13:52 schreef Ralph het volgende:
Dat komt omdat veel andere mensen verstoken zijn van dit soort paranoïde waanbeelden.


waarom is er dan een "investigation" bij het minste race-ongeval",
zelfs Webber (lol) kreeg er ene aan zn broek na de tik met Hamilton een paar races geleden


signature


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 27-10-2010 13:55 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 27 oktober 2010 13:51 schreef Hypnos het volgende:
Ik mag dan wel paranoïde zijn, F1 rijders blijven mensen toch?


Klopt, maar als het aan jou en FA ligt hebben we met 24 hufterige schoften te maken hebben met een schaduw-agenda.

Vrijwel na iedere race krijgen we hier weer van dit soort complottheorieën voorgeschoteld van jullie twee.

quote:
Op 27 oktober 2010 13:51 schreef Hypnos het volgende:
misschien wou hij de race wel laten stilleggen door op de baan te belanden?


Hou nou toch een keer op man. Het eerste waar jij aan denkt is een complot en kwade opzet. Is het zo lastig een ongeluk gewoon eens te zien als een ongeluk? Jezus..

[Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 27-10-2010 14:00]


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-10-2010 13:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 27 oktober 2010 13:55 schreef Ralph het volgende:
Klopt, maar als het aan jou en FA ligt hebben we met 24 24 hufterige schoften te maken hebben met een schaduw-agenda.

Vrijwel na iedere race krijgen we hier weer van dit soort complottheorieën voorgeschoteld van jullie twee.



Hou nou toch een keer op man.



tuurlijk zijn er complotten, da's toch normaal
dat is deel van strategie, en in een sport waar brains meetellen kun je daar niet onderuit.

wat is er nu verkeerd met doordenken over dingen?
Je zou es moeten lezen wat er in de memoires van Niki Lauda en Nelson Piquet staat. Het zou trouwens niet eens zo dom zijn van Webber om de race te laten stilleggen, kreeg hij nog mooie punten.



[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 27-10-2010 13:59]


signature


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 27-10-2010 14:01 by RudiEngel Profiel van RudiEngel

quote:
Op 27 oktober 2010 13:58 schreef Hypnos het volgende:
in een sport waar brains meetellen kun je daar niet onderuit.



Voor een sport waarin brains meetellen heb je ook brains nodig om het te begrijpen, blijkbaar.

quote:
Op 27 oktober 2010 13:58 schreef Hypnos het volgende:
Het zou trouwens niet eens zo dom zijn van Webber om de race te laten stilleggen, kreeg hij nog mooie punten.



Kijk, daar heb je het al... Punten krijgen terwijl je bent uitgevallen, ja hoor.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-10-2010 14:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 27 oktober 2010 14:01 schreef RudiEngel het volgende:
Voor een sport waarin brains meetellen heb je ook brains nodig om het te begrijpen, blijkbaar.



Kijk, daar heb je het al... Punten krijgen terwijl je bent uitgevallen, ja hoor.


ja toch, als de race stilgelegd wordt telt de ronde ervoor, remember Brazilië waar Fisi won in zijn Jordan?


en complotten.. komaan, wat hebben we de laatste jaren gezien? Spionage, dubbele diffusers, illegale brandstoftanks, teamorders, Crashgate, Michael Schumacher, Alonso bij McLaren...

voor mij hoeft er ook geen onderzoek te komen hoor naar Webber nu, ik zeg alleen dat de mogelijkheid bestaat dat hij iets wou proberen.



[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 27-10-2010 14:06]


signature


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 27-10-2010 14:08 by RudiEngel Profiel van RudiEngel

Neen, als de wedstrijd in zijn geheel wordt gestaakt telt de ronde ervoor. Als de race wordt stilgelegd volgt er een herstart (zoals afgelopen zondag gebeurde), waar Webber dus niet meer aan mee zou doen.

Er zou geen enkele reden geweest zijn tot het staken van de wedstrijd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-10-2010 14:10 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 27 oktober 2010 13:54 schreef Hypnos het volgende:
waarom is er dan een "investigation" bij het minste race-ongeval",
zelfs Webber (lol) kreeg er ene aan zn broek na de tik met Hamilton een paar races geleden
Omdat voor een blinde duidelijk was dat dit een normaal race-ongeluk was?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-10-2010 14:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

dat wist hij niet toch?

hoe dan ook, er werden geen vragen bij gesteld, vond ik wat raar.


signature


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen