|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Go and feed the dwergjes |
|
Iemand Mutilator de laatste tijd nog gezien? |
|
Mislyd? Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote:Die zal nog steeds geen internet hebben vermoed ik. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Jammer Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Grapjas. Vampie dan, iemand? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Vampie was last seen walking to the bank with a cheque in her hands ... |
|
Tijd om te mailen en naar de bank te gaan heeft ze dus wél kunnen vinden in haar (naar ik heb gehoord) drukke rooster? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Heeft iemand nog contact met Gangrad/Sander? ik heb 3 cd's bij hem besteld, maar dat is al een maand geleden en ik heb nog steeds niks. Heb hem al een paar keer gemaild maar ik krijg niks terug. |
|
quote: Sander heeft het nogal druk gehad met verhuizen de laatste tijd. Nu heeft hij even geen internet maar hij schijnt het op de uni te checken. Ik geef hem morgen wel even een belletje voor je. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Bedankt |
|
quote:ik ben toch veel interessanter dan mislyd An easy way for the blind to go - A clever path for the fools who know - The secret of the Hanged Man - the smile on his lips |
|
jullie zijn saai, ik ga douchen en laat vode hier weer achter An easy way for the blind to go - A clever path for the fools who know - The secret of the Hanged Man - the smile on his lips |
|
Veel plezier? Is het soms lekker rustig? |
|
quote: Al gebeld? Zo ja, wat zei hij? |
|
quote: A welfare cheque? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik had hem gebeld en hij zou je in ieder geval mailen vandaag, hij zei iets over dat ze kwijt waren in de post de eerste keer ofzo? Maar daar kan ik niet over meepraten toen woonde hij al niet meer hier. Hij zou je mailen iig. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote:jep, mt ongeveer 160 euro erop maar daar mogen we geen gesprekken meer over voeren anders tasten we haar naam aan |
|
quote: Kan haar naam NOG verder aangetast worden dan? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Kweenie, doe eens een poging |
|
quote: Ze zijn hier in ieder geval nooit aangekomen, mischien zijn ze verkeerd bezorgd en waren die mensen niet zo sociaal om het pakje hierheen te brengen. In ieder geval bedankt voor het belletje |
|
quote: ik zit ook nog op een cd te wachten, wellicht heeft ie het nogal druk voor 't moment ... In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote: Die zal het wel druk hebben, ik heb er al zaken mee gedaan: verloopt prima! I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |