IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Formule 1 - seizoen 2010 Vorige pagina | Volgende pagina
RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 13-11-2010 16:20 by RudiEngel Profiel van RudiEngel

quote:
Op 13 november 2010 16:16 schreef Forever After het volgende:
Het is eerder een kwestie dat jij er te zwaar aan tilt.
Of ren je ook naar de politie als een marrokaan je een kaaskop noemt?

Iets met korreltjes zout.




a) Geen idee wat een 'marrokaan' is, maar dat zal wel samenhangen met het verband tussen racisten en IQ, b) ik ben nog nooit zo genoemd door wie dan ook, want normale mensen discrimineren niet op huidskleur.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 13-11-2010 16:26 by Forever After Profiel van Forever After

Blijf maar lekker doortillen jongen.

Kijk wel uit dat het niet in je rug schiet.

Late edit:
Maar om jou een plezier te doen zal ik hem (voorlopig) geen faalaap meer noemen.



[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 13-11-2010 16:39]


 


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-11-2010 17:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 13 november 2010 16:08 schreef RudiEngel het volgende:
Leuk hoor, dat sracasme, maar verklaar dan eens dat woord 'aap' zonder dat het discriminerend bedoeld is. Eet hij heel veel bananen? Of schommelt hij graag?


ik kende dat woord niet maar ik had de asociatie nog niet gebruikt met neger eigenlijk. Kun je ook faalaap ook gebruiken bij een blanke?

eigenlijk is hij ook geen echte zwarte toch? Meer een mokka, of hoe zeg je dat? Mulat?


trouwens, Alonso wordt ook overal unibrow genoemd door de Engelsen
en Vettel babyschumi door zijn melkmuil


trouwens...
van die aap




zijn gezicht




zijn manieren...



signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 13-11-2010 17:05 by Forever After Profiel van Forever After

Kat hem nou niet af op zijn spelfouten.
Die worden in zijn ogen alleen gemaakt door racisten en/of mensen met een laag IQ.

Zo en nu hou ik er over op ongeacht wat er voor reacties op volgen.

Verder :') voor de rest van je post.


 


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 13-11-2010 17:11 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
'Stewards roepen Hamilton en Massa op matje'
13-11-2010 | 16:29 | door: Kevin Van Nunen

Lewis Hamilton en Felipe Massa is naar verluidt te verstaan gegeven dat zij zich moeten melden bij de stewards. Beide coureurs zaten elkaar dwars tijdens Q2 in Abu Dhabi. Lewis Hamilton en Felipe Massa is naar verluidt te verstaan gegeven dat zij zich moeten melden bij de stewards. Beide coureurs zaten elkaar dwars tijdens Q2 in Abu Dhabi.

Hamilton zat aan de binnenkant van de ideale lijn en reed langzaam, terwijl een bocht naar links naderde en Massa op snelheid kwam aangereden. Als gevolg daarvan botsten de twee bijna. Het maken van contact kon net worden voorkomen.

Wel sneuvelde een kleine camera in een pylon nadat Hamilton zijn McLaren er – nog steeds aan de binnenkant van de bocht – overheen stuurde. “Massa probeert me van de baan te rijden”, meldde Hamilton direct over de boordradio.

“Als Hamilton zegt dat ik hem van de baan wil rijden, vrees ik voor Lewis dat hij ze niet allemaal op een rijtje heeft”, counterde Massa na afloop van de sessie, die hij als zesde afsloot. Hamilton noteerde de tweede tijd.

Het is nog niet duidelijk wat de stewards precies van Hamilton en Massa willen en of zij overgaan tot het uitdelen van straffen. Beiden zaten ten tijde van het incident in hun outlap.


Bron: Formule1


[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 13-11-2010 17:12]


 


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 13-11-2010 17:42 by RudiEngel Profiel van RudiEngel

No action over qualifying incidents

By Jonathan Noble and Matt Beer Saturday, November 13th 2010, 16:28 GMT

The Abu Dhabi Grand Prix stewards decided that Lewis Hamilton and Felipe Massa's near-miss in qualifying did not require any further investigation, and also decided not to issue any penalties for a separate incident between Massa and Rubens Barrichello.

Hamilton had wiped out a track marker bollard while jinking to avoid Massa following a moment of confusion in Q2.

The Briton spoke to the stewards about the incident, and after hearing his explanation they decided it was not worthy of investigation.

Massa felt the stewards made the right call on both incidents.

"On my last out-lap, I came up behind so much traffic and it was all very confusing, especially as Hamilton, who was ahead of me, had slowed a lot at Turn 14," said Massa.

"At the end of the session, I was called to the stewards to discuss this incident and also the one with Hamilton again in Q2.

"This sort of thing can happen as can be seen from the fact that no action was taken."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-11-2010 17:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Malt Beer?


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 14-11-2010 2:00 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Zou nogal belachelijk geweest zijn om Hamilton daarvoor te bestraffen. Uiteindelijk waren er geen gevolgen voor Massa, dus tja.

Webber zal in ieder geval serieus uit z'n pijp mogen komen morgen. Ik zie de Spanjool in normale omstandigheden dit niet meer uit handen geven eigenlijk.


Faustian Spirit of the Earth


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 14-11-2010 9:49 by Forever After Profiel van Forever After

Je bedoelt omdat ze beide in hun outlap zaten?


 


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 14-11-2010 11:46 by RudiEngel Profiel van RudiEngel

Ik denk dat hij bedoeld omdat ze beide door zijn gegaan naar Q3 en toen weer met een schone lei begonnen. Goed punt.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 14-11-2010 12:59 by Forever After Profiel van Forever After

Als dat zo is dan is dat een drogreden.

Die redenatie letterlijk nemen houd mijn inziens in dat je iemand vaarvan je weet dat ie al door is naar de volgende sessie dus willens en wetens op mag gaan houden als deze nog een poging doet om zijn tijd scherper te zetten.

Het is dat ze nu beide in de outlap zaten, maar als Massa wel in een snelle ronde had gezeten dan had hem dit akkefietje zomaar 0.1 seconde kunnen schelen en zomaar 1 of 2 plaatsen op de grid kunnen kosten.

Lewis zat zelf te sufkutten naast de ideale lijn en probeert daarna ook nog effe lekker geheel onterecht de schuld bij een ander in de schoenen te schuiven.

Als het een flinke vent geweest was had ie na de sessie of kwalificatie toegegeven dat zijn conclusies voorbarig waren. Maar nee, zo werkt het binnen McLaren niet.


Zo, en nu weer terug naar het heden:

Het blijft lastig te voorspellen wie er met de titel aan de loop gaat.
In principe heeft Alonso nog steeds de beste papieren. Ik zie hem tenminste niet zomaar 1 plaats verliezen tenzij Button met een afwijkende strategie zoals in Brazilie nog roet in het eten gooit. Doet ie dat wel dan zit Vettel gebakken.
Webber maakt vanuit zijn startpositie en zijn veelal beroerde starts gezien de minste kans.

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 14-11-2010 13:02]


 


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 14-11-2010 13:14 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Willi Weber: Hülkenberg vertrekt bij Williams

Nico Hülkenberg rijdt in Abu Dhabi zijn laatste race voor Williams. Zijn manager Willi Weber liet aan de Duitse krant Express weten dat de Duitser vertrekt bij de Britse renstal.

Formule 1
Volgens Weber blijft Hülkenberg wel behouden voor de Formule 1. Hij gaat rijden voor een ander team. De geruchten gaan dat Hülkenberg naar Hispania Racing gaat. Dat team rijdt volgend seizoen met versnellingsbakken van Williams.

Maldonado
GP2-kampioen Pastor Maldonado staat op pole position om Hülkenberg op te volgen bij Williams. De Venezolaan heeft de steun van 15 miljoen dollar aan sponsorgeld van de Venezolaanse oliemaatschappij PDVSA.

RTL GP



 


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-11-2010 13:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 14-11-2010 14:04 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

wat een crash
alonso direct plaatsje kwijt


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-11-2010 14:10 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 13 november 2010 17:05 schreef Forever After het volgende:
Kat hem nou niet af op zijn spelfouten.
Die worden in zijn ogen alleen gemaakt door racisten en/of mensen met een laag IQ.

Zo en nu hou ik er over op ongeacht wat er voor reacties op volgen.



Nou, zal ik dan maar even. De correcte term is 'faalhaas'. Het feit dat jij er bewust faalaap van maakt lijkt ook in mijn ogen genoeg grond om jou als een racist te boek te zetten.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-11-2010 14:14 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Schumi kan beter paard gaan rijden ..


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 14-11-2010 14:49 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

petrov en rosberg gaan nog het kampioenschap beslissen als Alonso er achter blijft


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-11-2010 15:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

aaaaaaaaaaaaaaargh zenuwen!!!!!!!!!!!


signature


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 14-11-2010 15:13 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Ik heb al eeuwen geen F1 meer gezien, maar dit is wel weer superspannend.

Maar... vroeger, toen alles nog beter was, duurde een seizoen van maart tot oktober, was het nog 10-6-4-3-2-1, werd er veel meer ingehaald, en sloeg Alain Prost Ayrton Senna voor z'n bakkes toen ze elkaar er uit rosten.

Those were the days.


Bruce Banner


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-11-2010 15:23 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Hmm .. denk dat Vettel kampioen wordt ..


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 14-11-2010 15:25 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

quote:
Op 14 november 2010 15:23 schreef Jenje het volgende:
Hmm .. denk dat Vettel kampioen wordt ..

jmmr genoeg wel
die kut petrov


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 14-11-2010 15:27 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Vet, vetter, Vettel?


Bruce Banner


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-11-2010 15:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 14 november 2010 15:27 schreef Lainedil het volgende:
Vet, vetter, Vettel?


signature


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-11-2010 15:31 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Kloot'n mof! Dat is ie!

Maaaarrrrrrr ik denk dat Kubica zo een straf krijgt


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 14-11-2010 15:33 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

quote:
Op 14 november 2010 15:31 schreef Jenje het volgende:
Kloot'n mof! Dat is ie!

Maaaarrrrrrr ik denk dat Kubica zo een straf krijgt

het zou moeten idd
maar dan blijft alonso nog steeds achter die rus


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen