|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Die houd je vrij voor Chel.? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Snaack? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:*Houd pink omhoog* |
|
zit die !@#$ elfensteen hier nog? mvg wk10 |
|
soms why |
|
gewoon, viel me op dat die niet meer poste. Niet dat ik hem mis. Hoopte ergens op een ban. mvg wk10 |
|
Hij werd geconfronteerd met zijn oplichtpraktijken en verdween plots |
|
ahzo? mvg wk10 |
|
Waar zit Asherah,aka Narsil? Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Zij is het account van Ome Morke aan het hacken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Hoe kom je nou bij zoiets? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:omdat vice versa gebeurt was .. (inkopper) morke vroeg of het mocht, en toen zei ze nee .. tja morke dacht toen ... |
|
Heeft iemand mijn vette vriend Lord Gore de laatste tijd nog gezien? Ik mis hem zo. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Ik heb het eigenlijk een beetje gemist maar wie heeft hij opgelicht? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Idem. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
ik was er weer! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Weinig succes gehad nog zeker. huuuuuuuhhhhh |
|
quote: Hey. Morkie! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
spelfout weggehaald... |
|
quote: Ze leeft nog wel, want ik vermoed dat ik haar gezien heb in de Fnac in Leuven. Of iemand die op de foto's leek. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
@ Hendrik. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 30-11-2004 23:28] Oud Vuil. |
|
Vermoedens? Vermoedens?! Harde bewijzen, daar vragen we om! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Ik hoorde vandaag anders iemand zeggen: "Ik wil geen feiten, ik wil fictie...en een borrel". En daar is natuurlijk ook wat voor te zeggen... Hatsjikidee! |
|
Vampie? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |