|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
quote:Oow zo, ja uiteraard, maar het finetunen daarvan kost even tijd om de exacte ratio te vinden (voor mij iig) en zo'n pro had het met 5 minuten geregeld. Hij is ook gewoon werkzaam bij de Trek customer service shop en gezien ik voor de opbouw van m'n fiets betaald heb vond ik het ook een beetje een princiepe kwestie dat ze daar alles netjes voor me zouden afstellen. My friend, watch out for traitors... |
|
quote: |
|
Mocht iemand nog een damesfiets willen hebben, wel een opknappertje, kun je die zo in Zwolle ophalen. Ding staat al twee maanden zonder eigenaar en de gemeente doet er niks aan. |
|
zoiets zeker? [Dit bericht is gewijzigd door Helnorsk op 10-12-2010 13:07] |
|
quote: Link is kapot. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Neeeuh, nieuw zadel mag wel en de banden oppompen of plakken maar thats it. |
|
Dat wrak heeft nog wel een mooie Nokian (ex-Nokia) achterband! |
|
Nokia maakte toch ook regenlaarzen? Net op de fiets, dacht ik opeens een flinke slag in mijn achterwiel te hebben, leek me al onwaarschijnlijk zo uit het niets op vlakke ondergrond, komt de binnenband door de buitenband naar buiten. De buitenband scheurt helemaal af langs de velg. Redelijk uitgedroogd. |
|
quote:Misschien wat voor OWW? Die heeft geen zadel nodig. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
bastianus, 1981 belde net, ze willen hun grap terug. (jaja, ik weet het) Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Kan ik er wat aan doen dat ik alleen maar slechte kroeggrappen kan onthouden? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ja en beter nog! quote: Dat is de normale gang van zaken, goed bezig!! Hoewel, voor de echte mountainbike credits moet je minstens een velg aan gort rijden he. |
|
quote: Hulde! |
|
quote: Was nog geeneens op de mountainbike maar op de stadsfiets. Wel een godver waard: verkeerde maat binnen en buitenband meegenomen, terwijl ik eerst wel de goede in handen had. |
|
Afgelopen zaterdag fietstochtje gemaakt van 50km (wilde meer maar had daar de tijd niet voor ) en ben het volgende tegen gekomen, best gaaf en geinig eigenlijk: [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 14-02-2011 23:28] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Een veerpontje? Wat is daar gaaf en geinig aan? Boeiender |
|
Dat je hem zelf kan bedienen, wel 5 meter lang! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Leuk tochtje gedaan vandaag, van bij mij thuis naar Brugge gefietst, rond Brugge gereden en dan langs een andere weg terug, eindstand: 100km Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Te gave mountainbike gezien vandaag bij de fietsenzaak. Een Cannondale Scalpel, waar ik sowieso al een zwak voor heb helemaal met een Lefty die deze ook had. Maar dit is een speciale team editie, de 6-13, zeer gelimiteerd en niet op de markt gebracht. 6-13 staat voor elementen koolstof en aluminium, want het overgrote deel van het frame is koolstof, maar waar delen bij elkaar komen is het aluminium, perfect aangesloten ook. Ook de vork is koolstof en nog getuned ook. Verder een top afmontage. Was niet te koop voorlopig, maar over een tijdje waarschijnlijk wel, maar reken maar op een ruime 3000 euro vertelde de medewerker. |
|
Ik denk dat ik daar toch een plaatje voor nodig ben I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Stemvork. Lefty was als de ketting links van de fiets zit ipv rechts? [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 13-05-2011 23:25] |
|
quote: Ik kan zo niks vinden op internet, maar misschien een foto maken in de winkel. |
|
quote: Ook een leuk concept maar nee: |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |