IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Homohuwelijken Volgende pagina
windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 16-06-2003 19:41 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

16 juni 2003: historische dag voor België.
Voor het eerst kunnen homo's officieel trouwen in m'n land. (t's trouwens ook m'n verjaardag)
Vroeg me af wat jullie mening hier over is. Van mij mogen ze, ze doen maar. Maar wat bv. over homokoppels die kinderen willen adopteren?


mvg wk10


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 16-06-2003 19:44 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Ze zoeken het maar uit.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 16-06-2003 19:45 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 19:41 schreef windkracht10 het volgende:
..... Maar wat bv. over homokoppels die kinderen willen adopteren?
Kijk zolang ze mij niet storen stoor ik me niet aan hen, wil niet zeggen dat ik het allemaal ok vind.
Van die kinderen: kappen daarmee:

Koter zit op school:
-"Piet blijf uit Kareltje zn reet"
*"Maar juf,mijn papa's doen dat ook altijd.."

Ik bedoel maar, kinderen hebben al moeite genoeg om normaal op te groeien, leuk als ze al meteen een vertekend wereldbeeld meekrijgen.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 16-06-2003 19:47 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 16 juni 2003 19:45 schreef Gunman het volgende:
Koter zit op school:
-"Piet blijf uit Kareltje zn reet"
*"Maar juf,mijn papa's doen dat ook altijd.."





[Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 16-06-2003 19:48]


Iedereen heeft recht op mijn mening.


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 16-06-2003 19:48 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

dat ze in elkaars darmen zitten te koteren ok, ma kinderen mogen zulke wezens iig niet opvoeden, waa gaan we dan naartoe zeg


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 16-06-2003 19:48 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 19:47 schreef Leviathanica het volgende:



Klinkt grappig maar het is serieus bedoeld.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-06-2003 19:49 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

is goed tegen de overbevolking en voor de adoptie kindjes dus graag


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 16-06-2003 19:49 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 16 juni 2003 19:49 schreef ghoulliette het volgende:
is goed tegen de overbevolking en voor de adoptie kindjes dus graag


maar slecht voor het percentage kinderen dat gepest wordt op school


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 16-06-2003 19:50 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 19:49 schreef ghoulliette het volgende:
is goed tegen de overbevolking en voor de adoptie kindjes dus graag

Er zijn genoeg hetero mensen die geen kinderen kunnen krijgen, in plaats van die dan genetisch te laten prutsen en bijzonder zwakke kindjes op de aardkloot te pleuren, geef die dan die adoptie kindjes.



I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-06-2003 19:55 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 19:50 schreef Gunman het volgende:
Er zijn genoeg hetero mensen die geen kinderen kunnen krijgen, in plaats van die dan genetisch te laten prutsen en bijzonder zwakke kindjes op de aardkloot te pleuren, geef die dan die adoptie kindjes.



er zijn genoeg adoptie kindjes over, heel china zit nog vol


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 16-06-2003 19:57 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 19:55 schreef ghoulliette het volgende:
er zijn genoeg adoptie kindjes over, heel china zit nog vol

Verzuip ze in de drie-kloven dam. probleem opgelost


mvg wk10


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-06-2003 20:06 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

van mij mogen ze zoveel trouwen als ze willen maar een kind opvoeden is toch nog net een brug tever voor me. Maar als keihard wetenschappelijk aangetoond zou worden dat kinderen normaal opgroeien zou ik er verder geen moeite mee hebben. Uiteindelijk zijn twee liefhebbende, toegewijde ouders belangrijker dan de sexe denk ik. En het idee dat twee homofielen de hele dag elkaar in de kont op het bankstel in het blikveld van het kind liggen te neukrn is natuurlijk ook onzin.

ps: maar als ze een kind opvoeden, adopteren graag, geen rare fratsen in een lab.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 16-06-2003 20:07]


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 16-06-2003 20:08 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 20:06 schreef attila_de_hun het volgende:
van mij mogen ze zoveel trouwen als ze willen maar een kind opvoeden is toch nog net een brug tever voor me. Maar als keihard wetenschappelijk aangetoond zou worden dat kinderen normaal opgroeien zou ik er verder geen moeite mee hebben. Uiteindelijk zijn twee liefhebbende, toegewijde ouders belangrijker dan de sexe denk ik. En het idee dat twee homofielen de hele dag elkaar in de kont op het bankstel in het blikveld van het kind liggen te neukrn is natuurlijk ook onzin.

ps: maar als ze een kind opvoeden, adopteren graag, geen rare fratsen in een lab.


Helemaal mee eens, niets aan toe te voegen.



arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 16-06-2003 20:24 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

niks mis met een homohuwelijk maar adopteren nee, en niet omdat ze homo zijn ik ben gewoon tegen adoptie.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Imotep
metal drummer
Usericon van Imotep
Posted 16-06-2003 20:29 by Imotep Wijzig reactieProfiel van ImotepQuote dit berichthttp://listen.to/imothep

Ik vind heel dat homohuwelijk gedoe niet echt toe te juichen. Waarom moeten ze nou per se trouwen

Het is een discussie die niet enkel dmv argumenten te voeren is, het gevoel erbij speelt ook een rol.


blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-06-2003 20:31 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 20:29 schreef Imotep het volgende:
Ik vind heel dat homohuwelijk gedoe niet echt toe te juichen. Waarom moeten ze nou per se trouwen

Het is een discussie die niet enkel dmv argumenten te voeren is, het gevoel erbij speelt ook een rol.


je zou het kunnen zien van een maatschapplijke erkenning naar mensen met een andere sexuele voorkeur. Voor mij hoeft trouwen ook niet, ik woon al jaren samen (met een vrouw) en hoef al die heisa rond een trouwfeest niet.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-06-2003 20:32 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 19:45 schreef Gunman het volgende:
Kijk zolang ze mij niet storen stoor ik me niet aan hen, wil niet zeggen dat ik het allemaal ok vind.
Van die kinderen: kappen daarmee:

*slap voorbeeld*

Ik bedoel maar, kinderen hebben al moeite genoeg om normaal op te groeien, leuk als ze al meteen een vertekend wereldbeeld meekrijgen.


Hallo man.. Welke eeuw leef jij? Klinkt als 19e eeuws Christen conservatisme

Ik ben van mening dat juist omdat het homosexuelen zoveel moeite kost een kindje te kunnen adopteren/ draagmoederschap e.d. ze dat alleen doen omdat ze het écht enorm graag willen. De kans dat ze goed voor het kindje gaan zorgen is dus behoorlijk groot.

Groter in ieder geval dan de kans op een goede opvoeding die 9 van de 10 'omdat het nou eenmaal zo hoort' kindjes van heterosexuelen hebben.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-06-2003 21:05 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

1.Kunstmatige voortplanting
Homosexualiteit is evolutionair gezien een afwijking. In de natuur zal een homosexuele shildpad of tijger zich niet voortplanten. Door middel van technologie is dit bij de mens wel mogelijk maar (nogmaals eveloutionair) niet wenselijk net zoals het in principe niet wenselijk is dat mensen die een genetisch overdraagbare aandoening zich gaan voortplanten.

Sociaal gezien is dit moeilijk af te dwingen. Als we ervan uitgaan dat homo's ondanks hun evolutionaire ontoereikendheid wel dezelfde rechten als de rest genieten kan je ze niet weerhouden om gebruik te maken van draagmoeders etc. Dus zou dit wel mogelijk moeten blijven.

2.Adoptie.
Hier heb ik wat meer moeite mee. Kinderen die ter adoptie aangeboden worden verdienen/vereisen waarschijnlijk nog meer zorg dan 'gewone' kinderen. Dit betekent een sociaal gezien zo stabiel mogelijke omgeving. Dit wordt vooralsnog beter geboden door een heterosexuele koppel, niet in het minste door de stigma en discriminatie die met homosexualiteit gepaard gaat. Uitzonderingen daargelaten gedijt een kind beter in een moeder/vader omgeving, dit is geen sociale constructie maar een natuurlijk proces die ook bij veel andere diersoorten (met name vogels) voorkomt. Andere diersoorten voeden hun kleine op met een ouder, bij mijn weten komen er in de natuur geen homo ouderschappen voor.

Bovendien ben ik overtuigd dat van alle homo's de meerderheid 'gewoon' leeft en in feite niet te onderscheiden zijn van hetero's anders dan door hun partner. Toch denk ik dat er een kleine, doch zeer zichtbare, percentage is die het homo-zijn tot een way-of-life verheven heeft. Zeg maar de mensen die tegen discriminatie zijn maar voor de Gay-Games, en de mensen die roepen dat hetero's eigenlijk hun sexualiteit onderdrukken. Dat zij zich bezig gaan houden met de opvoeding van kleine kinderen lijkt mij al helemaal niet wenselijk.

Reassumerend: Kunstmatige ouderschap (draagmoeders, in vitro etc.) is niet wenselijk maar niet te voorkomen van gelijke rechten uitgaande. Adoptie is zeker niet wenselijk en kan waarschijnlijk op basis van de al strenge adoptie criteria tegen gegaan worden.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Ajakkes
Not a Metal-Head.
Usericon van Ajakkes
Posted 16-06-2003 21:16 by Ajakkes Wijzig reactieProfiel van AjakkesQuote dit berichthttp://Ajakkes.cu2.nl

quote:
Op 16 juni 2003 20:06 schreef attila_de_hun het volgende:
van mij mogen ze zoveel trouwen als ze willen maar een kind opvoeden is toch nog net een brug tever voor me. Maar als keihard wetenschappelijk aangetoond zou worden dat kinderen normaal opgroeien zou ik er verder geen moeite mee hebben. Uiteindelijk zijn twee liefhebbende, toegewijde ouders belangrijker dan de sexe denk ik. En het idee dat twee homofielen de hele dag elkaar in de kont op het bankstel in het blikveld van het kind liggen te neukrn is natuurlijk ook onzin.

ps: maar als ze een kind opvoeden, adopteren graag, geen rare fratsen in een lab.



Hier ben ik het mee eens ja,
Ben bang voor pesterijen op school vanwege kinderen met homo ouders.
---
Discusies die niet te voeren zijn met argumenten maar waarin gevoel meespeeld???
Het zal wel.


TotZiens


R.
Usericon van R.
Posted 16-06-2003 21:19 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Maakt mij echt niks uit, zolang ze het maar niet in mijn achtertuin doen.


Ajakkes
Not a Metal-Head.
Usericon van Ajakkes
Posted 16-06-2003 21:20 by Ajakkes Wijzig reactieProfiel van AjakkesQuote dit berichthttp://Ajakkes.cu2.nl

Heb ook liever niet dat heterostellen het in mijn achtertuin komen doen.

Of ben ik nu weer ouderwets


TotZiens


R.
Usericon van R.
Posted 16-06-2003 21:26 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 21:20 schreef Ajakkes het volgende:
Heb ook liever niet dat heterostellen het in mijn achtertuin komen doen.

Of ben ik nu weer ouderwets


ik bedoel eigelijk zolang ze maar niet in me achtertuin trouwen.


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 16-06-2003 21:37 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Leven en laten leven..
Ze trouwen er maar een eind op los.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 16-06-2003 21:59 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 16 juni 2003 19:48 schreef IronGlory het volgende:
dat ze in elkaars darmen zitten te koteren ok, ma kinderen mogen zulke wezens iig niet opvoeden, waa gaan we dan naartoe zeg


Tis dadde, lat ze mo mekaar open koteren. Maar neen, gjin kinders opvoedn! Nog n sjans dajje gjinne bormoeder in 'vintn' kunt implanteren. Tzoe wa geven zekerst. Een nieuw ras direct.


Je kan me de bout hachelen!


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 16-06-2003 22:34 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 20:32 schreef Snaack het volgende:
Hallo man.. Welke eeuw leef jij? Klinkt als 19e eeuws Christen conservatisme

Ik ben van mening dat juist omdat het homosexuelen zoveel moeite kost een kindje te kunnen adopteren/ draagmoederschap e.d. ze dat alleen doen omdat ze het écht enorm graag willen. De kans dat ze goed voor het kindje gaan zorgen is dus behoorlijk groot.

Groter in ieder geval dan de kans op een goede opvoeding die 9 van de 10 'omdat het nou eenmaal zo hoort' kindjes van heterosexuelen hebben.




Ik weet zeker dat als mijn zus en haar vriendin kinderen zullen opvoeden, ze fantastische ouders zullen vormen

Mensen...zet die oogkleppen es af


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 16-06-2003 22:35 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 16 juni 2003 22:34 schreef skitzoid kitten het volgende:


Ik weet zeker dat als mijn zus en haar vriendin kinderen zullen opvoeden, ze fantastische ouders zullen vormen

Mensen...zet die oogkleppen es af


ohja, mevrouw kent een geval van homo-huwelijk en denk verlicht te zijn en denkt dat iedereen anders oogkleppen opheeft...

die persoonlijke relatie met het onderwerp zijn jouw oogkleppen


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen