|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Waar is onze heldin Icequeen gebleven? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Die is gesmolten.... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:"gered" door een zeebaars |
|
Oh jeetje. Moeten we nu posters ophangen en flyers uitdelen en zo'n verouderingstechnieken toepassen in de hoop onze vermisten op te sporen? Dan heb ik ook 'ns een hobby. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote:Ja!!! Wij willen Icequeen terug! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Nee hoor, sommige zaken dienen onopgelost te blijven |
|
Ik ga pleiten. Lator. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Slaap zacht knulletje |
|
quote: Maar ik heb "closure" nodig. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Waar de !@#$ is Chelman gebleven? Hij heeft toch al zeker 5 minuten niet gepost cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Dank je liefje. Het lijkt me niet verstandig om in de stad in slaap te vallen. Lator KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Stop een kurk in je aars |
|
quote: Morgen ben ik er weer. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ah! Daar issie! En Icequeen is van de aardboden verdwenen. Ook al een hele tijd niet meer op MSN gezien. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Goed plan! Tot zo meteen! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote:oh .. so sad ... quote: |
|
Ik mis Icequeen en Bonobo en Heer Krieg en Karnivoor en Warrior_of_Odin en en .. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Eentje meebrengen voor jou? Of gaan we delen? [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote:Wat voor iets wil je delen? Aars of kurk ... |
|
Kurk... Tenzij jij de logistiek van een gedeelde aars wilt uitwerken? [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote:Hmm ... alhoewel ik zeeën van tijd heb is me dat te veel werk ... |
|
Wel, dan houden we het gewoon op de kurk. Jij krijgt ze om de twee weken een weekend en natuurlijk tijdens de kerst- en paasvakantie en ook nog 'ns twee weken tijdens de zomervakantie. Kan je je daarin vinden? [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Jij mag em helemaal hebben Geen kurk in mijn aerschje |
|
Zoveel te beter; dan moet ik nooit zonder door het leven. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |