|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat voor werk doe je dan Trystys? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Er is er ook 1 met een enkele voorvork. WTF is up met dat? Kan toch nooit beter zijn dan een gewone [dubbele] voorvork? |
|
Deze: |
|
quote: In de praktijk zijn beide soorten voorvorken goed; de éénpotige is vooral duurder en veel ingewikkelder geconstrueerd, mss een beetje lichter. Als je er over nadenkt is het mss juist wel raar om twee verende poten te hebben voor één wiel. In geval van Canndonale fietsen noem je het een Lefty (tm). Ik houd wel van het gevoel trouwens, je voelt de naaldlagertjes glijden als je veert; dit geldt ook voor de normale Headshok (tm) van Cannondale. De Nederlandse Flevobike heeft nb. twee éénarmige ophangingen, maar zonder voorvering. [Dit bericht is gewijzigd door rotor op 20-08-2010 10:55] |
|
quote: Het enige wat er aan die fiets "naar eigen specificaties" valt af te stellen is het zadel. Of je moet andere onderdelen kopen natuurlijk. |
|
Met een heftruck kun je de andere specificaties ook wel wat veranderen hoor ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Klopt, heb ik mooi even de verkeerde foto gepost, het moet deze zijn: Wel in een ander kleurtje, maar die kon ik zo snel niet vinden My friend, watch out for traitors... |
|
als ik last heb van vervelende gedachten spring ik vaak op de fiets. Zomaar ergens heen fietsen tot ik vergeten ben waarom ik zo moeilijk aan het doen was. Helpt vaak. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
sportieve fietsen allemaal.... heb ook een fiets, maar is minder sportief.. Vind ik ook niet |
|
Hoe oud ben je? Boeiender |
|
quote: laat bepaalde mensen nou eens lekker met rust man. zoek een hobby of zo, hey ga fietsen Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Best een geinig fietsje; het lijkt me wel relaxt om zo naar de supermarkt te cruisen. Afgezien van de rare vorm heeft ie geen overbodige onderdelen, dat doet me ook een deugd. |
|
quote: Alleen door de plaatsing van het zadel ten opzichte van de trappers kun je absoluut geen kracht zetten. En door de hoogte van het stuur krijg je last van je schouders en rug. En daarnaast ziet het er absoluut niet uit. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Mijn ideale fiets Black seeds of bunny! |
|
quote: Kracht zitten wil je niet altijd maar de algemene houding moet wel relaxt zijn natuurlijk. Ik heb nooit op z'n chopper gezetten maar beach cruisers zitten wel voortreffelijk... Het laatste type fiets lijkt ook het meest op de alleerste mountainbike pioniers aka klunkerz, dat vind ik dan wel weer cool. Niks glimmende volgeveerde fietsen en fluoriserende stretchpakjes, scheuren met je barrel! |
|
Bedankt voor al uw ongezouten meningen ! Maar het rijdt echt geweldig. Een cruiser is niet gemaakt voor lange stukken, zeker zo'n lage niet. Tot nu toe geen last van rug of andere ledematen, en kracht zetten met deze fiets is prima te doen. Vind ik ook niet |
|
quote: Die hele fiets is een overbodig onderdeel maar die moeten er ook zijn. Ik vind het niks... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Wel behoorlijk wat overbodig gewicht, en overbodig dikke banden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Dat gewicht maakt -zeker voor een stadsfiets- niks uit, dikke banden zijn niet efficient maar wel erg comfortabel en cruisen doe je toch niet harder dan 20 km/h. Het voornaamste probleem met dat soort geinige fietsjes is de slechte kwaliteit van de gebruikte materialen; het frame is van dun cheap ass 1020 staal, het chroom is slecht en dun etc. Dat is allemaal geen lang leven beschoren. |
|
Dan ga ik toch liever cruisen met deze [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 23-08-2010 22:56] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hehe, wel es op een goeie loodzware bakfiets gefietst? Ik vind die dingen wel relaxed; als je een keer op gang bent is er geen houden meer aan. |
|
Nee, maar lijkt me toch wel gaaf om een keer een fiets te hebben waar je makkelijk veel gewicht kunt meenemen. Met een huif erop kun je er al bijna in slapen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:1x gedaan met een verhuizing. Bochten zijn wat lastig, niet te scherp nemen, en er zat alleen een remhendel op, geen terugtrap rem. Je benen stil houden was geen optie. |
|
1920, Tour de France |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |