|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
stemmen voor de terugkomst van karnivoor EN doomy: - Nix - Chelman - A. - Stigma - Rapture - H-K - Grey - MindlessMayo - Elite ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
En, zou het geholpen hebben? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
waar zou VUIG toch zijn? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Bruce Banner |
|
stemmen voor de terugkomst van Elfensteen: -WK10 mvg wk10 |
|
Stemmen voor de terug keer van Outside Lie: Micha And my marlboro light |
|
quote: die is niet gebanned KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Het zal wel, ik doe mee. |
|
stemmen voor de terugkomst van karnivoor EN doomy: - Nix - Chelman - A. - Stigma - Rapture - H-K - Grey - MindlessMayo - Elite - Schaep Ik ben ook de kwaadste niet natuurlijk. |
|
Zouden jullie misschien ergens anders kunnen gaan dagdromen en het slowchatten hier stoppen? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Wie laat zich dan ook bannen? Another Day, Another Way .... |
|
quote: En als we hem nu masaal mailen dat hij gemist wordt. mvg wk10 |
|
quote: Ben je homo ofzo? Ik mis Elf net zoveel als de Joden concentratiekampen |
|
Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
oh? Ik mis Elf net zoveel als een SS'er joden. mvg wk10 |
|
quote: Nee. En elfensteen mag wegblijven. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Wat een originaliteit weer. |
|
Ik denk dat Elfensteen nooit z'n gezicht meer durft te laten zien eerlijk gezegd. En ik hoef die wanbetaler ook niet meer te zien ook. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
k mis sarah wel n beetje hier...maar die had er gewoon genoeg van wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Agreed. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
en tommie (slechthyd)....heb m al lang niet meer gesproken maar volgens mij gaat t redelijk met hem...zit nog steeds de helft van de tijd in de kliniek.. wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Borgia. Zat die niet in de redactie of zo? Al een tijdje niet gezien hiero. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
die zal je hier ook niet meer zien denk ik |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |