|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Bazzio kom ik vrij regelmatig in real life tegen (in de snookerhal). Die zal momenteel wel iets beters te doen hebben dan op ZM rondhangen... alleen wat, vraag je je dan af... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
snookeren .. [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 26-03-2004 19:00] |
|
* Schaffelaer * Rasputin (lang niet gezien) ??? als iemand deze heerschappen onlangs gesignaleerd heeft, wees dat zo vriendelijk om met het volgende nummer te bellen: 0800-vermistehomeaux Bruce Banner |
|
rasputin? die is er nog dagelijks hoor. |
|
quote: dan denk ik dat ik er overheen lees, of onbewust zijn posts negeer Bruce Banner |
|
ik mis greycloak .. of ligt dat aan mij? |
|
Dat ligt aan jou maw; dude komt nog wel eens langs The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
mkay |
|
Wickedkimmie luistert naar trance ? zou ik ook moeten doen , dansen is gezond |
|
quote:Op drum'n"bass kun je ook prima dansen hoor! quote: Twee dagen na die tijd kon ik nog steeds nauwelijks lopen. |
|
quote: ja drumn'bass vind ik ook goed , een alternatieve band als moloko vind ik ook goed , in een van de clips danst de zangeres zelf , vind ik leuk om te zien |
|
quote: Hehe, ik ken Moloko niet, maar ik zal er eens naar op zoek gaan. |
|
http://www.moloko.co.uk/photos/ goed nummer van hun : portishead & Moloko - fun for me [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 27-03-2004 7:16] |
|
quote: Naja, dagelijks. Toch zeker een keer in de 3 dagen. Maar misschien dat mijn posts minder opvallen door mijn nieuwe, verschrikkelijk gaye user-icon. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik vind haar er niet zo gay uitzien. F*ck hippies |
|
Ha, ik heb alweer een nieuwe. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Karnivoor mis ik Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: ik was die mega-smile van je gewend en @ ZM: Greycloak is er vooral 's avonds erg vaak...om te vertellen dat hij gaat slapen Bruce Banner |
|
mithrandir?? MITHRAAAAAAAAAAANDIIIIIRRRR Bruce Banner |
|
quote: Ik heb 'm sinds dit incident niet meer gezien geloof ik I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: leuk maar even serieus: IEMAND?? (anders bel ik hem straks even) Bruce Banner |
|
quote:Doe 'm de groeten van me! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Hij is nogal druk met z'n nieuwe baan geloof ik! (en jij met het opsturen van stroopwafels naar Finland ) |
|
quote: dat is allemaal gelukt Bruce Banner |
|
quote: Schaffelaer zie ik donderdag waarschijnlijk weer, ik dacht dat hij vaker online zou zijn omdat hij inmiddels thuis internet heeft (geloof ik), en op't werk heeft ie het te druk met werken. Maar wellicht dat hij in zijn vrije tijd ook wat beters te doen heeft. Mithrandir heb ik inderdaad al geruime tijd niet gezien... For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |