|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Gewoon een goede fiets die de tand des tijds al heeft doorstaan en nog steeds goed aanvoelt ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Pak aan, nog een foto; Ja hoor... |
|
Merci, ziet er wel cool uit. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Is een gave fiets, he? Geïnspireerd op jaren '20 / '30 racefietsen. Ik vind 'm erg stijlvol. Ik wou dat ik nog plek had in de schuur... of dat ik er een kinderzitje op kon momteren, maar dat doe je zo'n fiets niet aan. Ja hoor... |
|
Overigens; de Kona Paddy Wagon is ook een vreselijk gave single speed/ fixie (om te bouwen). En ik weet dat bovengenoemde winkel er een te koop heeft staan van een vorige eigenaar... Edit: Deze staat er; [Dit bericht is gewijzigd door Jolly Roger 666 op 18-06-2013 11:55] Ja hoor... |
|
De Jules heeft een bagagerek. Mooie fiets Wel duur, maar daar had ik me aan verwacht. In ieder geval bedankt, dit brengt me al goed op weg (haha). The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Nice. Succes! Ja hoor... |
|
Ik heb vandaag 2 lekkere strakke fietsbroekjes gekocht Moet je die eigenlijk met of zonder ondergoed dragen? ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Zonder natuurlijk. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ondergoed moet er overheen She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ok ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Nice. Ik zit te denken aan een Surly Cross Check Singlespeed, maar dan wel met racebocht. Daar is nog een drager op te schroeven --> perfecte stadsfiets. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
"Veel" lui op het mtb forum zijn gek van die Surly's. Ook hip tegenwoordig is een Fat bike. Nog wat tips voor deze dame M.? http://www.mountainbike.nl/forum/viewtopic.php?f=2&t=103305 Fiets is klaar voor twee weken Alpen: Erg veel zin in, vandaag met de complete uitrusting getest en gespeeld in Duitsland, was weer mooi. Vooral afdalen met 140mm veerweg en dropper is fijn. [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 06-07-2013 22:06] |
|
quote: Of er tussenin gaan met de Surly Krampus. Schijnt lekker te smijten te zijn en door de tractor wielen ook erg comfortabel. Verder; lekker fietsje! Veel plezier! Ja hoor... |
|
Ik zag laatst trouwens tijdens een Bergrace hier in de buurt iemand met een Kona Unit, zo'n single speed als ik ook op rij, maar dan met beefy vork en tractorband voor. Zag er patent uit! Zou ook best lekker rijden... Ja hoor... |
|
Iemand ervaring met het merk Sensa? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Pashley Guvnor is leuker vind ik. Te trendy voor woorden, dat wel. |
|
Check mijn fiets, 22 jaar geleden: |
|
Niet van hout, valt me tegen. Nog niet aan gedacht trouwens om een fiets van hout te maken? Of heb je dat al gedaan? |
|
Bestaat al. Meerdere productiemodellen. Die foto; harde heers! Hoe lang duurde het tot de voorvork het begaf? Ja hoor... |
|
Waarom hebben veel van die singlespeeds/fixies geen nokjes voor dragers? Jammer is dat. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Door Rotor gemaakt? Nee? Oh, lul dan niet. |
|
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |