|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik word er gewoon naar van. |
|
Jenje? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
hallo? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: jenje ligt aan de ketting... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Heb ik een flashback of is er veel oud volk terug komen opdagen? [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Ik heb inderdaad al weet wat bekende namen voorbij zien komen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
idd, Markam bv., die was een hele tijd weg. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: -------------------------------------------------------------------------------- Op 18 februari 2005 17:19 schreef kwelgeest het volgende: Klopt ja daar is ie erg sterk in. Ik denk dat Chelman 'm wel mag. quote: ehm..jenje,ik dacht dat Chelman en jij zo goed met elkaar overweg kwamen? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: gelukkig is het tenminste nog iemand opgevallen..... ik dacht al dat ik niet gemist werd dank je beli |
|
quote: Was me ook niet opgevallen want k ben zelf een tijd niet op ZM geweest. maar t is hier te leuk om weg te blijven... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
nou vooruit je bent vergeven |
|
De oude garde in het algemeen. Waar zitten ze? mvg wk10 |
|
Jaja, ik ben er weer, rustig maar. |
|
quote: hier Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Hey, je bent 4 dagen ouder dan/als ik! |
|
dan |
|
quote:as de as briktj briktj de ker wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Weet iemand waar Ouwe uithangt? Ik krijg nog een cd van hem. |
|
Vargen666, Amartha, MC DOOM, Mörke, Ranzige Roel WAAR ZIJN JULLIE?? Suck my piss |
|
quote: Ranzige Roel voor het laatst in de Gloppe gesproken. Druk met z'n 19937 bands denk ik... spelfout weggehaald... |
|
Morke heeft een ban en Doomy zit hier onder een andere naam. Die anderen zijn gewoon pleite. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Die ranzige roel, is dat toevallig geen belg? mvg wk10 |
|
quote: Nope, een Fries... spelfout weggehaald... |
|
ah ok,... dacht effe hier iemand te kennen. mvg wk10 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |