|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Mijn nieuwe aanwinst: Alleen mijn raceschoenen zijn er nog niet Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Nice. Van harte! Ja hoor... |
|
quote: Mooi apparaat! Ultegra afgemonteerd? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
THX! Full carbon, alles Ultegra afgemonteerd ja. Het is deze: https://www.canyon.com/_nl/roadbikes/bike.html?b=3085 Met pedalen en bidonhouders weegt-ie volgens mijn weegschaal 7,6 kg. Levertijd zou 3 a 4 weken zijn, werd 1 week. Nu moet ik nog wachten op mijn raceschoenen heb wel even met gewone schoenen geprobeerd maar dat wordt hem niet. Damn! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Haha: Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Vette peop. Heb je ook van die slechte strakke fietsbroeken? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Heel vet. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Mooie rit vandaag: |
|
Nice he? Gisteren ook weer de bossen in geweest. Opvallend mild qua temperatuur en prachtig raggen in die sneeuw. Moet wel bekennen dat de opgevroren sporen in de trails wel wat zenuwachtig maakten. Hier en daar wat vallers. Maar wat heerlijk om buiten te spelen op mijn stuiterbal. Daarna bier gedronken en taart gegeten in de fietsenwinkel. Hosanna. Ja hoor... |
|
Jazeker. Zou met een groep gaan, maar die haakten op het laatste moment nog af. Wilde wel graag fietsen dus in mijn eentje die kant op. Blij dat ik gegaan ben, was erg gaaf. 60km met zo'n 1300 hoogtemeters. Meestal kom je er veel bikers tegen, maar vanwege de sneeuw een stuk minder, wel veel sporen gezien. Ook veel wandelaars, maar ze houden aardig veel rekening met elkaar daar, fietsers en wandelaars. Haha, toffe fietsenzaak. Was ook vaste prik op vakantie in Oostenrijk, koffie met gebak. Ook als we hier met een groep naartoe gaan, in de pauze koffie met gebak. Dat kunnen die Duitsers en Oostenrijkers wel. |
|
quote: Het is ook echt vet. Wat een snel ding. 1 x aanzetten en je zit zo op 35 p/u. Hooked. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Mooi he? Al merk ik weinig verschil tussen staal, alu en carbon, op comfort na. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik heb besloten ook eens wat te gaan fietsen. Ik heb voor vrij weinig (25 euro op markplaats ) een Batavus Explorer gekocht. Niks bijzonders verder maar alles doet het en hij fietst best lekker Gister even alles gecleaned, geen spatje roest kunnen ontdekken Heb net geprobeerd het stuur wat hoger te krijgen, helaas lukt dit niet echt. Ik weet nog dat ik vroeger gewoon altijd de stuurpen een stukje los draaide, tikje met de hamer erop en los was ie. Maar dat werkt nu toch even anders. De stuurpen zakt er na losdraaien meteen helemaal in, dus die methode werkt niet. Heb hem er toen helemaal uitgedraaid, maar nu wil ie ook niet meer vastgedraaid worden... Iemand tips? [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 09-04-2013 12:51] ... hoe de hazen lopen ... |
|
Hoi Bananenbennie |
|
Haha, ja ik dacht laat ik hem daar ook maar stellen, vast iets meer kans op antwoord Hoe heet jij daar? ... hoe de hazen lopen ... |
|
Daar heb je wel veel kans ja, zitten genoeg mensen met kennis. Zelfde. |
|
Ok En jij hebt verder geen verstand van stuurhoogte stellen? ... hoe de hazen lopen ... |
|
Jawel, maar ik zo snel niet zien hoe deze in elkaar zit. Heb je een foto van dichterbij, van de stuurpen/vorkbuis? |
|
... hoe de hazen lopen ... |
|
Aha, dat is een threaded headset, dat weet ik niet zo snel helaas. |
|
Ok, hopelijk weet iemand op het Mountainbike forum het. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Best een gaaf fietsje. Veel plezier er mee! Dit is mijn laatste aanwinst, voorlopig. Alleen even klikpedaaltjes er op gezet en rammen maar. Heerlijk fietswerk; Ja hoor... |
|
quote: Dank! En het is inmiddels gelukt met het stuur. Mooie apparaat heb jij trouwens, als ik eenmaal wat meer km's heb gemaakt gun ik mezelf ook een wat meer fancy bike met schijfremmen, vering, licht frame etc. Maar eerst op dit ouwe beestje maar eens wat losgaan. [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 09-04-2013 14:59] ... hoe de hazen lopen ... |
|
Thanks. Bij mij overigens géén vering, alles star en stijf, géén versnellingen ook... nog nèt een zadel... Licht is 'ie ook niet; staal. Ik overweeg wel hydrolische remmen er op te knallen. [Dit bericht is gewijzigd door Jolly Roger 666 op 09-04-2013 15:22] Ja hoor... |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |