![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Zo, binnenkort zijn dus ook alle fietspaadjes in Google Maps te bewonderen. ![]() ![]() ![]() |
|
Haha, cool. ![]() |
|
Hé M. Als je nog es leuk Rohloff hubje wil moet je er nu bij wezen: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260470402269 ![]() ![]() |
|
Haha ja ik zag het. Wierd! Leuk shirt, als ik een Rohloff-naaf aanschaf koop ik dit er ook bij ![]() ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Hehe, ik was toevallig net van plan die te bestellen. Als je van whisky houdt is dit fietsshirtje ook cool: ![]() ![]() |
|
quote: Hmmm, leuk speelgoed maar in die prijsklasse zou ik ook series naar titanium hardtail frames kijken! Bijv. die van het Nederlandse Van Nicholas. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Liep laatst vol goede moed naar de schuur om te kijken naar m'n fiets. Ik fiets nooit, maar wilde 'm weer eens zien. Bleek ie gestolen te zijn. Jammer. ![]() |
|
Titanium frame is natuurlijk ook bruut, eens een project van iemand gezien die een titanium frame van BeOne bikes opbouwt. Mooie ranke frames. Maar is het ook functioneel? Heb ook zitten kijken naar de F serie van Cannondale, prachtige hardtails, ook met Lefty ![]() ![]() |
|
Tja, functioneel... Titanium heeft bijna alle mogelijke voordelen en eigenlijk maar één nadeel en dat is de prijs. M'n vriendin heeft zo'n Cannondale CAAD4 oid met Headshox vering. Mooi, voelt goed, maar ik ben meer fan van spartaanse stalen frames. ![]() ![]() |
|
quote: Haha, heb jij een Lefty-fetish? Heb ik ook gehad hoor, maar ben de laatste tijd een beetje uitgekeken op al die gimmicks. Zo kwam laatst weer een vadzige accountant tegen op z'n peperdure full suspension Specialized. Hij was net de berg afgefietst en wachtte tot z'n kameraad hem weer terug naar de top zou brengen in een glimmende Range Rover. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Zou ik ook doen trouwens. ![]() |
|
quote: Hahaha dat zijn de beste. Ik zou hem feliciteren met z'n Riesenleistung en als-ie niet kijkt de banden van die Range Rover leksteken, oprotten met die grote auto's van mijn weg ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
We kwamen hem en z'n 2 kameraden uit Bucharest nota bene tegen in het Roemeense dorpje GLOD, de plaats waar het intro van Borat is gefilmd. We hebben een half uurtje met ze gekletst; was razendinteressant en/maar ze hadden volledig schijt aan die lokale sloebercultuur. ![]() ![]() |
|
TE stoere titanium mountain racer ![]() ![]() |
|
Tof, bij de fietsenzaak zag ik nog een retro Cannondale staan: ![]() Best leuk, maar toch wat te hip. ![]() |
|
Oh ja, de G-Star special edition. ![]() Mooi ding, maar wel èrg over-de-top uitgerust voor een stadsfiets. Hetzelfde geldt voor de Bad Boy Rohloff overigens. ![]() |
|
Ik werk tegenwoordig bij Trek, ook zeer leuke fietsjes ![]() ![]() My friend, watch out for traitors... ![]() |
|
Ah, en welke Trek? rijd je zelf? ![]() Sowieso zijn er de laatste jaren erg veel mooie fietsen op de markt. Als ik fietsforens was zo uik een cyclocross fiets kopen (een degelijke racefiets). Deze zag ik laatst in een etalage staan, wow. ![]() ![]() |
|
quote: Nog geen, maar als ik een vast contract krijg, kan ik gebruik maken van hun fietsenplan en mag ik voor 750 euro een fiets uitzoeken. Heb m'n oog al laten vallen op de Ticket 30 ![]() Vind die blauwe velgen zo verscrikkelijk gaaf! Liefst deze gehad: ![]() De Speed Concept 9.8, volledig Carbon. Maarja, €6750 is iets over dat budget... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Trystys op 19-08-2010 20:48] My friend, watch out for traitors... ![]() |
|
Op die eerste heb je een beetje dezelfde houding als op een dirt jump mountainbike, dat lijkt me dus helemaal niks voor normaal gebruik. ![]() ![]() ![]() |
|
Nee is officieel ook een stunt fiets, maar een collega van me rijdt er ook op en die zweert erbij. Bovendien lopen er een paar hele goed huis monteurs bij Trek rond die hem wel erg goed naar je eigen specificaties kunnen afstellen. [Dit bericht is gewijzigd door Trystys op 20-08-2010 0:06] My friend, watch out for traitors... ![]() |
|
Hmm, even catalogus beter bekeken, mening misschien toch bijgeseld, de 4500 Disc 2010 ziet er ook wel geniaal uit.. ![]() My friend, watch out for traitors... ![]() |
|
Typisch zo'n supermarché mtb. ![]() Bepaalde cyclocros modellen van de Trek Fisher collection zijn zowaar ècht mooi. http://www.trekbikes.com/images/bikes/2010/xl/presidio_gray.jpg http://www.trekbikes.com/images/bikes/2010/xl/lane_black.jpg ![]() |
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |