|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: die heb ik zaterdag nog gezien, maandag is hij, als het goed is, weer online. carcasstrid |
|
En als iemand ratje zoekt, die heeft tot 12 september effe geen internet. Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
Mislyd. |
|
quote: Da's toevallig! Hij vertelde mij zaterdag precies hetzelfde |
|
quote: Mail ontvangen ja |
|
Orion "I find your lack of faith disturbing." |
|
quote:Volgens mij 10000 nieuwe nick's. |
|
In Zweden natuurlijk! Groetjes van Pipi die buiten ligt te zonnen in dit land van mooie mensen en lekker eten! |
|
quote: Idd, en Morgan. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
immortella..dunne hein, [Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 06-09-2005 12:20] SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Immortella is de laatste tijd toch nog wel gesignaleerd? Ok, ze zit niet meer zo vaak op ZM als vroeger, maar daar hebben meer mensen last van... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Immo was er laatst wel weer hoor, druk aan het posten in godver topic enzo. |
|
Je wordt langzaam Mayo... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ik neem me ook al jaren voor niet zo vaak meer op ZM te komen Zenial |
|
quote: Doorwerkende brakheid, te weinig slaap en desinteresse gok ik. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 06-09-2005 12:29] |
|
quote:Heeft een vriendin Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Hahr! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
carcasstrid |
|
eindelijk weer Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
jeesssuuussss.. idd!!! carcasstrid |
|
quote: Ha, inktvis! Gelijk wat leuk leesvoer: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2306 Laatste paar pagina's |
|
En SiQDiZ? Die had altijd zo'n mooie honkbalknuppel bij zich voor als die schreeuwlelijk van n collega van me achter me dr bek weer los trok.. |
|
quote: ik wel Ach gewoan wat minder achter de pc zitte(posten) , en 2 weken vut weest(vakantie). En slechtheid : hou dien vreet juh te janken. verder lief dat ik gemist word Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
dusss ik heb er ook wel 1 maar daarom zit ik nog wel op zm..slappe smoes SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |