|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: G.W.B. posse KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: ja, ik drukte op een verkeerd knopje en opeens was de post reeds geplaatst en ik kon die niet meer veranderen . Ach de strekking is duidelijk. |
|
En ik maar denken dat zulke debiele mensen ergens in Mongolie bestaan maar niet in modern en geinformeerd Europa Ouders geven sigaretten aan kideren zo jong als 2 jaar oud in Italie! quote: Kijk eens de zielige foto's http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/3409859.stm |
|
Italianen zijn ook niet de meest ontwikkelde europeanen ... |
|
Poepoe, wat verschrikkelijk. Wel 1 hele dag in het jaar mogen ze zelf giftige stoffen binnenhalen ipv. dat ze in de troep van hun ouders en eerdere generaties zitten. Wat een aanstellerij om je hier druk over te maken |
|
Papegaai van Churchill vervloekt nog steeds de nazi´s Charlie, een van de papegaaien van Winston Churchill, viert dit jaar zijn 104e verjaardag en verwenst nog steeds Adolf Hitler en de nazi´s. Net zoals zijn baas hem dat geleerd heeft. Charlie is een ara-vrouwtje en wellicht de oudste vogel in Groot-Brittannië. Toen de voormalige Britse premier Winston Churchill in 1965 overleed, werd de papegaai opgenomen in een dierenasiel in Reigate, ten zuiden van Londen. Ook al hebben zijn goudblauwe veren wat van hun glans verloren, in het hoofd is de papegaai er nog volledig bij. In zijn favoriete slagzinnen verwenst het diertje nazi-Duitsland: "Fuck Hitler" en "Fuck the nazi´s". Die verwensingen klonken voor sommige militaire bevelhebbers shockerend in de oren tijdens het crisisberaad met Churchill. De Britse premier kocht de vogel in 1937 en leerde haar onmiddellijk tal van verwensingen. Churchill had wel iets met dieren: in zijn achtertuin liepen onder meer schapen, varkens en zelfs tijdelijk een luipaard rond. (LOR/LUM ****************************************** Zo'n papegaai zou ik ook wel willen |
|
|
|
Hahahaha! HEERSCH! |
|
quote: Die tijd van de maand alweer? |
|
In de categorie prutsers het volgende: Meisje overlijdt na 'Jackass' stunt Afgelopen zaterdag besloot een groep tieners in Marysville, Californië, een stunt na te doen die ze in het MTV programma 'Jackass' hadden gezien. Op een speelterreintje bevestigden ze een touw tussen een draaimolen en een pickup truck. Door de draaimolen daarna te draaien, werd het touw als bij een jojo om het speeltoestel gewonden. Als de truck vervolgens ging rijden, zou de draaimolen een slinger krijgen. Het zestienjarige meisje, Bobbi MacKinnon, kwam om het leven toen ze meer dan 22 meter ver werd geworpen en buiten het veldje op de straat neerkwam. "Ik kan niet begrijpen hoe het zo heeft kunnen gebeuren", zei Bobbi's vriendin, Tammy Banta. Volgens de jongeren was de stunt hetzelfde als in 'Jackass' alleen hadden ze het touw twee keer rond de draaimolen gewonden om het sneller te laten gaan. De show waarschuwt kijkers nadrukkelijk om de stunts niet na te doen. De grootmoeder van het omgekomen meisje vindt dit niet genoeg. "Het publiek waarop de show is gericht let daar niet op. Ze schenken er geen aandacht aan. 'Don't try this at home'. Ja vast.. ik bedoel als zij het kunnen, kunnen wij het ook." De afgelopen jaren zijn al verschillende tieners om het leven gekomen of gewond geraakt terwijl ze stunts uit de show probeerden na te spelen. Gisteren werd er in het park, waar MacKinnon om het leven kwam, door vrienden een kleine herdenking gehouden. Het is nog niet duidelijk of er ook strafrechtelijke stappen tegen de tieners zullen worden genomen Brandwonden na mislukte bungee stunt Een man is gewond geraakt toen een stunt met een bungeekoord van een brug in Bristol, Engeland, verkeerd ging. Getuigen zagen de man over de railing van de 75 meter hoge Clifton Suspension Bridge klimmen en naar beneden springen. Terwijl hij aan het elastiek hing vatte hij vlam om even later in het water te vallen. "Hij liep de brug over en maakte zich vast", vertelt een ooggetuige. "Na de sprong zette hij zichzelf in brand en probeerde toen het touw door te snijden. Zijn mes was echter bot, dus duurde het meer dan twintig seconden voordat hij in het water viel en weg zwom." De man is met eerstegraads verbrande longen opgenomen in het plaatselijke ziekenhuis en inmiddels naar een brandwondencentrum verplaatst. Volgens de politie is zijn toestand niet levensbedreigend. Een woordvoerder verklaarde dat het hele incident erg schokkend was voor de aanwezige bezoekers en het personeel van de brug. Desalniettemin wenste hij de man veel beterschap toe. Bron: www.fok.nl Hoe vol je leven ook is.. Voor bier is altijd plaats! |
|
O N G E L O O F L I J K |
|
Wat kunnen mensen achterlijke, doch enigzins lachwekkende dingen doen zeg. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: |
|
quote: en wat vind je dan hiervan? Russisch meisje heeft röntgen-ogen De artsen in Rusland staan voor een raadsel nu is gebleken dat een Russisch meisje in staat is in het mensenlichaam te kijken met haar blote ogen. De 16-jarige Natalia Demkina kan, door gewoon naar een mens te kijken, de organen zien. Ook kan ze vaststellen of de persoon ziek is en zelfs welke ziekte hij onder de leden heeft. Ze is inmiddels al uitgebreid door wetenschappers onderzocht, maar die kunnen de bijzondere gave niet verklaren. Natalia zelf was erg blij met de bevestiging van de doktoren. Zelf denkt ze dat ze haar gave te danken heeft aan een aantal operaties die ze in het verleden heeft ondergaan. De Russin doet op dit moment een medicijnen studie in Moskou en wil haar gave als carrière gebruiken. Ze helpt artsen al regelmatig bij het stellen van diagnoses en het doen van onderzoeken. Vooralsnog zoeken wetenschappers naar een verklaring voor de röntgen-ogen. Natalia zelf vindt het allemaal best: "Als ze een verklaring kunnen vinden voor mijn gave, dan heb ik een goede kans om naar de meest prestigieuze school voor medicijnen te gaan." |
|
Opgegroeid bij Tsjernobyl? |
|
wat zijn die gasten van Microsoft een stel debielen zeg: Website van 17-jarige wekt woede Microsoft AMSTERDAM - Toen Mike Rowe een domeinnaam moest bedenken voor zijn website-ontwerpbureautje, zette hij 'soft' achter zijn eigen naam: www.mikerowesoft.com. Geinig, dacht de 17-jarige Canadese student. Maar Microsoft denkt er anders over. Drie maanden nadat Rowe zijn nieuwe bedrijfsnaam had laten registreren, ontving hij een brief van de advocaten van de softwaregigant waarin hem werd meegedeeld dat hij inbreuk maakte op het copyright van Microsoft en hij werd gesommeerd de domeinnaam aan de softwaregigant over te dragen. Rowe zegt dat hij nooit had gedacht dat Microsoft zijn dure advocaten op iemand van 17 jaar af zou sturen. Uitgedaagd door hun brief schreef hij terug dat hij wel enige compensatie verlangde. Hij had niets verwacht, zegt hij, maar toen de advocaten hem tien dollar boden, vond hij dat nogal beledigend en eiste hij 10.000 dollar. Donderdag ontving hij van de advocaten een brief van 25 pagina's waarin hij wordt beschuldigd van overvragen. "Het is niet hun naam, het is mijn naam," zegt Rowe. Zijn familie en vrienden steunen hem, zegt hij, en een advocaat heeft aangeboden hem gratis bij te staan in het conflict. Rowe zegt het voornamelijk amusant te vinden dat Microsoft zoveel drukte maakt. Een woordvoerder van Microsoft laat weten in goed vertrouwen met Rowe te hebben gecorrespondeerd om een wederzijds bevredigende oplossing te vinden en nog steeds te hopen dat die kan worden bereikt. |
|
quote: Lekker koud pilske! |
|
quote: Goeie kanshebbers voor de Darwin Awards Kirkjur Skola Brenna --- http://www.xs4all.nl/~kmachine/ http://www.urdland.com http://twitter.com/gavinspearhead |
|
quote: En maar niet willen plooien voor de gigant Uit liefde voor ZM. |
|
In de VS heeft een vader zijn zoon dood geschoten tijdens het jagen. Hij dacht een beer te zien en heeft een aantal keer geschoten. Omdat het een ongeluk was wordt hij niet vervolgd. |
|
quote: Hehehe dat was de Satanskerk die zogenaamd een filiaal van La Vey's CoS was..... Ik zei altijd dat PvdA domme rukkers zijn. Maar dat ze zo'n hoer zich leten bemoeien met onderwijs en dus de toekomst had ik niet voor mogelijk gehouden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Jagen maakt meer kapot dan je lief is. |
|
Heb zonet op de radio vaag iets gehoord over een vrouw die geopereerd wordt van een tumor. Een tumor van 93 Kilo! Loop over heel haar rug en een flink stuk over haar benen. Uit liefde voor ZM. |
|
ROFL!! Hoezo "DOMME PECH" ? quote: |
|
Volgens mij is dat al jaren oud. Heb dat op Dicovery gezien "I survived a 91kg. tumor" (of hoeveel het ook was) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |