|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Ook voor het eerst dit jaar weer gefietst op de racefiets |
|
Afstand en avg speed? ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ja irritant is dat. Ik moet trouwens sowieso nog ff een bel op mijn fiets zetten, geen doen dat geschreeuw naar die oudjes steeds ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Zag gelijk een variant op Amhali's "HEY, MEISJE"-gebrul voor me. |
|
Zo kom je nog eens ergens ... hoe de hazen lopen ... |
|
Nieuw karretje voor in de stad. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Is wel errug hipster he.. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Klopt, ben er dan ook erg blij mee! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ziet er uit als een degelijke kwaliteitsfiets. Heel eigentijds maar te weinig "street cred" voor de vervloekte hipsterstempel. :p Mijn fiets is gejat. Nu hoop ik op verzekeringsgeld en vervolgens een Bullitt. |
|
Zo, we kunnen weer fietschen....bij een 'fijne' botsing met een groepje scholieren het AC-gewricht in mijn rechterschouder gebroken. Gelukkig hebben we de foto's nog: 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote:Waar laat je je kratje bier of andere grote boodschappen? |
|
quote: Daar pak ik even mijn reisfiets + fietstassen voor. Meestal niet nodig en anders is er nog altijd albert.nl en koopeenkoe.nl (voor de dierenwelzijn-scenepoints) Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Blijft een tof ding om te zien Wat is dat witte ding dat onder het zadel hangt? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Oei vreselijk moeilijke SS'ert. Wel hipster punten, maar ik ben er om onverklaarbare redenen allergisch voor. Net als heel die Fat Bike rage op het moment. Daarom ook nog steeds 26" voor mij. Tijdje terug wat nettere foto's gemaakt: Inmiddels de vork weer omgewisseld en de dropper erin (blijft een enorm handig en gaaf ding): Hopelijk wat mooie ritten maken waar die van pas komt, zondag nog als het goed is. Ook meteen trainen voor begin juni, heb me ingeschreven voor de Transvesubienne, dat schijnt een mooi avontuur te zijn. Zondag met twee lui op pad die die al twee keer hebben uit gefietst, kennismakingsrit meteen. |
|
@Nimbus: allergieën heb ik op fietsgebied niet, wel heb je wat je mooi & lelijk vindt. Maar daar kan je je eigen keuze in maken, toch? Mijn antipathie is vooral voor met name Nederlandse "grote" fietsmerken en de ellende die ze op de markt brengen. quote: THX! Dat is een slot. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Aaaaa... Mooi vormgegeven dan Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Daar zal het mee vergelijkbaar zijn. Maar inderdaad die kunnen er ook wat van, of die bouwmarkt fietsen of andere wanstaltige ontwerpen. Leesvoer: http://www.transvesubienne.com/54-5-TRANSVESUBIENNE/PROGRAMME http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?f=9&t=75467&sid=433965a2921c38ee7d8bc41b8c6d8693 http://www.mountainbike.nl/forum/viewtopic.php?f=25&t=98689 |
|
|
|
Een stuk hipper dan de doorsnee opvouwfiets. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Italiaans dus ziet er leuk uit maar heb wel mn twijfels bij de stevigheid van wielen zonder spaken. In het filmpje fiets bij ook niet echt rigide ofzo. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Uitgefietst, enorm gaaf! |
|
Maandag even 235km wegtrappen Weersverwachting: 25 graden en zon 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
|
|
26" lijkt me op zo'n parcours idd beter dan een 29-er, coole actie 10.10.1942 - 20.11.2011 |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |