|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wat? [edit]@ mayo @wabla : oh, kijk aan. doe'm de groeten haha [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 03-11-2005 0:16] |
|
quote: Vampie woont momenteel in Amsterdam. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 03-11-2005 0:20] |
|
quote: niet opgelet [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 03-11-2005 0:17] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Heeft ze al een eigen postcode daaar? |
|
quote:och ik heb allang een beeld voor me [edit]ow haha.. whatever ja [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 03-11-2005 0:17] |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ja, weet ik. Maar toen hij nog Odal heete vond ik hem aardiger |
|
quote: "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Ja I know.. hehehe dubbel |
|
quote: Gok die van dr nieuwe vriendje? |
|
quote: Oh meneer kan niet zo best tegen kritiek elders geuit dan op ZM en heeft er nu zijn hobby van gemaakt mij pogen te flamen op ZM waar hij kan. Overigens zal hij zo geheel verwachts opduiken om een verhaal te typen over de hoeveelheid fantasie die ik schijn te bezitten en andere benamingen/verwensingen opsommen. |
|
de nadruk ligt op 'eigen' ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: |
|
quote: Ieder zo z'n hobby he. |
|
quote: zo belangrijk ben je niet Bruce Banner |
|
quote: inderdaad "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Voor hem schijnbaar wel |
|
quote: Ik had toch kunnen zweren dat je patienten had en altijd liep te schelden op je werk quote: Eh nee. Jammer en helaas (weer). Aangezien jullie dezelfde maat hebben en (zie boven), ben jij toch de meest voor de hand liggende persoon LOL edit: de r en de t liggen wel verdomde dicht bij elkaar [Dit bericht is gewijzigd door Argus op 03-11-2005 0:26] Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Nope, wrong. Leuke poging trouwens, maar een volgende keer maar iets beter je best doen. |
|
quote: Of jij kent Vampie niet of Mayo. Aangezien ik weet dat je Vampie overduidelijk wel kent. Is de conclusie dat jij Mayo niet kent. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
O jee, rellen |
|
quote: Ik heb haar toch echt wel eens echt gezien hoor. Afgezien van dat ze een paar koppen groter is scheelt dat maar weinig. Dus. Sja Al zie ik de fascinatie met de maten van sommige mensen niet op dit forum. Maar dat zal wel aan mij liggen denk ik. @mayo: oh, ja, jij noemt het 'clienten'. Even vergeten Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
FFS! ga maar naar de flamecage > kan je daar fijn op elkaar bashen. Bruce Banner |
|
quote:hoe lang ben jij? [edit]sorry voor offtopic *kijkt heel onschuldig* [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 03-11-2005 0:35] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |