![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Onze hippie Dargull. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Onze walvis Vampie! ![]() |
|
En ik mis Voice of Doom. Frustie. Fristie. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
hm en nog steeds geen SiQDiZ met z'n honkbalknuppel ![]() |
|
quote: heeft iemand een foto, volgens mij heb ik die hier weleens in een supermarkt zien lopen ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ik mis ook Matthijz Filth, moest altijd om hem lachen! En Dunne Hein, heel wat gezellige ouwehoergesprekken mee gehad. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote: ![]() Fristie? Dacht dat jij dat was... ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 02-11-2005 23:27] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Ik mis Odal. ![]() |
|
quote: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 02-11-2005 23:29] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote: quote: quote: quote: quote: ![]() ![]() ![]() ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
LOL ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote: hehe ze was met een patient ofzo, die heeft ze helemaal verrot zitten schelden. ze was erg dik chagerijnig en droeg een Nox tshirt en kwam uit de buurt van naaldwijk. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Myth of Fury ook lang nie gezien hier btw ![]() |
|
|
Onze Emiel, nimmer nuchter! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Die gaat nou toch gewoon verder onder de naam Hamer? ![]() |
|
quote: klopt Bruce Banner ![]() |
|
Ik ben hier gebleven!! ![]() ![]() |
|
quote: ze begleidde een dement ouwetje met haar boodschappen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Afgezien van het naaldwijk klinkt dat meer als Mayo LOL Maar zowel beroep als provincie zitten er helemaal naast. Dus ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Wat ken je me toch goed zeg ![]() ![]() Maar nee, ook beroep en provincie totaal verkeerd. Wel leuk dat je aan me denkt trouwens, zit het je ergens nog steeds dwars dus ![]() ![]() ![]() |
|
quote: net nog op MSN gehad ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |