|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wat waren zijn andere nicks dan? Mods? |
|
quote: Dus toch?! Ik had zelf zoiets van "dan moet je wel heel schizo zijn"... Als ik hem was, zou ik eens een afspraak maken bij een goede psychiater... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:och had ie die weer van stal gehaald, de loser |
|
Hahaha. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:LOL! Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
Ach, misschien vindt ie het wel heeeeeeeeeel spannend.... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Doet me denken aan een scene uit een scetch of film die ik ooit zag.. *man in restaurant draait zich naar een dichtbijzittende vrouw* "Are the voices in my head bothering you?" |
|
Elfensteen had toch best wel een nuttige inbreng... ...soms I am the 1%. |
|
Ben ik dan de enige die hem best wel een toffe vond? "I find your lack of faith disturbing." |
|
I guess.. |
|
ELFENSTEEN IS NIET GEBANNED!!! 2 van zijn 3 accounts zijn gebanned de 3e doet het gewoon nog... leer es lezen mensen. |
|
wat boeit het ook ... [Dit bericht is gewijzigd door X-Act op 18-04-2004 19:24] In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote: Geen zin meer in ZM, druk met haar eigen forum "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". |
|
quote: Neen, ik vond 'm altijd wel grappig. Hoewel ik 'm niet echt ken. I am the 1%. |
|
Black Jack??? BLACK JACK?!!!!!! FREEZE |
|
quote: Oh, ik heb niks tegen 'm hoor, mocht je dat soms denken... Ik geef alleen mijn mening met betrekking tot de posts die hier gemaakt worden, met de nodige hoeveelheid sarcasme wat men ondertussen wel van me gewend moet zijn... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: FREEZE |
|
quote: HMmjaaaa? Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
quote:Wel weer vaker komen he? FREEZE |
|
quote: Ja, schat... Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
quote:we zouden he geheim houden toch? FREEZE |
|
quote: Oh ja... whoops. "Uhm... zo, ouwe rukker, hoe gaat t met jou? En dat bedoel ik op een strikt heterosexuele, liefst nog met een TOTALE afwezigheid van wat voor sexualiteit dan ook, manier." Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
Tha Grand Wazoo |
|
quote:Hem een béétje kennende heeft ie het te druk met andere afspraakjes. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |